usis - mkm

AnasayfaDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
maktek gezileri
Maktek´in yaptığı gezilere boşuna başvurmayın arkadaşlar. Adamlar sürekli kendi içinden arkadaşlarını ayarlayıp kendileri gidiyorlar. Bide saat 24.00de başvurular başlıcak deyip milleti boşu boşuna uğraştırıyolar. O kadar aşmışlar ki artık, başvurunuz olumsuz diye mesaj bile atmıyorlar. Bunu okuyan Maktek yöneticisi varsa seneye millete öyle teknik gezi yapıyoruz böyle teknik gezi yapıyoruz diye yalan söylemesinler .


gönderen: airdem23 - 22/04/2013 - 23:45
 Konu Hakkında Yapılan Yorumlar:
yorum yapan(tarih) yorum
arde
(23/04/2013 - 00:45)
yeni mi anladın arkadaş kaç senedir öyle zaten, şu külüplerle uğraşmayın diyoruz anlamıyorsunuz

bunların dışında ne olaylar döndü, ne paralar nerelere gitti,

kimler nerelerde gezdi anlatsam herhalde ağlarsınız

siz mutlu dünyanızda yaşayın

firavunlar her yerde
carsi
(23/04/2013 - 01:48)
anlat da bilelim umut bağlamayalım boş yere
aaritalo
(23/04/2013 - 02:15)
bi de evlere şenlik "maktek almanyadaaaaaaa" efsanesi vardı bir sene önce. yaşlanıyoz yemin ederim.
earthq
(23/04/2013 - 02:31)
MAKTEKKKKKKKKKK YUpiiiiii, mühendislik yapıyoruz, girişimciyiz, teknik gezilerrr ALmanyyaa SÜPPEERRRR
mvkare
(23/04/2013 - 10:52)
Ugrasmaya degmez. Bi ara aktif olayim dedim iclerinden kimseye isinamadim. Cogu kisi yapmacik davraniyor nedense.
aliytu3334
(23/04/2013 - 11:07)
:D şu okulda 2 beden büyük takım giyen ergen topluluğundan bahsediyorsunuz değil mi, kendilerini birşey sanan yalan insanlar hepsi
n\a
(23/04/2013 - 13:19)
şu maktek üyelerine uyuz olan bir ben varım sanıyordum içim rahatladı valla helal arkadaşlar
sinan123xx
(23/04/2013 - 13:28)
aynen arkadaş bende çok gıcık oluyorum.
n\a
(23/04/2013 - 13:31)
Maktek dedigin senden 1 sene tecrubeli adamin sana ceo luk tasladigi, muhendislik provasi yapilmayip parti organizasyonu staji yapilan yerdir. Her sene ayni firmalarin ayni powerpoint sunulariyla vaatler vermek icin oditoryumu kullandiklari ve bu sunumlarda fotograf cekinip sirketin duvarinda yer edinmek yada gundeminde universitedeydik biz demek icin okulumuza geldigi sebeptir yani maktek.
yıldıran
(23/04/2013 - 14:32)
her geziye hep aynı kadroyu götürüp üstüne fotoğraf çekinip sağa sola koymaktan utanmayanlar topluluğudur maktek. başa gelip her ihaleyi akrabasına bağlayıp, her kurumda kadrolaşan hep kendine yontan iktidar partileri gibidir maktek.
ronndella
(23/04/2013 - 14:57)
Ben de kayıt yaptırıp bekleyeyim dönecekler diye iki seferdir. Yazık..
n\a
(23/04/2013 - 15:50)
hepiniz yalansınız Maktek tek gerçek kafasındalar ..tencereler yuvarlanmış kapağını bulmuş ..hepsi mi aynı cins olur sürekli dökümden çıkmış gibiler ..

