usis - mkm

AnasayfaDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
alptekin ergenç hocamızdan sitem
´´Ogrencimiz okulunu sevsin Yildizli ruhu olmesin diye ugras 15:30 okuldan cikan kizini 17:30 da okuldan al kiz sen gec kaldigin icin kontrolsuz terlesin hasta olsun sonra a305 teyim.com sitedinde ----- lakapli sahsiyet desinki hocalara mail bize cevap verilsin diye veriliyor. Artik azcik edep edep utanin artik.´´

Gençler ben de bu sıkıntılardan dolayı sadece 12 kredi alabildim ama hocalarımızla, ilgisiz memurları bir tutmayalım. Arkadaşımızın ismini de ´----´ şeklinde bipledim gereksiz atışma olmasın diye:)


gönderen: dr.yıldız - 15/02/2014 - 22:16
 Konu Hakkında Yapılan Yorumlar:
yorum yapan(tarih) yorum
iversonn2
(15/02/2014 - 22:39)
gelip geçici şeyler bunlar üzülmeyelim
Durk
(15/02/2014 - 22:43)
Sansurledigin arkadasin tavri inanilmaz,hocalar bile delirdi artik.
olaylarolaylar
(15/02/2014 - 23:00)
Arkadaş kim bilmiyorum ama bu kargaşada bitirme tezi kontenjanları için Şaban hocaya attığım maile anında cevap verdi ve yardımcı oldu. Bence hocalara bu konuda haksızlık ediliyor.
n\a
(15/02/2014 - 23:09)
tamam da alptekin hoca neden üzerine alınıyor ki konuyu okumuştum bir ara yanlış bilmiyorsam hoca ismi vermedi

ve evet ben o arkadaşa katılıyorum hocaların %90´ı mailini yarbisini kullanmıyor

ya artık herşeyin internetten yapıldığı bir dönemdeyiz ben itüde ödevin bile internetten upload edildiğini gördükten sonra ytüde de yapılmasını isterim

bunlar çok zor şeyler değil ama alptekin hoca doğru söylüyordur çocuklarını görememiştir uğraştığı için Allah razı olsun.Allah şifa versin ama hoca gibi biz de usis başında durmaktan tatilimizin son günlerini ailemizin yanından durmak yerine pc başında geçirdik

burada birbirimize kızacağımıza çalışmayan sisteme kızalım.okulun en kalabalık bölümünün işlerinin bir avuç insanın üzerine yıkılmasının sorumlusu bizler değiliz bizler de en az alptekin hoca kadar zor durumlarda kaldık


sansasyon
(15/02/2014 - 23:24)
hocalar da bölüm çalışanları bir şekilde işin içinden çıkmayı başarıyor tüm suç ve ceza yine öğrenciye yıkılıyor.
hocaların çabasına lafı yok kimsenin ama arkadaş da maillerine cevap alamayınca haklı olarak dile getirmiş bunu bu şekilde hedef haline getirmedeki amaç ne??
bölümün ve hocaların hatalarını bu sitede yazmak bile suç oldu. yakında öğrencileri bulup disiplin cezası falan da verirler artık.
stoukeji
(15/02/2014 - 23:24)
Çocuk gerçekten kontrolsüz terleyip hasta olduysa geçmiş olsun. Ama sen çocuğunu okuldan iki saat geç almışsın adamın okulu uzuyor çocuğu hayata bir dönem geç gelecek belki bir de bu açıdan bak. Ayrıca birbirimizi suçlamayalım sizi 17:30´a kadar çalıştıran devlet utansın.
iversonn2
(15/02/2014 - 23:26)
sakin
ssylst
(16/02/2014 - 02:35)
hergün 100 tane mail geliyodur.hem okuyacaklar hem cevaplayacaklar hem de herkesin taleplerini dikkate alıp düzenleme yapacaklar...çok iyimser bir beklenti olur.

