usis - mkm

AnasayfaDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
not dönüşümleri senato kararı
mail gelmiş.





gönderen: muhsinbey - 22/01/2013 - 10:10
 Konu Hakkında Yapılan Yorumlar:
yorum yapan(tarih) yorum
rubytuesday
(22/01/2013 - 10:11)
ohhh be yukarı yuvarlanıyor çalsın davullar beyler. bu arada bitirme alabilmek için %75 ve 1.8 yapılmış bu da çok güzel olmuş. repeat hakkında bilgi yok maillerde.
ycan
(22/01/2013 - 10:14)
vaaaay hepsi yukarı çıkıyor mükemmel mükemmel
Durk
(22/01/2013 - 10:15)
bi sürü B- C- vardı iyi oldu
muhsinbey
(22/01/2013 - 10:22)
Nerdeyse bütün notlarım yukarı yuvarlanmış.Şimdi eski not ortalamamız yeni harflere göre tekrar hesaplanacak mı yoksa aynı mı kalacak?
n\a
(22/01/2013 - 10:26)
ortalamam bayağı artacak gibi duruyor.
Stanlee
(22/01/2013 - 10:33)
Eski notlar değiştirilecek mi ki? Ben bundan bahsedilen bir kısım göremedim de.
Gynx
(22/01/2013 - 10:35)
repeat hak. yorum yapabilecek var mı?
8741
(22/01/2013 - 10:35)
FD´ler DD olacak, ama büte girmek hala zorunlu mu?
"DC şartlı geçer", "DD kalır" devam mı ediyor?
_mkn_
(22/01/2013 - 10:36)
öğrenci lehine bir karar bölümün kapasitesini de biraz rahatlatır.
ReD_DwarF
(22/01/2013 - 10:36)
eski notlar değişmeyecek olsa neden bu karar alınsın?
sylarfb
(22/01/2013 - 10:41)
oha 3.9 ile mezun olucaz :P
civan1
(22/01/2013 - 10:48)
usis 2003 ler de dahildir değil mi buna?
ageofconan
(22/01/2013 - 10:52)
aynı soruyu ben sorucaktım, usis 2003ler buna dahil mi ?
koektsch
(22/01/2013 - 10:52)
Rektör kral oldu şimdi. :)
sylarfb
(22/01/2013 - 10:53)
niye dahil olmasın bütün öğrencilerin sistemi değişiyor usis2003 ün neyi eksik
ageofconan
(22/01/2013 - 10:56)
insan üniversiteyi uzattığı için üzülüyor ama böyle değişiklikler insanın yüzünü gülümsetiyor yaw. Eyw senato
rubytuesday
(22/01/2013 - 10:56)
tek problem acaba dönüşümler şimdi mi uygulanacak yoksa mezun olunca mı? çünkü rektör bölüm sıralamaları değişmesin diye mezun olunca uygulanacağını söylüyordu. öyle olursa pratikte bir işe yarar gibi durmuyor okurken.
rlzjmynu
(22/01/2013 - 10:57)
olması gereken bu, bir şeyler değişecekse bundan zarar göremezsiniz, çünkü kazanılmış haklar var.

hocalar biraz daha kolay ve temel sorup, notları yüksek verse, öğrencinin çalışma hevesini desteklese herkes için işler kolaylaşır.

patron benim, dersimden kimse yüksep alıp geçemez, zihniyeti herkesi küstürüyor
kahkaha222
(22/01/2013 - 11:08)
Hadi millet halaya.
Yehu.
nd
(22/01/2013 - 11:14)
kendim için değil benim de notlarim yükseliyo ama.....bu sistem tamamen arada notları olanlar için iyi güzel ama büyük bi haksızlık oluyor ..mesala adam c-almış cc,b- almış bb......ama cc alanlar veya bb alanlar değişmiyo yani ortalama hesabı yapılınca senin ortalama 2.7 ise 2.8 oluyo ama adamın ortalaması 2.6 iken 2.8 i bile geçiyo bu durumda büyük bi haksızlık olur bazıları için..ama hayırlısı bakalım ne olacak
ageofconan
(22/01/2013 - 11:15)
netscarter ben hesaplamaya üşeniyorum, kaç kredi ders almışın şimdiye kadar? ben de ona göre kendimkinde tahmini bir artış hesaplıcam.
netscarter
(22/01/2013 - 11:18)
147 kredi
termonamık
(22/01/2013 - 11:31)
adamlar senator olmuş beyler. biz kimiz ki onları yargılayacaz. bi daha artırsalar ne güzel olur lan:))
koektsch
(22/01/2013 - 11:37)
Hayattaki başarı nota göre değilse ne bu tepki?
Özellikle 3 ve 4. sınıftakiler için (kredi sayısı fazla olanlar için) bu düzenlemenin haksızlık doğuracağı çok açık. Eğer o A- ler AA değil de BA olsaydı görürdüm o "hayatta çan mı olacak" laflarını. Herkes nasıl kıyameti koparırdı o zaman. Herkes gibi benim de ortalamam yükseldi. Fakat en adaletlisi, harflerin sadece mezun olurken değiştirilmesidir.

