usis - mkm

AnasayfaDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
hakan demir yine yaptı yapacağını!!
şu hocanın yüzünden etmediğim küfür kalmadı ya nası ders anlatıyosun ki ne istiyosun sınavda?? 20-21 yaşına gelmiş(en az) standartların üzerinde bir üniversiteye yerleşmiş bi insan bir sınavdan ´0´ alır mı?! Hiç mi bi şey bilmiyor bu kişi? Kağıda hiç mi bi şey yazmamış? Yazık bari soruları kendin hazırlasaydın da sorsaydın bari de ona göre değerlendirseydin? Hakikaten bu okulun kalitesine yakışmayan bi insan. 0 alan arkadaşlara geçmiş olsun diyorum ama üzülmesinler hocanın ayıbı bu!


gönderen: apoke - 11/01/2013 - 17:19
 Konu Hakkında Yapılan Yorumlar:
yorum yapan(tarih) yorum
silici
(11/01/2013 - 17:22)
hocayı bilemem ama 0 çana da katılmıyor ya bari 1 felan verseymiş.
apoke
(11/01/2013 - 17:26)
http://www.yildiz.edu.tr/~hdemir/ grup12deyim ben. Bi notlara göz gezdir istersen sorun öğrencide mi hocada mı anlayamadım.
n\a
(11/01/2013 - 18:03)
0 alan var evet ama 100 alan da var.. hocaya kötülemek zayıf insanların işi ..önünüzde final var ..umut kaybetmek yok arkadaşım ..emin ol sana zor olan bir başkasına da zor ..onlar yapabiliyorsa sen de yapabilirsin ..
islakmendil
(11/01/2013 - 18:29)
demekki bişey bilmiyomuşun bizde hakan hocadan ders aldık 20 aldık çalısmadık diye ama 85 almasını da bildik ayrıca hakan hoca ısıdaki en bilgili ve öğrenci yanlısı hocalardandır
n\a
(11/01/2013 - 19:20)
bilmek yetmiyor bazen . bildiklerini ne kadar karşındakilere aktarabiliyorsan o kadar faydalısındır . amaç not değil not alınır bir şekilde. ama akışkanlar ve termo biliyor musun diye sorduklarında , olumlu cevap verebiliyorsan ne mutlu sana ne mutlu o hocaya .
n\a
(11/01/2013 - 19:46)
kardeş hoca bu yazdıklarını görüp sonra adını gördüyse (ben görebiliyorum şu an) bence usise girerken yapar yapacağını. kızma ama öyle.
mukavemeNtE
(11/01/2013 - 19:51)
arkadaş bence hakan hocanın değerini bilin termo1 den B akışkanlardan A getirmiştim şimdi ısı transferini başka birinden alıyorum hakan hocayı mumla arıyorum tek haneli not aldım ısı sayesinde hayatımda ilk defa
İlhanSenegal
(11/01/2013 - 19:53)
arkadaşlar bende 80 almışım teşekkür ederim hakan hocam insana hakettiğinin üstünde not veriyor
n\a
(11/01/2013 - 19:53)
Ya arkadaş çalışmıyorsun sonra düşük not gelince hakan hocaya söyleniyorsun. Kendin ne kadar çabaladın da direkt olarak hocayı suçluyorsun. Gayet de çalışanın yapabileceği sınavdı. Notları da güzel vermiş 40-50 bekliyordum 75 almışım. Adamsın Hakan Demir
Hellscream
(11/01/2013 - 20:44)
hakan hocanın kişiliğine laf etmem ha bilgisine falan da etmem ama bilgiyi aktarmasına laf ederim arkadaş bence bu konuda zayıf sadece.
rlzjmynu
(11/01/2013 - 22:00)
...
makinatör
(11/01/2013 - 22:08)
.ders anlatımı sıfır,ogrencı ıletısımı sıfır sınavlar bır garıp.gecen sene 2. vızenın sonunda akıskan sınıfında 3 kısı dersı dınlıyodu sınıfta 40 50 cıvarı ınsandan 30 kısı kaldı.onun yuzunden repeat oldum kımse savunmasın.okulda tek ders almayacagım hocadır
bişesorucam
(11/01/2013 - 22:31)
hoca dediğin çıkıcak tahtaya çatır çatur yazıcak anlatıcak abi. teknoloji gelişmiş de görsellik olsunmuş da öğrenci için daha iyiymiş de, geç abi o işleri. gerçekten böyle düşünen hocalar olsa bile bana daha cok kolaycılık gibi geliyo bu yapılan, tekrar tekrar yorulmamak için. hakan hocaya özel yazmadım, kendisinden geçen sene akıskanları zar zor gectik cok sükür ama ne biliyon diye sorarsan anca viskozite kaldı abi aklımda gerisi yalan. şahsen makinatöre katılıyorum daha da bulasmam kendisine.