ha tamam ders programı ve kontenjanların ben de doğru yapıldığını düşünmüyorum,en başından düzgün yapılsaydı(düzgünlükten kastım kontenjanların düzenli olarak arttırılması+bir dersin her grubunun aynı saate alınmaması+aynı havuzdaki derslerde boş kontenjan var diye saati uyan ama kontenjanı olmayan derslerde arttırıma gidilmemesi ve art niyetli olarak bulduğum; tasarımlar ve bitirme tezinde kontenjan arttırımını sadece Ahmet Çelik,Hasan Hüseyin Erdem,Hüseyin Sönmez gibi pek de tercih edilmeyen hocaların gruplarından yapmaları gibi..) bu sorunlar çıkmazdı.Ama arkadaşın sitem ettiği şey bunlar değildi.
fri.badi
(16/02/2014 - 09:31)
@ssylst kimse gidip direkt hocalara mail atmıyor. önce gelip bu siteye bakarlar sonra gidip mail atarlar. eğer maillerden sadece birine bile tatmin edici bir cevap(ya da herhangi bir cevap) verilseydi o cevap anında a305teyim´e düşerdi. dolayısıyla aynı konuyla ilgili bir daha mail gitmeyecekti yani 100 tane mail değil de başka başka konularla ilgili toplamda 10 mail olacaktı.


Gear up
(16/02/2014 - 09:41)
bence bu ----- nickli insanı ders seçim gününde bölümde çalıştırmalı.

özellikle telefon başında durmalı :D
smlmtn
(16/02/2014 - 10:07)
ben gönüllüyüm arkadaş, öğrenci olarak halden daha iyi anlayacağımı düşünüyorum.
sansasyon
(16/02/2014 - 11:41)
@smlmtn helal olsun kardeşim :))

telefon başında duran kişiler gibi 1 dk deyip kimsenin suratına kapatmaz en azından ----- nickli arkadaş...
bubu
(16/02/2014 - 11:42)
Arkadasim bolumu tamamen gunahsiz ilan etmeyin en buyuk ornegi bitirmeyi sadece 4. Siniflar aliyo yani ilk gun sistemi act8gin kisiler ve ilk gun 1. Ogretime toplam 70 ile 80 arasinda bir kontenjan acildi bu bolume bir yilda kac ogrenci aliniyo acaba bu kadar basit seyleri dusunmezse bolum kusura bakmayin insanlar kizar bolum cok gunahsiz degil oyun oynar gibi kontenjan arttirma magdurluk konusunda dediginin arkasinda durmama burada yetkili hocalar kimse ogrencile ona kizar direk hocaya kizan yoktur
iversonn2
(16/02/2014 - 12:28)
önemli olan hepimizin mutlu olması
sylarfb
(16/02/2014 - 13:17)
Saygısızlık yapmayalım lütfen, lise öğrencisi gibi konuşuyorsunuz. Bolognaya geçişten sonra neredeyse bütün dersler seçmeli oldu , o yüzden bölüm bütün dersleri açmış kararı size bırakmış , öğrencilerde doğal olarak kolayı seçtiği için o dersler kapanıyor. mukavemet 2 de 4 grup kapanmış , bologna süreci gelmese böyle mi olurdu bütün temel dersler seçmeli olmuş şükredeceğinize bölüme sallıyorsunuz.

Bölüm seçmeli dersleri açmasa niye açmadı diyeceksiniz.Açsa 570 kişilik fazladan açmış diyorsunuz. Bölümde biliyor fazla açtığını yüksek lisansını doktorasını yapmış senin yaşından daha fazladır bu işlerde olan insanlar bilmiyor herşeyi siz biliyorsunuz. Bölüm açıyor fazladan minimum çakışma ile istediğini seç diyor istemediklerinizi ben sonradan silecem diyor bunu anlayamıyor musunuz.
iversonn2
(16/02/2014 - 14:05)
sakin beyler
bubu
(16/02/2014 - 14:05)
Yani arkadasim bolum herseyi dogru yapti bu ogrencilerin saygisizligi mi diyorsun bu kadar insanlar cigirtiyo kendi terbiyesizlikleri diyorsan helal sana
GGGARGAMEL
(16/02/2014 - 14:51)
Hocamıza laf etmek istemem aslında hele ki ortada çocuk varken ama mesai zaten 17.00de bitmiyor mu 15.30 da çıkarsa erken çıkmış olmuyor mu?
GGGARGAMEL
(16/02/2014 - 14:54)
Ayrıca işini yapmaya çalışana kimsenin lafı yok zaten mesela ben ayşegül hocaya maili çarşamba günü saat 15.36 da atmışım bakın hala cevap yok.Mail sorum da kişisel bir soru değildi yani muhtemelen mail atanların büyük bir kısmıyla aynı şeyleri yazmışımdır hiç birine cevap geldiği ya da cevap niteliğinde açıklama yapıldığını görmedim, duymadım.
sylarfb
(16/02/2014 - 15:05)
Bölüm herşeyi doğru yaptı demiyorum. Zorunlu derslerde 120 kişinin olması büyük bir problem . Bunu hocalarla konuşabilirsiniz , ama öğrenciye en iyi niyetli olan hocalara karşı saygısızlık yapılması üzücü hocaları küstürürsünüz.Para karşılığı bu işi yapmıyorlar. Sonra o saygısız öğrencilere karşı öyle bir hocayı bölümün başına getirirlerki bırakın mailinize cevap vermeyi , yüz yüze konuşacak şansınız bile olmaz.