biriside çıkıp kendini savunamayacakk kadar haklı gösterecek bir yanları yok ..
sylarfb
(23/04/2013 - 16:12)
la bunların hayatları yalan. Milleti kullanıp kendim yaptım havalarına giriyorlar. Yıldızın ismini kullanıp kendi işlerini yaptırıyorlar.Almanya gezileri vs hocalarında işlerine geliyor onlarda faydalanıyorlar alan razı veren razı.Derin devlet olmuşlar barı yıldız teknik ismini kullanmadan yap bakalım bir b*k yapamazlar öyle ..Mesela almanya gezisi yapacaklar , bir yabancı dil sınavına alıyorlar birde mulakat, mulakatı yapan kendileri, sen kimsin adama mulakat yapıyorsun.Soruları zaten kendi yanındaki kankan biliyor sonra o gidiyor ne tesadüf.Yıldız teknik makine müh. adıyla kendi grubunu yolla ne güzel iş.
arde
(23/04/2013 - 16:46)
arkadaşlar siz makteke laf attınız ama a305teyim sitesi ve klübüde aynıdır.

bu sitenin yöneticileride bunlardan beterdir bilin
n\a
(23/04/2013 - 17:46)
@arde bu sitede kim kimi tutmuş kayırmışta bu söylenenler olmuş diye sorar yazdığını okuyan
denizmanyagi
(23/04/2013 - 22:41)
Arkadaşlar Merhaba,
Öncelikle, Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı´nız kutlu olsun.

Yukarıdaki yorumlardan anlayamadığım birkaç şey var, açıklarsanız sevinirim.

Sıkıntılarınızdan bahsediyorsunuz, geziye almıyorlar diyorsunuz, etkinliklerde yıldızın adını kullanıyorlar diyorsunuz, ve daha bir sürü...

Peki gezilere gelecekleri neye göre seçiyorsunuz diye geziyi organize eden "maktek" kulübüne sordunuz mu ?
Bu etkinlikleri yapmanızdaki sebep nedir diye sordunuz mu ?
Kulüpçülük nedir, "maktek" ´in kulüpçülüğe bakışı nedir diye sordunuz mu ?
Bir sürü aktivite yapıyorsunuz gezidir, seminerdir... Neden ? Git dersine gir kardeşim neden yapıyorsun ? dediniz mi ?

Bunları sormak ayrıdır tahmin etmek, kafanızdan uydurmak ayrıdır. Yoksa bu yorumlar önyargınız ile algınızın bir sonucu olarak harmanlanmış düşünceler midir?

Hepinize hayırlı akşamlar olsun arkadaşlar. Dilerim nice bayramlar bizlerin olur.
sk
(24/04/2013 - 00:07)
@denizmanyagi Zamanında gidip gördük hepimiz burada yazılan her şeyi, için rahat olsun.
yıldıran
(24/04/2013 - 00:26)
@denizmanyagi ben koşturuyorsam ben giderim geziye ben sürerim sefasını diyorsan, gezi var gecenin bir saati başvuru açılacak bekleyin demeyeceksiniz o zaman. Yönetici dediğin önce üyelerini düşünür yöneticilik hizmet işidir gezilere kombineyi garantileme işi gibi gördüğünüz için böyle tepki var sizlere.
denizmanyagi
(24/04/2013 - 01:29)
@sk ne gördün bilmiyorum ama 2 sene kadar içlerinde bulundum, bir o kadar dışarıdan gözlemledim. Yukarıdakiler gibi bir durum yok.

Sen maktekte "yönetici" dediğin adamları pek tanımadığın için bu şekilde düşünüyorsun @yıldıran .

Yukarıdaki yorum sahiplerine burdan ne desem boş.

Bu arada, neden kulüpten kimse yazmıyor diyorsunuz ya ? Belki de sıkılmışlardır artık, sonuçta kapasitenizi fazla zorlamamak lazım. Her sene belli dönemler biri bu site üzerinden isyan eder, yok efendim bizi almıyorlar, der maktek böyle yok şöyle ...
bestofmanufacturer
(24/04/2013 - 01:41)
Bende içlerindeydim ve aktif olarak çalışıyordum art niyetli olmadığımız sürece yaşadığımız her şey harikaydı diyorum ve kendi açımdan çok ilerlediğimi düşünüyorum.