Şöyle dışarıdan biriymişim gibi gözlemledim de;
"Yeni harf sistemi ne ya gül gibi sistemimiz vardı ne gerek var değiştirmeye" diyenler, bu yeni düzenlemeyle birlikte nasılsa birden AAların BBlerin dostu oldular.
bişesorucam
(22/01/2013 - 11:43)
kendimi durduramıyorum beyler tek başıma halay çekiyorum salonda.
rubytuesday
(22/01/2013 - 11:45)
@koektsch evet kıyamet kopardı çünkü o zaman bir sürü kişi mezun olacakken olamayacak ortalamalara gerilerdi ve kıyamet kopardı. bu durumda ise kimsenin mezun olmasına bir engel teşkil eden durum yok. herkesin lehine ayrıca şu ortalama muhabbetlerini de bırakın artık yani yüksek falan yapacaksanız eyvallah ortalama falan diye kaygılanırsınız da yok ben çalıştım ama o az çalıştı benimle aynı ortalamayla mezun oluyo ıngaaaa durumlarını geçelim lütfen. koca adamlarız.
rlzjmynu
(22/01/2013 - 11:46)
yeni skalada not sayısı azalmış, eski sınavların ortalamalarını notlandırmasını yeniden yapsalar eskiden a- alan zaten aa alacak yeni sistemde
omeralp
(22/01/2013 - 11:50)
@rlzjmynu aynen hakkımız olanı aldık zaten.olması gereken oldu.teşekkürler senatomuz
koektsch
(22/01/2013 - 11:52)
Bölümde derecede değilim. Ortalamam da 3´ün altında.
Ama sanırım size göre bir doğruyu savunmak için illa bir menfaatimiz olması gerekiyor.
Bu yeni düzenleme benim işime yarayacak, evet ortalamam yükselecek, ama başkasına haksızlık olacağı için sadece mezun olurken uygulansın istiyorum.
Bu çok mu garip?

Kazanılan haklar diyorsunuz ya;
"A- ler BA´ya çekilemez çünkü ortalama bizim kazandığımız hakkımız."
Tamam haklısınız, sıkıntı yok burada. Peki adam derse ki " Ben bölümde 4.yüm. Bu da benim kazanılmış hakkım."
Ne diyeceksin, "Şimdi sistem değişti, senin pek -li +lı notun yoktu, diğerlerinin ortalaması senden daha fazla arttı ondan şuan 8. oldun." mu diyeceksin?
O zaman nerede kaldı bu "kazanılmış haklar"?
n\a
(22/01/2013 - 11:57)
Arkadaşlar neden bu kadr dert ettiniz,herkesin arttı benim 0,14 arttı kimisinin daha fazla kimisinin daha az arttı ama sonuçta arttı ve buda çok güzel oldu.Bunu kıskanmanın luzumu yok acıkcası.Kimseninde hakkı yenmez rahat olun sonuçta iş görüşmesine gidince ortalam sorsalar 2,5 yazacagına 2,65 yazıcaksın buda ekstra iyi oldu gerçek hayatta cidden çan yok rahat olun biraz.
makuba
(22/01/2013 - 12:03)
haksızlık diyenlere gülmekten başka yapacak bir şey yok.
Durk
(22/01/2013 - 12:04)
Usisde bir değişim var mı? Yukarı yuvarlanan notlar nerde? Yoksa daha uygulanmadı mı?
Germinal
(22/01/2013 - 12:11)
Bilader bu okulun gözünü yiyeyimmmm...
Germinal
(22/01/2013 - 12:11)
@sylarfb :D
raptor7
(22/01/2013 - 12:14)
@Germinal @sylarfb ortalamalarınız 4.15 felan olacak herhalde sizin :))
sylarfb
(22/01/2013 - 12:25)
....
Germinal
(22/01/2013 - 12:47)
Valla 4.14 oldu okul birinciliğini kaptırdım :D olsun artık bizde 2. oluruz!
olaylarolaylar
(22/01/2013 - 12:59)
Şu 40 yorumluk başlıkta mantıklı 2 yorum var, 2 side koektsch´ın. Gerçek hayatta çan yokmuş, kim dedi? Belki sırf egomu tatmin etmek için ortalama yapıyorum. Belki tek amacım bu okuldan okul birincisi olarak mezun olmak. Belki benim için tek önemli olan şey ortalama. Benim için önemli olacak şeyi belirleme hakkkını size kim verdi?