makuba
(16/02/2014 - 15:19)
alptekin hocanın kızının terleyip hasta olmasına kadar düşürdünüz ya seviyeyi sizlere helal olsun. bu kadar basit olunmaz.

n\a
(16/02/2014 - 15:54)
sylarfb sana soruyorum madem bölüm kararı bize bırakıyor neden seçmeli dersleri 25-30 kişi üstüne çıkarmıyor sanki sınıfları bilmiyorum en az 60-70 olması lazım

zorla başka dersi alıyoruz bence seçmeli dersleri 30 da tutmak saçma
sylarfb
(16/02/2014 - 17:30)
Herşey o kadar basit değil. Dersi veren hocaların bazı istekleri olabiliyor. Yani seçmeli derslerde sınıfın kalabalık olmasını istemiyorlar.Bölüme bu istekleri iletince bölümdeki hocalar ne yapsın. Yani onların bilerek kontenjan arttırmamazlık yaptıklarını sanmıyorum.

Asıl sorun bölümün çok kalabalık olması bunun sebebide hocalar değil. Yani o seçmeli dersi 90 kişi alsa 91. kişi diyecekki benim hakkım yendı.120 kişilik yapsan 121. kişi diyecekki niye benim hakkım yendı. böyle gider bu ...

oradaki seçilen hedefin seçmeli ders değilde hoca olduğunuda herkes biliyor. Malesef aynı dersi veren farklı hocaların standartları çok farklı bizlerde ders değil hoca seciyoruz sistem böyle geldi böyle gidiyor böylede devam edicek. kontenjan derdide hep sürecek.


sansasyon
(16/02/2014 - 18:10)
hoca seçme kalkmadı mı arkadaşım? öğrenci ´ben bu seçmeli dersi almak istiyorum´ diyor, bölüm ´herkes o hocayı istiyor sen o dersi unut şu dersi al bizim başımızı ağrıtma´ diyor. işin garip tarafı bunu benimsemiş öğrenciler var ve sistemi eleştirenlerle gelip yine bölümü savunuyor.
seçmeli dersi bile seçemiyoruz ama Yıldızlı ruhu ölmesin...
n\a
(16/02/2014 - 18:13)
tamam işte sen her dersi açıyorsun ama kont düşük tuttuğun için çoğu insan istemediği dersi seçiyor

şimdi bence bölüm patrondur öğretim üyeleri de çalışan

elbetteki hocaların dersi sağlıklı işlemek için istekleri olacaktır ama 600 kişilik bir bölümde kont.25 olan ders olmaz

hiçbir hocanın bunu isteme hakkı olmamalı ben de isterim tabi öğretmen olsam 20 kişilik ders verip ona göre ücret almak dersi işlemek kolay sınavları ödevleri okumak kolay

bence bölüm biraz masaya yumruğunu vurabilmeli

asıl soru şu bölüm bunu diyebilme yetkisine sahip de mi demiyor yoksa bunu diyemeyecek kadar yetkisiz mi


eğer yetkisi yoksa bölümü yöneten hocaların hiçbir suçu yok ama varsa gerekeni yapmamalılar
Gear up
(16/02/2014 - 19:25)
bu işi siyasete döndürdünüz iyice. çöp siyaseti. atan atana. herkes konuşuyor yok şöyle olursa iyi olur yok efendim hocaları dinlemesinler vs. uzayıp gider.

eğer yön verici eleştiri yapacaksanız (şöyle yapsalar iyi olur tarzında) ders seçimi ile ilgili bütün parametreleri bileceksiniz. bir şeyi kaçırdığınızda genellemeniz de boşa gider. bilemeden söylederseniz de saçmalamış olursunuz ayrıca bu işe gönül vermiş ve bu siteyi takip eden hocaların motivasyonunu düşürürsünüz, yorumunuz da işe yaramaz. onun için yorum yapmayın daha iyi.

tabi kendinizi madur durumda görüp sorununuzu paylaşmak istiyorsanız ona hiç kimse bir şey diyemez. kendinizi belli bir üslupta ifade edersiniz. olur biter.