bir de hem tahtaya yazıp hem de ogrencinin anlaması için slayttan destekleyen hocalarımız var, onlar işte bitaneler.
sergy
(11/01/2013 - 22:34)
Adını ya da kendisini gördüğüm zaman koşarak uzaklaşıyorum.
skip60
(11/01/2013 - 22:39)
okuldaki köpekler bile uyumak için hakan hocanın dersine giriyordu gerisini siz düşünün .ders anlatması "anlatmak" kelimesi bu hocayla bir araya bir türlü getiremiyorum

ama hakkını teslim etmek lazım çan sistemini düzgun bır sekılde uygular gecen sene 20 22cıvarına d+ verdıgı dogrudur
rubytuesday
(11/01/2013 - 22:44)
arkadaşlar hakkaten slayt işi çok yalan bi iş yahu. tüm dünyada popüler ders işleme yöntemi artık eskisi gibi tahtadan hocanın anlatması şeklinde. bir ara tepegöz sonra slayt falan bir heyecanla karşılanıp eğitime bir yenilik getirecek zannedildi ama sonra öyle olmadığı farkedildi. m.i.t de bile kara tahta önünde hoca anlatıyor dersi (m.i.t opencourse videolarında görebilirsiniz) yani bu slayt falan işlerinden vazgeçelim artık olmuyor yahu.
makuba
(11/01/2013 - 22:58)
Bir hocanın dersinde sıralar dolu değilse vardır bir şeyler..
n\a
(11/01/2013 - 23:29)
muk , termo , akışkanlar ... vs gibi derslerden slayttan işlemesi gerçekten ama gerçekten faydasından çok zararı var .
earthq
(12/01/2013 - 00:24)
@aurora borealis vah zavallı seni.
kronin
(12/01/2013 - 02:05)
@aurora borealis annem gibi konuşmussun :D yapan nasıl yapıyor ne yahu. tesla da bi dünya şey bulmuş sen yapabiliyo musun?

bir sınıfta notlar bu kadar düşükse hoca suçludur. sınıf ortalaması 22 çıkıyora o hocanın başarısı 22 dir. genelde 45-50 arası çıkar bu başarılı bir orandır.

hoca dediğin kafasının içinden anlatır dersi zaten nottan değil. diceksin ki arkadaş o kadar şeyi nasıl ezbere bilsin. ben ezbere dif anlatan hoca gördüm anlatan anlatıyor arkadaş dedim :D:D
n\a
(12/01/2013 - 09:57)
@kronin ve earth

iyi not alınca hoca iyi kötü not alınca kötü yok böyle bir yaşam tarzı ..

oldu olacak bi de hoca girsin sizin yerinize sınava

sızlanacağınıza nerde yanlış yaptınız onu düşünün

hoca ders işlerken şöyle bir baktım da sınıfta toplasan 20 kişi çıkmazdı ..sen derslere gelme sadece derslere girerek mühendis olunmaz kafasıyla yaşa sonra gel sınavdn kötü not al hocayı suçla ..

kusura bakma ama sen o hocanın konumuna gelebileck misin onu düşün ..aldığın not hocanın başarısını yansıtmaz..
earthq
(12/01/2013 - 10:13)
@aurora Gel buraya bakalım,

1- Termo1´i Eyüp Hocadan alıyorum, Eyüp Hoca bütün termo - ısı transferini kafadan anlatıyor, o yapıyor Hakan´da yapsın o zaman.

2-Ölçmeden 15 aldım, şuraya çıkıp da Anıl Hoca kötüdür demedim. Niye acaba?



Hocanın konumuna gelmekle ne alakası var bağdaştıramadım? Derslere girerek mühendis olmaz haberin olsun her sene kaç bin tane makine mühendisi çıkıyor piyasa artık özel sektöre gidince insanlar kaç dil bildiğini, sosyal sorumluluklarını, uluslararası katıldığı faaliyetleri konuşurken sen de derslere gittiğinden bahsedersin.



Senin gibileri ben daha çok tokatlarımda bu kadar yeter sana.