Bizim insanlarımızın en büyük özelliği bir şey hakkında kötü ne söylenirse sorgusuz sualsiz direk vayy be doğrudur ayaklarına yatıp kabul edip burdan gelişi güzel laflar etmektir. Bunun usulu yordamı vardır. Bir şeyden rahatsızlık duyan varsa bunun peşini bırakmaz burdan laf atıp tutmak yerine gider bir şeyler yapar. Yapacak bir şeyiniz yok sanırım ki burda yazmakla kendinizi avutup kulaktan duyma şeyleri söylüyorsunuz. Adamlar çalışıyor ve sizin okulunuzun ismini bir şekilde duyuruyorlar ki eski dönemlerde yapılan işleri de araştırdım ve biliyorum. Onun için baştan söylenmek yerine kapsamlı bir araştırma yapılıp ondan sonra gerekli yorum yapmanızı tavsiye ediyorum.
airdem23
(24/04/2013 - 02:44)
@denizmanyagi @bestofmanufacturer 3-4 geziye başvurdum cevap gelmeyince maktek yöneticisi birisiyle konuştum yok geziye başvuranlar arasında benim ismim yokmuş muhtemelen o ismi olmıyan benmişim gibi bir bahane uydurdu, ismimi yazdığım halde hadi bir şey demiyim dedim bekledim . O olaydan sonra bir kaç geziye daha başvurdum yine ses seda yok kimseden. En son Ankara gezisiyle ilgili maktek´in sitesindeki iletişim adresine e-posta yazıp sonuçları sordum hak kazananlara cevap yazıldığını söyledi . Bu hakkın neye göre kazanıldığını, hep belirli kişilerin gittiği tarzı ile ilgili düşüncelerimin olduğu e-postama cevap vermedi . O yüzden burdan millete nutuk çekmeyin boşuna . Ha diyorsan ki o ekiple ilgili çok önemli kesin gitmesi gereken biryer o zaman da hiç duyuru yapmıyacaksın, e-posta göndermiyeceksin millete şu gezimiz var bu gezimiz var diye kendin gideceksin. Yok duyuru yapıyorsan da eğer delikanlı gibi başvuranları alıcaksın. Burda şikayet edenler şimdiki gidenler gibi kimseden haksız çıkar sağlamak beklemiyor, hakları olan bir şeyi almak istiyor. Adamlar daha kimlerin geziye gittiğini açık açık açıklayamıyorlar sen burda neden bahsediyorsun. Ayrıca kimsenin sorgusuz sualsiz kimseyi kötülediği yok herkes kendisinin karşılaştığı olumsuzlukları yazmış burda olan makteklilerin yaptığı arkadaş kayırmadır ve bunun adı açıkça şerefsizliktir!
n\a
(24/04/2013 - 07:29)
@airdem23 +1
earthq
(24/04/2013 - 09:29)
@Airdem23 +1
denizmanyagi
(24/04/2013 - 11:58)
Gezilere ben nasıl alındığını söyliyeyim, organize edilen gezi ile alakalı çalışan bir ekip varsa o ekibin 5-10 kişilik bir kontenjanı olur. Kulüp içerisinde aktif çalışan ancak başka gezilere gitmemiş diğer kişilerin de yaklaşık 5 kişi civarında kontenjanı olur. Peki kalan 15-20 kişi kimler, ben size söyleyeyim: kulüp üyeleri öncelikli olarak daha önce geziye gitmemiş kişiler başvurma sırasına göre alınır.

Yani: " arkadaş kayırma " , "şerefsizlik" diyorsun ya, işte onun iftira olduğu burada açıkça bellidir.

Çünkü aktif çalışan olmasına rağmen birçok aktif maktek üyesi, birçok geziye; daha önce geziye gitmemiş, hiçbir çalışmaya da ortak olmamış kişiler geziye gidebilsin, sanayiyi daha iyi tanıyabilsin diye geziye gidememiştir.

Böyle bir durum olmasına, üyelerini bu denli düşünen eşitlikten yana bir kulüp olmasına karşın bu iftiraları okumak gerçekten üzücü...
enesada
(24/04/2013 - 12:11)
Arkadaşlar "şerefsizlikle" , "hırsızlıkla" , "yalancılıkla" suçladığınız o insanlar inanın okula, kendilerine, arkadaşlarına bir şeyler katmak için çok çaba gösteriyorlar.

Geçen yıllarda bu insanlar, 400 kişi için 8 firmadan ücretsiz eğitim ayarlıyor haftalarca duyuru yapıyorlar fakat salona 250 kişi geliyor, 125 i eğitime gidiyor ve sadece 30 u eğitimini sonuna kadar tamamlıyor.
Yaptıkları gezilere özellikle firmalar tarafından (3. 4. sınıf veya bir dalın öğrencisi gibi) özel bir istek gelmediği takdirde herkesi almaya çalışıyorlar.

