usis - mkm

AnasayfaDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
alptekin ergenç hocaya
Hocam sizden hem motor konst. hem de motorlar dersi alıyorum çok derslere de gelmedim ama çok kişi yoktur ikisini birlikte alan o yüzden çok rahat beni bulursunuz isterseniz zaten anlattıklarınız girdiğim sayılı derste çok şey öğrendim sizden saygısızlık yapmak istemem o yüzden...

birşeyler öğrenmesem bile öğrenciye çoğu hoca gibi böcek olarak bakmıyor onlara değer verdiğinizi hissettiriyorsunuz. Bu bile değer verilmeye yeterli bence

2 derste de 1.vizelerim kötü geçti(Çalışmadım ama kopyada çekmedim) sonuçlarda kötü gelecektir biliyorum ama yine de bırakmadım dersleri.inat ettim art arda 2 gün 3 er saat uyudum çalıştım

zaten 1. vize konularını çok bilmediğim için genelde 2. vize konularına baktım yanma sorusunu da seilenger beklemiyordum herkes gibi ters köşeye geldim.kopya çekenlar olmasaydı sorun olmayacaktı çoğu çözemeyecekti çan çok yüksek olmayacaktı ama öyle olmadı.siz en az 10 kişi yakaladınız ama sadece yerlerini değiştirdiniz

gözetmen de sizden sonra en az 20 kişinin hesap makinasında formüller yakaladı

sizin öğrencilere kıyamadığınızdan idari işlem başlatmayacağınızı biliyorum her ne kadar benim emeğimi çalacak olsalarda o kopya çeken arkadaşların ceza almalarını ben de istemem ama en azından kopya çekenlere ya da duvarda,hesap makinesinde formül yazdığını bulduklarınıza o sorudan 0 vereceğinizi hatırlatan bir not düşebilirdiniz sınav kağıdına böylece kopya çekerek çanı yükseltemezlerdi

kopya çekenlere kıyamadınız ama uykusuz kalarak o derse çalışan bir öğrencinizi de resmen çanın altına ittiniz istemeden de olsa ve büyük ihtimal motorlar dersinden de kaldım repeat olma ihtimalim de vardı oraya kadar gider büyük ihitmal

sadece başkalarına gösterdiğiniz merhamet o derse az da olsa çalışanlardan çıkıyor bundan haberdar olmanızı istedim

saygılarımla...


gönderen: malumkisi90 - 29/12/2012 - 04:33
 Konu Hakkında Yapılan Yorumlar:
yorum yapan(tarih) yorum
sass
(29/12/2012 - 05:57)
Zalimlerin çoğalmasının mazlumlardan kaynaklandığını düşünüyorum. Ayrıca kurallar uygulanmazsa böyle kaos ortamları oluşur tabi. Bizim okulda kopya çekene genelde verilen idari ceza o dersten bırakılmasıdır. Tekrarlarında veya toplu kopya da uzaklaştırma olabiliyor. Bu uygulansa sorun olmayacak. Sen bu işten zarar gördüğünü düşündüğün halde kuralın tam olarak uygulanmasını istemiyorsan suçlu her zaman güçlüdür. Senin söylediğin yöntem de saçma olmuş biraz. Zaten kopya çekmese o soruyu yapamayacak, cezası da o sorunun 0 olması olsa kaybedeceği bir şey yok. Ben çekeyim de yakalanırsam da değişen bir şey olmaz diye düşünür yapacak insan. Sen desen ki kopya çekeni yakalarsam bu dersten kalacak. O zaman sınavda çantasından defter çıkarıp, karıştıranları görmeyiz. Ancak finalde teşebbüsler artar. Nasıl olsa kalacağım, bari şansımı deneyim der. Daha önce yakalanmışsa uzaklaştırma alacağı için cesaret edemez. Kurallar aslında kopyayı gayet güzel engelliyor da kimse uğraşmak istemeyip, bana dokunmayan yılan bin yaşasın deyince dolaylı yoldan zarara uğramış olunuyor. Madem zarar görüyorsun, bundan sonra kopya çekeni görünce şikayet et gözetmene. Böyle şikayetler çoğalınca kopya çekenler azalır. Ben niye uğraşacakmışım dersen hoca sana faydası dokunsun diye niye uğraşsın?
malumkisi90
(29/12/2012 - 06:22)
sass