Neyse kendi dünyanda mutluluklar diliyorum


oplusa
(12/01/2013 - 10:59)
Eyüp Hoca cidden kafadan anlatıyor ve kusursuz anlatıyor , yalnız finale giricem ne 1.vize ne de 2.vize notumu biliyorum o biraz kötü işte .
kronin
(12/01/2013 - 11:27)
Hoca oldu diye tanrı oldu sanki yok böyle bi olay ya. Not hocayı yansitmazmis. O sınıfa öğrenci sanki keyfinden gitmemezlik ediyor. Nasıl olsa slayttan okuyor bende okurum arkadaş diyor gitmiyor. Hocanın derse bi katkısı olmadığını hissettiği an öğrenci milleti gitmez. Gene söylüyorum ben hayatım boyunca sabah 9 da aldığım derslerde uyudum. Ama uyutmayan hocada oldu. Derse gidip ağzım açık acaba bugün ne anlatcak dediğim oldu. Hocalığı devletten maaş alan birey olarak tanimlarsan haklısın o da hoca. Ama benim için çok daha kutsal çok daha ayrı bisi öyle her hoca unvanı olan hoca felan da değil.
kartal77
(12/01/2013 - 12:35)
@texi o son cümlenle bibok yaptığını mı zannediyosun
koektsch
(12/01/2013 - 12:42)
Genel olarak bir kurumu, yapıyı veya sistemi eleştir. Buna bir şey demem. Ama doğrudan kişilerin burada eleştirilmesini anlayamıyorum. Hoca siteye üye mi değil mi bilmiyoruz. Üye olsa bile, konulara cevap yazmaz. Hiç görmedik bunu. Yani bu demek oluyor ki, hoca sana buradan cevap vermeyecek. Siz de bu sebeple rahatlıkla sallıyorsunuz. Bu kadar mı korkak olur insan anlamıyorum ki? Belki hocanın eleştirilere haklı cevapları vardır, ama kendine cevap hakkı doğmasına rağmen cevap vermiyor. Dolayısıyla, yanlış olsa bile, okuyanlar eleştirinin haklı olduğunu zannedebilir. Eğer hoca gelip burada cevap verse, tavırların nasıl değiştiğine hepimiz şahid olacağız aslında.

Geçen de buradan biri, bir hoca hakkında sallıyordu. Sonra hocanın bir asistanı cevap yazdı ve arkadaş anında geri vites. .

Klavyeyi bulunca sapıtmamalı insan, varsa bir derdi hocayla, gidip bunu konuşabilmeli, konuşamıyorsa da arkasından atıp tutmayıp edebiyle oturmasını bilmeli.
Texi
(12/01/2013 - 12:45)
kartal77 son cümleme odaklanmışsın istiyosan açık kapım :) zaten senin gibi örümcek kafalıların üstteki cümlelere odaklanmasını bekleyemezdim :)
makinatör
(12/01/2013 - 13:13)
burda sevıyelı olan bır tartısmayı ne hale getırdınız arkadasım bız burda ozgur olarak hocaları elestıremıcdeksek nerde elestırıcez yanlız saygı cercevesınde.beyler lıselı muhabetllerınızı artık geldıgınız okullarda bıraksanız yada sımdı kalkıp bana su kadar bu kadar seneleyım kım lıselı dıye konusucaksınız onu bence hıc yazmayın ne kadar gerı kaldıgınızı ve gelısemedıgınızı gosterır.hoca bnm acımdan ogretımde basarısızdır sende katılmıyorsan basarılı dersın olur bıter mıllet okur kendısı karar verır.
Texi
(12/01/2013 - 13:25)
gelişmişliğin göstergesi konuşmalar olamaz,ne kadar şey bildiğin ve ne kadar şey yaratabildiğin olabilir ancak,asıl gelişmemiş olan sensin ki insanları sadece üslubbüna göre yargılıyosun,benim üslubum bu,beğenmiyosan cevap vermezsin olur biter
earthq
(12/01/2013 - 13:28)
@Texi böyle seviyesiz bir üsluba cevap veremem.
hlvs
(12/01/2013 - 13:54)
oral; ağız yoluyla olan, ağızla ilgili demektir..Oralı ayıp bişey sanıp utanıp r yerine nokta koymana gerek yok.rahat ol.
ingilizce dersinde oral exam olacağız.
ahahahha hoca oral dediii...bence bu sensin
kronin
(12/01/2013 - 15:32)
@texi sanırım psikolojik problemlerin var. Insanlarla konuşurken üslubuna dikat etmelisin. Hani biz insanlar olarak bi medeniyete sahibiz ve toplum içi bazı kurallarimiz varya onlara uyman gerekiyor. Heralde ailen sana bu yaşına kadar ogretmemis beni uslubuma göre degerlendirmeyin diyosun. Senin bu üslubuna kimse tahmmul etmek zorunda değil. Toplum içinde yasiyosan kurallara uyucaksin uymazsan ya dislanirsin kimse kaale almaz ya da bol bol dayak yersin. Kendini çok bilgili sanmanda ayri bi narsizm göstergesi. Bi psikologla gorusmeni tavsiye ediyorum.
n\a
(13/01/2013 - 14:17)
hakan demirden yuksek not alip sorunu hep ogrenciden gorenler kacinci defa aliyorsunuz ilk defa ise helal olsun benim arkadas grubumun ortalamasi 05 topluca kaldik biraktik derse gitmek icin hic bi neden birakmiyo hoca slaytlari ali pinarbasi sitesinde zaten var oradan anlatiyo istersen indir derse gitmene gerek kalmiyo ve sinav da kalem oynatamamak ne imis gordum



Yorum Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir.
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.