Etkinliklere çağırdıkları firmaları, İK gönderecekleri zaman reddedip Ar-Ge birimlerini istiyorlar. Kendine staj,iş aramak isteyen insanlar İK ile neden ilişki içerisine girmiyor kendinize sorun lütfen.

Bu okulda mühendislik konuşulsun, dinleyenler daha donanımlı olsun diye yapılan etkinlikleri bu şekilde yorumlamanız gerçekten üzücü.

Daha önceden bu sitede bazen haklı, bazen haksız fakat ikisinde de yanlış bir tavır ve üslupla eleştiri yapan kişilere; "klavye delikanlısı" , "hayatta hiç bir başarısı olmamış ve internetten etrafına saldıran köpekler" , "asosyaller" , "başarıyı çekemeyen ve lekeleyen haşereler" gibi çok çirkin hitaplar olmuştu.

Bu platformun haketmediği çok ağır ithamlardı bunlar.

Bu platformun belli bir entellektüelitenin üstünde olduğuna hep inanmışımdır fakat yukarıda gösterilen eleştirilerdeki aşağılayıcı, suçlayıcı ve nezaketten yoksun tavır ile bu sitede eleştirilere karşı yapılan sert ithamlar maalesef inancımı zedelemekte.

Sizlere; üniversiteli olmuş, belli bir kültür düzeyinin üzerinde insanlar olarak sorunlarınızı çözmeniz ve sizi rahatsız eden bu durumları birincil olarak muhataplarıyla konuşmanız için Maktek´e gitmenizi öneriyorum.
Yönetim Kurulu veya Denetim Kuruluyla toplanabilirsizin ve rahatsız olduğunuz durumları belirtip, aksak olanları düzeltmeleri için onlara fikir verebilirsiniz.

ELEŞTİRİNİN amacıda bu değil midir? Bir şeyi olduğundan daha iyi bir yere taşımak.

Sorun olarak gördüğü şeyleri düzeltmek için çaba gösteren İLKELİ ve KARAKTERLİ arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

Umarım sizlerinde yardımıyla bir daha böyle sorunlar yaşanmaz ve orada çabalayan arkadaşlar da sizlere daha iyi hizmet verebilir.

Selam olsun.
can12kan01
(24/04/2013 - 12:31)
Maktek üyesiyim, benim ve çevremdeki birçok insanın algısı maktekde adamın yoksa geziyede gidemezsin yönünde. Bir kere bu kulüpte şeffaflık yok, geziye gidenlerin listesini bile açıklanmayan bir kulübü mali açıdan kim nasıl denetleyebiliyor ya da böyle bir denetim var mı acaba?
n\a
(24/04/2013 - 13:01)
geçen senelerde bir kaç teknik geziye gitmiştim. ilk gittiğimde kimseyi tanımıyodum. sonradan tanıştım. diğer gezilerde de kimsenin tanımadığı insanlar da bolca vardı.

size gezi hakkı çıkmadıysa ya başvuruya geç kalmışsınızdır ya da denk gelememişsinizdir. Ama gezilere gitmeyi istiyosanız, "aktif maktek üyesi" yani tanıdıklara öncelik tanınıyordur bence. O yüzden ekipte görevler alırsanız vs. teknik gezilere filan katılma ihtimaliniz artar.

Bu kayırma değil, daha çok kazanılan hak gibi geliyor bana.

Kulübün tam olarak içinde değilim, bana da yanlış gelen bir çok şeyleri var. Ama tonozda oturup çay sigara yapıp, sadece başvuru formu doldurayım çıksın anlayışı da çok doğru değil.

şerefsizlik hırsızlık filan çok ağır laflar.
zxcv
(24/04/2013 - 15:00)
arkadaslar sizlere kibarca ezik dediler
aliytu3334
(24/04/2013 - 15:43)
Yani sonuç olarak maktek olsada olur olmasada olur , Biz yine kaliteli mühendis olubiliriz.Sertifikaların ve saçma gezilerin bize hiçbir getirisi olmayacak.
4FUN
(24/04/2013 - 15:59)
Öncelikle, denizmanyagi, enesada ve voicekiLLer ´bahsedilen´ maktek üyeleri gibi davranıyor! Ayrı olarak Maktek dolandırıcılarına daha ağır sözler söylemek istediğimi belirtiyorum ama söylemiyorum.