bölümdeki hocalar bizim zararımızı düşünerek iş yapmaz. "lan dur şu kontenjanı arttırmayım da alamasın beter olsun" demez. çocuk olmayın. tek sorun 2000 kişinin aynı anda memnun edilememesi. herkes işini yapmaya çalışıyor ki bölümdeki ayşegül , ibrahim, alp hocanın işini suistimal edeceğini düşünüyorum.
n\a
(16/02/2014 - 20:02)
+

n\a
(16/02/2014 - 20:16)
gear up açıkla o zaman çok bilen kardeşim benim

neden seçmeli dersler 25-30 kişilik

ders herhangi bir lab herhangi bir metaryal kullanılmayacak a blok sınıflarında yapılacak sınıf çok rahat 80 kişi alır

yoksa X dersi çok tutuluyor ve 80 kişilik sınıf açılırsa dolacağı ve bazı derslerin kapanacağı için mi?yoksa her zamanki gibi bölüm SEVİLMEYEN hocaların sınıflarını zorla doldurmaya mı çalışıyor(önce hoca seçme kalktı şimdi de kont sınırlaması getirildi)

madem hocalar bizi düşünüyor kendinlerini düşünmüyorlar neden istediğimiz seçmeli dersi almamız için sınıfın kapasitesinin yeteceği maksimum kapasitede kont açılmıyor



Gear up
(16/02/2014 - 20:26)
öğrenciler seçemesin, okulu uzasın diye bazik.

insanın bilmediğini bilmesi güzel bir duygu.
n\a
(16/02/2014 - 20:30)
he sen de bilmiyorsan artistlik yapma ama biliyorsan söyle öğrenelim mantıklı geliyorsa da kabul edelim
Gear up
(16/02/2014 - 20:33)
tamam
sansasyon
(16/02/2014 - 22:08)
@Gear up yazıp yazmamak arasında gidip geldim ama duramadım yine.
´´ yorumunuz da işe yaramaz. onun için yorum yapmayın daha iyi.´´ yazmışsın yazının bir bölümünde. gördüğümüz yanlışlara ses çıkarmayalım bölüm ne derse ´´he´´ deyip oturalım, okul uzarsa uzasın ama bölüme laf gelmesin.
siyaset bulaşsın istemem bende ama bir akp nin yolsuzluğunu savunanların birde senin yaşadığın kafayı yaşamak istiyorum. ayran değil eminim bizde içiyoruz Allah aşkına ne içiyorsunuz siz??
iversonn2
(16/02/2014 - 22:23)
iyi akşamlar
bery35
(17/02/2014 - 04:47)
Ben olsam büyük ihtimal kızımı bekletmezdim. Hocam bana düşmez ama tavsiyem bu öğrenci milletine değmez kızınızı falan ihmal etmeyin hiç.
platonikmakineci
(17/02/2014 - 06:50)



http://www.ogretmendiyari.com/haber/5511/iste-derece-ve-unvanlarina-gore-2014-memur-maaslari.html
MustafaC
(17/02/2014 - 16:42)
Alptekin Hocayi suçlayan yok. Hiç bir öğrencide suçlamaz. Çünkü bütün öğrenciler Alptekin Hocanın gayretini ve iyi niyetini bilir , en sevilen hocalardan biridir.

Burada öğrencilerin isyanı, tamamen okulun veya bölümün sistemine ve beceriksizliğine.

Alptekin Hoca neden buna alınıp ahlak dersi vermeye çalışmış, hiç anlamış değilim.


Dilekçeleri veya istekleri yetiştirmek için fedakarlık yapıyorsa veya yetiştiremiyorsa, bu bizim sorunumuz değil. Cezasını biz çekmek durumunda değiliz.

Alptekin Hocanın yapması gereken, öğrencilere gereksiz yere kızmak değil; sistemi düzeltmek için uğraşmak ve okul yönetimine başvurup, memur sayısının arttırılmasını istemek.

Biraz duygusal değil, mantıklı düşünmek gerekli. Öğrenciler haklarını arıyorlar sadece...

camper
(17/02/2014 - 21:30)
sadece ders seçim haftasında gelen maillere cevap verilebilmesi mümkün değil zaten. tamam sistemde sorun var ama her maile cevap vererek düzelmez bu. aynı sorunu kimbilir kaç kişi mail yoluyla iletiyordur. biraz bizim de anlayışlı olmamız lazım.

ama normal okul döneminde maili okuyup da cevap atmayan hocalar var o ayrı.

Yorum Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir.
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.