Yapılan bu değişiklik sorunu büyük ihtimalle çözecek ama kesinlikle birilerine haksızlık olacak..

Doğru olanı savunun gençler, menfaatinize olanı değil..


Pandemonium
(22/01/2013 - 13:02)
Buna itiraz edenler cidden ders çalışmaktan mongollaşmış notun yüksek olunca en iyi yerlerde olunacağını sanan kişilerdir.Benim ortalamam 2,65 ti 2.74 gibi bişi oluyor yeni sistemde.3-4 tane de dersim kaldı sadece mezun olmaya yani sonuna kadar faydalandım bu yeni sistemden.Varsın değişmesin.Çok mu şeyimde sanki ne farkedecek. Ama birçok arkadaşım mezuniyet sınırında yada yüksek lisans isteyip ortalaması sınırda olanlar.İşlerine bi nebze yaradıysa bu sistem ben çok çok sevinirim yani.Yeni nesil cidden çok çok kötü yazık demekten başka bir şey gelmiyor elden.
Pandemonium
(22/01/2013 - 13:06)
Ayrıca 1. lik 2. lik düşüneneler merak etmesin onlarda bir şey değişmeyecektir zaten azınlıktasınız.500-600 kişide ilk 10 dasınız ki hakkınız da korunacaktır emin olun.esas çoğunluk 1.5 la 2.5 , 3.00 arası olanlar.Biri bana çıksın 2.65 ile 2.75 arasındaki farkı söylesin lütfen.Tüh ben okuldan 187. mezun olcaktım gördün mü bak 194. oldum.Hemen Ayşegül hocaya gidiyorum.(sanki sadece makineye uygulandı ya bu karar Ayşegül Hoca çıkarttı yeni sistemi)
netscarter
(22/01/2013 - 13:14)
senın ıcın tek onemlı sey ortalamaysa yukselıyor ıste daha neyin tantanası bu.siz ve sizin gibi zihniyetler arkadaşından dusuk alınca üzüntüden ölen tipler.senın de yukselıyor benım de yukselıyor.benım senın sıralamanda gözüm yok ben kendı gelecegımı dusunuyorum.benım 0.1 yukselsın senın 0.9 yukselsın banane.benı alakadar eden yalnızca benım notum.o da az da olsa cok da olsa yukselıyor mu evet.eee daha neyın konusması bu.merak etme benım ortalamam yukselınce senınkısı dusmuyor yanı
kronin
(22/01/2013 - 13:15)
Şu gerçek hayatta can yok rekabet yok diyenleri mezun olunca gorucem. Kenara yazmak lazım bu adamları iş ararken başlık açınca noldu la diceksin. Adalet çok ince bi çizgi. 2 kişi sadece bunun farkında çok yazık. Biri demiş mezun olamicaklar olucak yükseğe basvuramayanlar basvurcak. Peki kelebek etkisinden yola çıkıp, o yükseğe basvuramayan adam basvurcak duruma gelip zaten yükseğe başvurabilecek adamın yerine girerse? Mezun olamayan zaten mezun olabilcek adamla aynı ise başvurup o ise alınırsa ? Bunlar olur demiyorum. Ama adalet gerçekten cok ince bi çizgi. Burda adaletli olan geçmişteki notların sabit kalmasidir.
Ben mezun oldum bana dokunan bisi yok tamamen dışarıdan bakarak yazıyorum. Benim görüşüm budur.
rubytuesday
(22/01/2013 - 13:18)
evet kardeşim benim 95 ortalamayla aa aldığım dersten 75 ortalamayla aa alanlar var. menfaatinize olanı savunmayın gençler doğruyu savunun. bana 3 tane a versinler. aaa versinler. ne garip tipler var ya. liseli dolu valla. ayrıca hakkaten çok iyi oldu birçok kişi bitirme alamıyordu mezun olamıyordu falan hepsine yaradı hayırlı olsun.
Pandemonium
(22/01/2013 - 13:23)
İşe alırken sosyal yönlerin kendini geliştirebilmişliğin daha önemli.Ailemde 9. Makine mühendisi olucam bu dönem (babam amcalarım dayılarım abim kuzenlerim eniştelerim hepsi makine mühendisi)Biride demedi ki 2,64 lük adam işe alınmadı 2,65 lik alındı diye.Mümkün mü sence böyle bir şey ?
Yüksek lisans için ise not ortalaması sadece barajdır.Ytü 2.60 itü 2.40 boğaziçinde 2.25 olan yüksek lisans başvurusunu yapabilir.Birçok etken içinde adaylar değerlendirilip listeler açıklanır.
Mezun olamıyacakken mezun olacaklar için ise sen 3 ortalamalı adam 1.8´lik adamdan iyi olduğunu notunla mı ispatlayacaksın ? Ondan iyisen zaten seni alırlar merak etme.Adalet yanında olur yani.
Shady
(22/01/2013 - 13:30)
@kronin +1