1.si benim bildiğim kopya çekene okuldan uzaklaştırma cezası verilir idari işlem başlatılırsa.en azından kulaktan kulağa böyle dolaşıyor bir dersten kopya çekti diye 6 ay uzaklaştırılmasına taraftar değilim dedim yoksa o dersten kalırsa neden bıraktılar demem

2.si zaten hoca görüyor çekerken yakalıyor hesap makinesinde yakalıyor ben şikayet etsem ne değişecek görmese tamam

hem de 1 derste değil bu dediğim hocayı da anlamaya çalıştım yazıyı yazarken de sakinleşmeyi bekleyip öyle yazdım

arda arda 2 günde sınavına girdim hocanın bu kadar rahat kopya çekilmesi ve hocanın gülerek uyarması bazen yer değiştirmesini gördüm. çok tanımasam da anladığım kadarıyla o da bir ders için alçalmaya gerek yok hakkınızla geçin düşüncesinde

hatta motorlar vizesinde de dedi ´´ 1 ders için kopya çekmeye değmez ´´ diye ama sonuçta insanların vicdanı elveriyorsa denetleme görevi kendisinde

ister istemez duygusal yaklaşıyorum belki ama insanın sinirini bozan bir durumdu


sass
(29/12/2012 - 07:42)
1.´si Ben kulaktan dolma değil, arkadaşımdan biliyorum. Fizik finalinde kopya kağıtları ile yakalandı arkadaşım. İdari işlem başlatıldı, savunması alındı ve sadece o dersten bıraktılar. Bizim bölümde kopya çekti diye en fazla kağıdın alındığını gördüm ki bu da 2 defadır, fazlasını görmedim. O kağıda en azından 0 verilebilir ama verilmiyor. Yapanın yanına kar kaldığı için kopya teşvik ediliyor aslında.

2.si Yaptığım öneriyi o ders için değil, genel olarak yaptım. Kopya çekenler rahatsız olsa ve o rahatsızlıklarını kopya çekildiğini görünce dile getirseler, kopyanın önüne büyük ölçüde geçilir. Ben olaya özel değil, genel baktım. Özel olarak baktığında belki de hoca kopya çekerek mezun oldu veya sadece bu olaya çok sıcak bakıyor ama çivisinin de çıkmasını istemiyor. Onun için böyle faydasız önlemlerle geçiştiriyor olabilir. Yüzüne karşı söylemeyi dene bu yazdıklarını. Bunu da özel olarak değil, sınıfta herkesinin önünde söyle. Belki değişir; değişmeyeceği de varsa yapacak bir şey yok.
malumkisi90
(29/12/2012 - 08:11)
ben alptekin hocanın kesinlikle kopyaya sıcak baktığına inanmıyorum ama öğrencilere sevgisi daha ağır basıyor kıyamıyor yaptırım yapmaya