Çoğumuzun bildiği gibi ´maktek almanyada´ diye bir fiyasko vardı.Fiyasko diyorum çünkü bir dolandırıcılık döndüğünü o dönemki katılanlardan hemen hemen herkez bilir.Bunu nereden anladılar derseniz, maktek YÖNETİCİLERİ´nin ( =D ) ve kendi çevrelerinin hemen hemen komple katılmasından anladılar.Bu kadar basit.(tanıdığım birkaçının ingilizcesinin hiç olmadığını biliyorum, ve geziye gitmek için ingilizce sınavını kesinlikle geçmek gerekiyordu).TOEFL´ım olmasına rağmen ve benim gibi sertifikası olan arkadaşlarım bile yetersiz bulundu (neye göre acaba?).Bu olaydan sonra daha da işim olmadı kargalarla ama sonraki gezilerde geziye giden kadro gene hemen hemen aynıydı (önceki geziye gitmeyen ÇEVRELER dahil oluyor bu arada, dışardan pek alım olmuyor yani)

Şimdi gelelim ´kazanılmış hak´ olayına.Şu lafından bile senin hakkında çok kötü düşünüyorum zaten ama sanki safmışsın da neler döndüğünü anlamamışsın gibi anlatayım.Bu geziler düzenlenmeden birkaç hafta önce afişleri asıyorlar her yana (diğer okullardan dahi başvuruluyor) ve belli bir ÜCRET karşılığında tabi ki.Peki sırf bu geziye katılmak için son 1 hafta içinde kayıt olan yüzlerce kişiden nasıl aktif olmasını, dolayısıyla ´kazanılmış hak´ tan bahsedersin be saf kardeşim ?!
İlla sadece aktif üyeler katılacaksa, herkez cebinden karşılar parasını gider, öyle kişi başı 10lira alıp milleti dolandırıp daha sonra ´sen aktif değilmişsin ki geziye katılamazsın! ´ deyip ´kazanılmış hakkın yok!´ diye geri çevirirseniz bu dolandırıcılığa girer ve "şerefsiz sıfatı" için "kazanılmış hak" kın olur.
aliytu3334
(24/04/2013 - 16:20)
@4FUN +1
n\a
(24/04/2013 - 16:23)
almanya gezisi hakkında söylediklerine tamamen katılıyorum. o konuda direkt kendi yüzlerine karşı da eleştirmiştim.

diğer gezilerin bu şekilde olduğunu düşünmüyorum. o gezilerde, gezi esnasında hiç kimseyi tanımadığı için kimseye merhaba bile dememiş insanları da gördüm. o gezide de TAI ASELSAN FNSS firmaları gezilmişti. o sıralar kendi arkadaş çevrem dışında ben de tanınan biri değildim maktek tarafından.

ilk teknik gezim hangisiydi hatırlamıyorum ama o gezide de ben o kimseyi tanımayanlardandım. okula hiç bir zaman "takim elbiseyle" gelip o saçmasapan etkinliklerde de görev yapmadım.

şu ana kadar sadece almanya gezisi için para alındı ve bu para da almanyaya gidenlerden alındı diye biliyorum. şu ana kadar 5 geziye gitmişimdir ve hiç para ödemedim.

ve biraz daha sakin olabilirsin. her şeyi biliyorum, herkes şerefsiz bir ben şerefliyim! tadında konuşan birini çok bile ciddiye aldım. haklı olduğun konular var evet ama çok fazla da atıp tuttukların var.
n\a
(24/04/2013 - 16:27)
aliytu3334 ´e katılıyorum. sertifikalar hiç bir işe yaramaz. makteksiz de iyi bir mühendis olunabilir. hatta maktekle iyi mühendis olunur diye bişey yok. çok boş adam var kulüpte.
earthq
(24/04/2013 - 19:33)
@4FUN +1
@aliytu 41
@voicekiller 41
airdem23
(24/04/2013 - 20:31)
Yukarıda bir arkadaş makteklilerin iyi yürekliliklerinden başkaları geziye gitsin kendilerinin gitmediğini yazmış. O bahsettiğin kişilerde sonuç olarak üye değil mi? Kime göre aktif kime göre pasif diyorsunuz. Belki adam yaptığınız işleri beğenmiyor sadece gezilere gelmek için kayıt oldu size. Size göre ´´aktif´´ olmadığı için gidemiyecek mi? Bazıları da ilkesiz olmakla suçlamışlar burda makteke söz söyliyenleri