Yeni uygulama beni de olumlu yönde etkiliyor. Herkes az çok faydalanacaktır elbette. Fakat bu faydanın kimilerini daha az etkileyip, alttakiler tarafından geçilmesine neden olacağı aşikar. Bunu bile bile uygulamayı savunmak doğru değil.

Okul yönetimi zaten en baştan böyle bir not sistemine geçme kararı alarak büyük hata yaptı. Öğrenciler, yeni notlandırmanın kendileri açısından dezavantaj olduğunun farkında değiller. Ancak yine de böyle bir sisteme kesin geçilmesi gerektiyse olması gereken şey okul yönetimin yeni not sistemini, 2012-2013 girişlilerle birlikte uygulamaya koymasıydı.
olaylarolaylar
(22/01/2013 - 13:33)
30000 kişilik bir okuluda 2 kişi üzerinden örnek vererek birşeyin doğruluğunu ispatlamaya çalışmak çok komik. Bakın en baştan tekrar söyülüyorum, benim de ortalamam yükseldi, hatta birçoğunuzdan fazla yükselmiş olabilir. Benim için ortalama önemli olmayabilir, ama bir başkası için 0.01 bile önemli olabilir. Kendiniz için not önemli değil diyorsunuz, ama bir başkası için önemli olabilir. Kazanılmış haklarımız korundu diyoruz, ama bir başkasınınki diğerininkinden daha fazla korunmuş olabilir.

Bana giren çıkan yok gençler, bu uygulamayla bitirme alabilenler, repeatten kurtulanlar olmuştur. Hepsine hayırlı olsun, hayatta başarılar, onların adına sevindim. Ama bir başkasının önlerine geçmiş olabilirler ve bir başkaları onların adına sevinememiş olabilir.

Şimdi dönelim başa; biraz olasılık bilgisi kullanırsak. 10 kişilik bir toplulukta bu tüm koyu yazdığım "bilir" ekleri önemli olmayabilir. Ama iş bir ilçeyle aynı nüfuslu topluluğa geldiği zaman bu "bilir" ekleri önemli olacaktır. Birinin hakları mutlaka yenilecektir.



Aslında bu durum için aklımda bir öneri vardı. Ama mutlaka düşünülmüştür diye rektöre ulaşmaya da çalışmadım. Açıkçası final haftası nedeniyle yazıp açıklamaya da üşendim. Şu an okulun arşivinde bildiğim kadarıyla tüm derslerin en az 4-5 senelik sınav kayıtları saklanıyor. Dolayısıla geçmiş yıllardaki tüm derslerin çanı belli. O çan baz alınarak tüm dersler için öğrencilerin harf notları yeni sisteme göre tekrar belirlenerek haksızlık önlenebilir. Bu durumda kimsenin birşey demeye de hakkı olmaz. Çünkü aldığın not belli, yeni sistemdeki karşılığı belli. Belki çok uzun bir işlem olur ama bence kazanılmış hakları korumanın en verimli yolu bu olur. Benim gözümde şu an yapılan kötünün iyisi..
sylarfb
(22/01/2013 - 13:39)
haksızlık A- B- gibi notların aşağıya yuvarlanması ile olurdu. Bunda niye haksızlık olsun. Ortalaması çok değişmeyen adam B alan C alan A alan adamdır.Bu zaten hoca yeni sisteme göre okusaydıda AA BB CC alıcaktı. Ama A- alan adam A yı 1 puanla kaçırmıstır mesela bu adam yeni sisteme göre olsa hoca AA BA aralığını daha uzun tutacagından bu adam büyük ihtimalla zaten AA alıcaktı.. B+ alan adamda BB den daha iyidir demektir.Buda yeni sisteme göre hoca not verseydi zaten BA verirdi. B+ ya hoca yeni sistemde BB verecekse zaten eski sistemdede B verirdi..