yine zaten öğrencilere olan sevgisine güvendiğim için kopya çekenlarin çanı yükseltip diğer hakedenleri mağdur ettiğini düşününce hak verip önlem alacaktır diye düşünüyorum.zaman göstericek.hocanın bu siteyi takip ettiğini biliyorum derste burada açılan bir konudan bahsetmişti, bu düşüncelerimi okuyup birşeyler yapacaktır en azından sonrası için
sass
(29/12/2012 - 08:46)
İnşallah. Ben Alptekin hocadan hiç ders almadığım için kendisini tanımıyorum ama bazen yapma diyememek veya dememek, yap demektir. Ben böyle düşünüyorum. Sınıf önünde söyleyince etkisinin daha yüksek olacağını düşündüğüm için öyle söyledim. Aynı derste olsa idik ben söylerdim mesela
makinacı344
(29/12/2012 - 10:48)
arkadaşım kim olduğun zaten görünüyor sitede açık var. adın a ile başlıyor. Bence problem çıkartmasan daha iyi olur. Derdini gidip hocaya anlatsan sana mutlaka yardımcı olurdu. Burada hocanın ismini yazıp onu suçlu ve aciz duruma düşürüyorsun. Hoca yerinde olsam bu yıl senin hatrına çan yapmaz 50´ye d+ verirdim. Bütün hocalar bakıyor bu siteye hem. Derdinizi gidip anlatmayı öğrenin. Ben o dersi almıyorum ama bölüm bu yazıyı ihbar kabul edip 20 kişiyi tespit için soruşturma başlatsa onlara giren seni rahatlatacak mı yoksa hoca aferin iyi iş yaptın mı diyecek. Sen başkasına bakmak yerine finale çalış şimdiden öyle üç saat uyumakla olmuyor demek ki. ayrıca konunun silinmesi taraftarıyım. ben dersi ilerde alacağım ama tırstırdınız beni şimdiden.
fallinlove
(29/12/2012 - 11:01)
bu da yenı moda herhalde.
ABLOKTAYIM
(29/12/2012 - 11:13)
kopya çekmeye çalışanlar o duvara hesap mak. yazdıkları formüllerden çözemiyorlarki zaten:D ben tanıyorum ordan biliyorum. Motorlar dersini çalışacan
n\a
(29/12/2012 - 11:34)
Abi bu kadar olay yarattığınız hocayı bir düşününde ondan sonra olay yaratın.Açıkcası bugune kadar gördüğüm en iyi hocalardan biri Alptekin hoca insanlığını geçtim, sınav sorularını bir düşünün. Açıkcası ben soruları görünce vaybe gerçekten çok hoş sorular insanı düşündüren tam mühendislik soruları, gerçek hayattan sorular olarak görüyorum.Açıkcası bu bir nimet ve bunu karalamakta çok saçma bir hareket.Alptekin hocanın derslerini takip ederim hocamız derslerinde bile hep gerçek hayattan yorumsal ifadelerle insanın ufkunu açıyor.Ve hep söylediği mühendis olucaksınız böyle birşeyle gelse patronunuz ne yapardınız ifadesi sizcede çok iyi deilmi? İllağa size 20 yıl öncenin olaylarını ezberleten bir hoca koyucaklarki başınıza, formülüde ezberleten hoca ozaman kopyayı bile düşünemiyeceksiniz.Ben hocadan motorlar,yakıtlar ve yanma,motor konstrüksiyonu derslerini aldım.Acıkcası yakıtlar ve yanma dersinde sınav testti zor bir test sınavıydı , kopya çekenler olmuştur , sınav zaten zordu ama çalışana birşey işlemiyor.Ben o derse arkadaşımla çok çalıştım 2-3 gün hani senin dediğin gibi çalıştım ve A- ile geçtim.Kopyada çekmedim kopya çekenlerde geçmiştir geçsinler kardeşim.Sonuçta ben çalışıp geçiyorsam kopya çekenlerde geçebilir ki sen belli çalışmamışsın olaı çana vurup kurtulmaya çalışıyorsun.10 kişi fazladan 10 puan alsa iyi hesapla bak çanı kaç artırıyor ben sana diyim 10*10=100 sınıfta 70 kişi olsa ki daha fazladır.100/70 = 1,42 2 vize olduğundan bununda yarısını al 1,42/2=0.71 çan sapması var 0.6 yani ağladığına değdimi çan 40 dı oldu şimdi 40,6 ne yani çalışan adama koyarmı bu allah aşkına.Ben Alptekin hocanın bir dersinde dahi kopya çekmedim ve çalıştım kendim notumu alabildim.Kopya çekende geçmiştir geçsin kardeşim onada bozulmam.Ha ayrıca motor konstrüksiyonu sorularına baktım,

Uçak savar motoru otto,diesel,wankel?Açıklayınz
Jetski su soğutmalı,hava soğutmalı?Açıklayınız.
Delme aleti 2 strok,4stroklu motor? Açıklayınız.
Büyük yük gemisi pistonu alüminyummu? Yoksa fontmu? Açıklayınız.
Motorlar dersini aldığım hoca sonrasında bütün derslerini aldım.Konstrüksiyoncu olmama rağmen acıkcası genelci olup ondan projede almak isterdim.

Sorulara bakarmısınız böyle soruları hangi hoca sorar direk ezber değil yorumsal herşeyi bilmen lazım ama yorumunuda katman lazım.Ki Alptekin hoca kendi yorumunu iyi savunanada tam puan veriyordur emin olun(YANLIŞ OLSA BİLE).0,6 puan için hocamızı kırmayalım allah aşkına gidip hocaya söylesen verir.Zaten bu yorumsal soruları yapsan ki yapman lazım mühendis olucaksın min 60-75 in var hcoa diğer sorunada fazladan puan verir.10 kişi kopya çekti çan 0,6 arttı bu yüzden kaldım bu yüzdne düşük aldım yapmayın önce hesaplayın mühendisz sonuçta dimi.
dayı
(29/12/2012 - 11:36)
öğrenci milletine yaranılmaz diye bir laf var ya, şu an alp hocanın başına gelen tam da bu gördüğüm kadarıyla.