http://p1304.hizliresim.com/18/s/mf293.png

burda makteklilerin ne kadar ilkeli olduğunu görüyoruz. Resmi iletişim adreslerine yazdıklarım soruya cevap bile vermiyorlar. Vermemelerinin tek sebebi de verecek cevaplarının olmaması. can12kan01 in dediği masa altından birşeyler yapmasalar geziye gidenleri açık açık açıklarlar.
n\a
(24/04/2013 - 20:48)
bu problemlerin hepsi, profesyonellikle duygusallık arasında kalındığı için oluşuyor. amatör profesyonellik de diyebiliriz. kulüp işleri böyle maalesef. birilerinin para filan kazandığını sanmıyorum.

eğer "onlar ne paralar kaldırdılar be!" kadar emin konuşabiliyorsanız bazı delilleriniz filan olması lazım. bu durumda dava açın bir şeyler yapın.
4FUN
(24/04/2013 - 21:32)
airdem23 +1

Buna benzer maili ben de atmıştım cevap gelmemişti.

Voice, para kazanmaktan ziyade, başkalarından topladıkları parayla kendileri gezi masraflarını karşılıyor bu çok açık.Hâlâ onları savunuyorsun aklıma kötü kötü şeyler geliyor "bu da mı o ekipten acaba?" diye aman diyeyim =/
ecihat
(24/04/2013 - 22:05)
Arkadaşlar kulüp kimsenin malı değil burada kimse de bu kulüpten maddi kazanç sağlamak amacıyla burada değil, burada insanlar burada birlikte çalışmaktan, insan ilişkilerine bir çok özellik kazanmak için, okuluna ve çevresine yararlı olmak amacı ile burada , benim de üyeleri arasında olduğum bu kulüp üyelerine şerefsize varan ithamlarda bulunuyorsunuz gerçekten onca insanın emeğine yazık ediyorsunuz, sorunlar varsa konuşulur halledilir, kulübün sorunları olabilir, yada sizin bilmediğiniz şeyler olabilir, burada insanların birbirlerine düşmanca durması çok saçma, lütfen laflarımıza dikkat edelim birbirimizi kırmanın ne gereği var. Herkese iyi çalışmalar.
arde
(24/04/2013 - 22:11)
bu külüplerin hepsi böyle, biraz işin içine girince anlıyorsunuz, tamamen saltanat düzeni var

universited ehiç bir klübe gitmeyin, uğraşmayın, para vermeyin

bunlar titan saadet zinciri gibi :D birileri kazanıyor ama o siz olmuyorsunuz en tepedeki 3-5 elit oluyor
can12kan01
(24/04/2013 - 22:30)
@ecihat sorunlarımı konuşmak istiyorsun. Ben sana söyleyeyim Maktek´in gezilere gidenlerin listesini açıklamaması bir sorundur kardeşim. Açıklamamasında bizim bilmediğimiz ne gibi bir şey olabilir?
mcelik
(25/04/2013 - 04:02)
maktekteki hiçbir arkadaşım Yıldız için, ülke için yada başka manevi bir değer için orada değil. Tamamiyle kişisel çıkarlar(ki bu genelde gezilere kendileri gitme, iyi bir CV yapabilme gibi..) peşinde olmalarındandır. bunu nereden mi anlıyoruz, o boş etkinliklerdeki takım elbiseli arkadaşların sunum sırasında horlamasından, beyaz yakaların peşinden kartvizit toplama heyecanlarından v.s. anlıyoruz.

okul için bir şeyler yapsalardı, afişlerinde kocaman maktek küçücük yıldız yerine tam tersi olurdu.