Ama en mantıklısı bu sistemin yeni gelenlere uygulanması olurdu , oyun oynanırken kural mı değişir orasıda ayrı konu
kronin
(22/01/2013 - 13:46)
@pande parçaya bakiyosun bütüne bak. Ortalamadan bahsetmiyorum. Sonsuz evren modelinde sen ufak bir etkiyle komple bir sistemi degistirebilirsin ve adaletsizlige neden olabilirsin. Sen tek degiskenden bahsediyosun ben sonsuz degiskenden. Benim söylediklerim gerceklesebilirde gerceklesmeyebilirde. Ama gerçekleşme ihtimalini ortaya çıkarmak adaletsizliktir. Tekrar diyorum adalet çok ince bi çizgi. Adaleti sağlıyorum derken adaletsizlik yapabilirsin. Tekrar düşünün bence burda mağdur olan sizde olabilirsiniz.hayat sonsuz degiskenli diferansiyel denklem gibidir.
rlzjmynu
(22/01/2013 - 13:50)
başkasının not ortalaması 0.1 artacak diye ağlayanlar olmuş, yahu bu iş istatiğe vurulunca herkesin ortalamasının aynı arttıgı gorulecektir cunku 60tan fazla ders var
termonamık
(22/01/2013 - 14:16)
Kazanılan hak geri alınamaz diye birşey var kardeşim. D+ olan not DC oldu. Şimdi bu sistemden vazgeçip eski sisteme dönsek DC olan notu C- yapmak zorundalar. :)
koektsch
(22/01/2013 - 14:17)
Olaylarolaylar ve kronine tamamen katılmakla birlikte;

Ortalamam 3´ün altında diye özellikle belirtmeme rağmen, düşük alınca ağladığımı ve bölümde 1., 2. olduğumu iddia eden olmuş, yazık.
Yanılmamışım sizin için bir doğruyu savunmak için bir menfaatimiz olması gerekiyor.

Su yorumu görünce de üzüldüm gerçekten:
"benı alakadar eden yalnızca benım notum.o da az da olsa cok da olsa yukselıyor mu evet."

Arkadaşlar, keşke biraz sadece kendinizi düşünmeyi bırakıp çerçeveye bütün olarak bakabilseniz. Kendi hakkınız söz konusu olduğunda gösterdiğiniz hassasiyeti, okul arkadaşlarınız için de gösterseniz keşke. Keşke, eski not sisteminin ölçümde daha hassas olduğu için kalmasını savunanlar, aynı hassas ölçümü bu konuda da yapabilseler.

Madem ortalama sizin için önemsiz, bu sevincinizin kaynağı nedir peki?
Ayrıca kronin çok doğru demiş, 10 kişi önüne geçse ne fark edecek gibi görünebilir. Ama bunun ilerideki muhtemel sonuçlarını tahmin edemezsin. Ve bunun için en ufak ayrıntıyı bile göz önünde bulundurman gerekir.
Öyle çok ileriyi düşünmeye de gerek yok, bir örnek vereceğim sadece.

Diyelim ben ikinci öğretim öğrencisiyim ve %10´a girmek için uğraşıyorum. Gel gör ki hiç küsuratlı notum yok neredeyse tamdı bütün notlarım. Diğeri de maşallah hep C-, B-. Bu adamın notu 0.1 - 0.3 arasında arttı, benim ki artmadı tam sınırdan kaybettim tüh. 300 tl veririz fazladan ne olacak para bol.

Bu sadece şu an aklıma gelmiş herhangi bir örnek.