alp hoca neden kopya çekenlere laf etmedi? çünkü formüllerin ezberlenecek şeyler olmadığını, o formüllerin bir daha işimize yarayacağı zaman zaten istediğimiz yerde olduklarını, açıp bakarak problemleri aşacağımızı biliyor. 1950lerden kalmış köy enstitüsü mantığındaki hocaların gereksiz inatları yüzünden bizim heba olduğumuzu da biliyor. boş boş mantıksız şekilde formülü ezberleryip bir gün sonra unutacağımızı da biliyor. ezberleyen gelsin, bugün bir motor sorusu sorayım bakalım çözebilecek mi? yemişim öyle öğrenmeyi.

ben de hem motor konstrüksiyonu hem de motorlar alıyorum, alanlar bilir ki konstrüksiyonda bütün formüller veriliyor, ama formüldeki neyin hangi değer olduğunu söylemiyor alp hoca sadece. öğrenmemiz için kafamıza oturması için.

ben de b12 eksikliği var, yani aşırı derecede unutkan bir insanım. size göre gerizekalı sayılabilirim belki sözel, ezber konularında. ama yapacak bir şey yok, benim de görsel sayısal zekam gelişmiş. benim günahım ne? niye ben onları ezberlemek zorundayım. yok yere sabaha kadar ders çalışıyorum? mantıklı bir şey değil ki. ortada ta en baştan yanlış var, o formüllerin verilmemesi. onun da müsebbibi kim belli.

sonuç olarak alp hoca dün o çocukları kaldırıp sınıftan atsaydı, sıfır verseydi ne olacaktı? başkasının inadı yüzünden onlar heba olacaktı. ayrıca merak etmeyin, alp hoca siz formülleri kağıda aynen geçirseniz bile sizin yaptığınız çözümden anlayıp anlamadığınızı gayet iyi anlayıp puanı ona göre veriyor.

kendisine haksızlık yapmayın.
dayı
(29/12/2012 - 11:50)
ilkokulda hocam ödev vermiştiniz deyip hocaya ödevi hatırlatan ispiyoncu bebeler üniversiteye gelince durum bu hali alıyor bir de tabii. 7 senedir şu okuldayım, her şeye alıştım böyle ağlak zırlak tiplere alışamadım. böhüü çan yüksek. kopya çekemedimin diğer adı.
olaylarolaylar
(29/12/2012 - 12:01)
Evet, değil mi kopya yapmayı becerememiş. Ne kadar beceriksizsin "malumkişi".. Millet doğru olanı savunmaktan aciz..

Formül kağıdı icad edileli çok oldu, biz de taraftarı değiliz ezberlemenin. Yanlışı yanlışla düzeltmeye çalışırsan daha çok yanlış ortaya çıkıyor maalesef..

Neyse cevap ta yazmayacağım, boşuna saldırmayın. Herkes bildiği gibi yapsın..

Not:Ne Alp hocadan ders aldım, ne de motorlar dersi aldım..
fallinlove
(29/12/2012 - 12:12)
´Hocam sizden hem motor konst. hem de motorlar dersi alıyorum çok derslere de gelmedim ama çok kişi yoktur ikisini birlikte alan o yüzden çok rahat beni bulursunuz isterseniz´ böyle yazmışsın yani bunu okuyunca anladığımı söyleyeyim, hocam zahmet olmassa beni arayıp bulun ve notumu yükseltin, ben kopya çekmedim ben çalıştım. sonuç istediğin gibi geçmeyince sağa sola saldırmaya gerek yok, her zaman hatayı kendinde ara suç bende de yeteri kadar çalışmadım zaten, olacağı buydu de.
Burden
(29/12/2012 - 12:13)
Dün de aynı haltı yedin. Kopya çekenler diye başlık açtın ağladın ortada, dedik çocuk yapamamış sınavı, üzülmüş yazmayalım. Bugün de tutmuş hocaya itafen başlık açıp ağlamaya devam ediyorsun.

Gelip burda ağlayacağına, sınavdan sonra, hocanın karşısına geçip söyleyeydin ya. Neymiş efendim Alp Hoca burayı okuyormuş da görürmüş. Geçip karşısına delikanlı gibi diyemedin mi? Hadi utandın diyemedin orda, gidemedin mi odasına? Hadi onu da geçtim klavye bebesisin belli, yazamadın mı hocaya bir mail de, gelmiş burda hocaya itafen başlık açıyorsun?