üniversiteden alınan tahmini 40-50 milyarlık ödeneğin de hepsinin kulüp için kullanılmadığını da tahmin etmesi zor değil. istanbulda en çok bulunan şey yazarkasa.

tepkilerin bu kadar sert olmasının bir sebebi var. madem gelin konuşalım diyorsunuz, onun da çözümü basit. yönetim ve denetleme kurulunu toplarsın, "maktek sizi dinliyor" adında bir etkinlik düzenlersin, şikayeti olan gelir yüzünüze söyler.

madem okulun adını daha iyi yerlere taşımak için uğraşıyorsunuz, o okulda okuyan öğrencileri dinleme zorunluluğunuz var.

makteki kuruluşundan beri tanırım, hep böyle "kendine girişimci", "kendine teknik gezici", "kendine etkinlikçi" çizgisini hiç bozmadı.
mrtdenibaret
(25/04/2013 - 10:19)
Maktek´ te başkan ve başkan yardımcılığı görevlerini yapmışlığım olduğu için 4 dönemin yönetiminin falan hepsini tanıyorum.

17 kişiyi yakınen tanıyorum ve bunlardan 1i Arçelik´ te 1´i FNSS´ de staj yaptı. Kalan 15 kişi kulübün ağırladığı firmalarda staj yapmadı o zaman bu adamların derdi kariyer kartvzit olabilir mi?

Para zimmete geçiriliyor falan demeye kalkmışsınız ben böyle bişey yapan görmedim var olduğunu biliyorsanız Yrd. Doç. Dr. Alp Tekin Ergenç veya Yrd. Doç. Dr. Handan Çubuk´ un yanına gidip şikayette bulunabilirsiniz kulübümüzün danışmanlarıdır kendileri.

Kulüptekilerle konuşun demiyorum isterseniz konuşun ama inanmak istemediğinizi düşünüyorum akademisyenlerle konuşmak sizi daha çok tatmin edecektir. Ki bırakın dolandırıcılığı gerek biz maktek teki öğrencilerin gerekse Alp Hoca´ nın Handan Hoca´ nın cebinden para çıktığı çok oldu.

Herkese başarılar bu hayatta
airdem23
(25/04/2013 - 23:12)
maktek neyi şeffaf yapmış ki? sonra bide buraya gelip yazılanların işine gelen kısımlarına kendilerince cevap verip kendilerini haklı göstermeye çalışıyorlar.

Bu eski sevgili tavırlarıları da ne oluyor? hayatta başarılar felan
cp3
(26/04/2013 - 19:30)
gelip cevap yazmışsın başkan efendi ama kimse maktek para yedi dememiş atıp tutma şimdi

mesele gezilere kendi ekibinizle gitmeniz cevap ver bakalım sen o yalandan ingilizce sınavına girip yalandan mülakata katıldıktan sonra almanya gezisine gitmeye hak kazandın mı?
mrtdenibaret
(27/04/2013 - 00:14)
@cp3 Yeni bir cevap yazmadan yine bu sitede iklimlendirme dalı altındaki senin benzer soruna verdiğim cevabı yineliyorum.

cp3
(23/09/2012 - 20:29)
@mrtdenibaret birbirimize saygı duyalım falan demişsin ama sen kulüpteymişsin almanya ya gittinmi gitmedinmi bana bunun cevabını ver sana saygı duyup duymayacağımı ben düşünürüm.
Binlerce insanı kandırıp parayla üye yaptınız sonra kulüp elemanlarını toplayıp gittiniz bunun neyine saygı duyalım.
!?

mrtdenibaret
(23/09/2012 - 22:45)
Almanya´ ya gittim.

Önce ingilizce sınavını geçerek ve sonra Bölümden araştırma görevlileri ve geziden sorumlu kişilerin olduğu bir mülakattan geçerek gittim.

Ayrıca gezide maktek etkinliklerinin organize edilmesinde payı olan 7 öğrenci maktek etkinliklerinin organize edilmesinde payı olmayan 16 öğrenci ve kulüp danışmanı olan iki akademisyenimiz vardı diye hatırlıyorum ve maktekte çalışan her yıl ortalama 70-80 kişi olduğuna göre kulüp elemanlarını toplayıp giden kimse göremiyorum.

Bu kadar önyargıyı nasıl kazandığınıza şaşıyorum.
airdem23
(27/04/2013 - 00:32)
Madem kendi ekibinizi götürmüyorsunuz bu sene boyunca yapılan bütün gezilere kimler gitti açıklayın.

Yorum Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir.
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.