"Notlar A- ´den BA´ya mı yuvarlansın. Böyle olunca haksızlık olmayacak mı?"
diyenler, çok haklı bir itirazda bulunuyorlar. Bu da yapılamaz.
Böyle önemli bir değişim yapılıyorsa, bunun sonucunda da ne gerekiyorsa yapılmalı. Bu dönüşüm notları yuvarlayarak yapılmaz.

Ne yapılabilir peki?

Yapılacak olan şu;
Sınav kağıtları ve notları bütün hocaların ellerinde değil mi? Bütün notlar en baştan değerlendirilip, çan tekrar belirlenip, A-, B+ gibi değerlendirilen notlar hiç bir dönüşüm olmadan ilk aşamada yeni sisteme göre değerlendirilmeli. Ancak bu şekilde tüm haksızlıkların önüne geçilebilir.
serkan24
(22/01/2013 - 14:44)
herşeyi not zanneden mühendislere bak sen (farklılar meclisten dışarı) yahu sizler not diye okuyosanız başka ünilere falan gitsenize hani bir şeyler öğrenelim diye çaba sarfedenlerin iştahını kaçırmayın derim sizden çok iyi sayım memuru olur budur diyeceğim....
termonamık
(22/01/2013 - 15:06)
hiçbirşeyi not zannetmeyen mühendise bak sen.
n\a
(22/01/2013 - 15:08)
Kıskançlık diz boyu varsa eğer başkasının hakkı bende HELALI HAKKI HOŞ OLSUN helal ediyorum.Benimde 0,14 arttı benden fazla alanalr varsada helal olsun ne diyim bu kadr basit nie bu kdr olay yaratılıor anlamış deilim.Şimdi adamlar repeti 1,8 e çekseler onada biz boşuna mı kastık okdr 2 yi geçmek için hakkımız yendi denicek nerdeyse.
olaylarolaylar
(22/01/2013 - 15:49)
Ya arkadaşlar gerçekten anlamak zor mu? Sen 1 kişisin, karşıdakine "helal-i hoş olsun" demek senin tercihin. Tamam, güzel eyvallah, hoş bir erdem bu. Ancak geriye kalan 29999 kişi bu tercihi yapmak zorunda değil. Sen bu tercihi yaparak güzel bir erdem göstermiş oluyorsun, başkası göstermek zorunda değil. Ve bu erdemi göstermemesi onun hakkının yenmesini gerektirmiyor. Bu uygulamayla bu adamın sıralamasını değiştirmek kimsenin hakkı değil.

Ve çok ilginçtir, ortalama için uğraşanları yaftalayıp, "çancı" "inek" "notun kölesi" tarzı sözlerle ifade edenler, bugün 0,1-0,2 not artımı için doğru olanı savunmaktan vazgeçiyor. Ben böyle ikiyüzlülük görmedim hayatımda..
makina aşkı
(22/01/2013 - 20:33)
Ben de üzülüyordum okul 500 kişi alıyor diye meğer 500 kişi almıyormuş...
Biri sana bedavadan notunu bilmem ne kadar arttırdım hayırlı uğurlu olsun diyor ve sen kardeşim niye böyle bir şey yaptın ben haketmedim ki bu nedir böyle diyemiyorsun ve asıl mühendis kapasitesi olan insan sen oluyorsun..
Çok ilginç..
Sadece 2 3 kişi çıkıp ADALET´ten bahsedebiliyor..Gençliğin durumu bu..Herkes takla atıyor notları yükselecek diye,o şişirme notlarla kimi kandıracaksınız?kendinizi?karşınızdakini?
Madem not ortalaması önemli değil hadi aşağı yuvarlayalım desek kıyamet kopar burda söylenmeyen laf kalmaz,ama yanlış anlamayın yani not ortalaması önemsizdir onlara göre..
Kendi içinizde çelişiyorsunuz....
Not ortalaması önemsiz ise gerçekten senin için aşağı yukarı istediğiniz gibi yuvarlayın dersin..Not ortalaman 0.1 arttı diye halay çekmezsin..
Ayrıca hakkın olmayan bir şeyi de gurur yaparsın ve istemezsin...
Burada olay not ortalaması değildir,bir haksızlığa-adaletsizliğe korkmadan itiraz edebilme medeni cesaretini göstermektir..

08m056m
(23/01/2013 - 09:27)
ben de şişirme olmasına sevinmedim açıkcası.öğrenci seviyesi iyice düşecek..

Yorum Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir.
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.