Alp Hoca bu okuldaki en baba hocalardan biridir. Ama gel gör ki, hep böyle saçmalıklarla uğraşmak zorunda kalır. Madem seviyorsun hocayı, madem iyi niyetinden eminsin de ne diye gelip buraya saçmasapan başlık açıp hocayı ortaya atmaya çalışıyorsun? Alp Hoca´nın kimseyi de öyle ortada bıraktığını görmedik biz. Gittin, delikanlı gibi; dedin de "böyle böyle böyle hocam, çalıştım yapamadım, kopya da çekmedim." Nota ihtiyacım var diye. Hoca mı vermedi? Gelmiş böyle ilkokul bebesi gibi ortalara düşmüşsün.

Biraz delikanlı ol. Kopya çektiler diye ortalara düştüğün adamlar senin her gün gördüğün, birlikte aybı sıraya oturduğun adamlar. Kopya çektiriyor diye başlık açtığın hoca da, okulun en bilgili, en iyi niyetli, en adam hocalarından biri.


fallinlove
(29/12/2012 - 12:30)
laf vardır bilirmisin. Ya erkek gibi savaşırsın ya da kadın gibi ağlarsın.
malumkisi90
(29/12/2012 - 15:20)
Anlama sorunu olan arkadaşlar var benim Alptekin hocanın öğrencilere olan sevgisinden şüphem yok zaten o yüzden onlara kıyamadığı için birşey yapmıyor

ayrıca ben kopya çekicek olsam sizin gibi çekmem 40 kişinin kopya çektiği yerde dikkatin hayli dağıldığı yerde yakalanmam

siz çekemiyorken çekmeye kalkıyorsunuz çekebilecekken çekmemenin erdemini anlamanızı beklemem sizden

istesem dün oradan 100 lük kağıtla çıkardım neyi yapabileceğimi biliyorum orada yakalananlar gibi yapmam çekeceğim zaman amele gibi duvara yazmam bari o konuda çalışıp teknik geliştirin

buraya yazdım çünkü hocanın yaptığı şeyi çoğu hoca yapıyor ve bu nelere sonuç veriyor görsünler

ve ben yanına gidip söylesem ismimi söylücem ve tam da burada söylenen gibi not istiyormuş olucam.derdim de o değil zaten haketmediğim notla geçmek istemiyorum zaten öyle olsaydı en arkalarda oturuyordum ezberlemesi kolay olsun diye kağıda da formülleri yazmıştım çantamda duruyordu çıkartır bakardım derdim not değil



makinacı344

makinacı ben çan yapma demedim ki çanı yükseltiyorlar dedim daha da çanı arttırması kopya çekenleri desteklemek olur

ABLOKTAYIM

eee formüller elinde var çözemiyorsa da yuh diyorum da...bu bahane olamaz ki adam sana bankanın anahtarını şifresini vermiş sen paraları dışarı taşıyamıyorsun yakalanıyorsun

ama işime yaramadı ki bankadan birşey çalamadım diyemezsin

waterlox

alptekin hocayı ben de biliyorum ve yukardada dediğim gibi öğrenciye değer veren yeni ufuklar açan bir hoca

ama kopya mevzusunun öğretmenliğiyle ne alakası

var hesap yapmışsın da 1.si 10 değil 30 kişi yakalandı Kİ GÖZETMEN UYARDI ÖNDE DOĞRU GELİYORUM TEK TEK BAKIP BEN GELENE KADAR SİLİN DİYE

ve demişsin ki istesen verir istemiyorum ya haketmediğim 0.1 puan bile not istemiyorum ben daha bir hocaya gidip hocam ben dersten kalıcam şu kadar puan verir misiniz demedim demem de inş

ayrıca birinci vizem kötü geçti çan 40sa ben 30 anca almışımdır ama şimdi çan 65 ise ben 50 alıcam

anlayabiliyor musun olayı normalde çanın 10 puan üstünde olacakken ve bu 1. vizeyi düzeltecekken 25 puan daha altına itiyor o da %60 olan 25 i %40 olan finalde toparlamam için 37.5 almam demek oluyor

ben de matematik biliyorum

dayı


alp hoca neden kopya çekenlere laf etmedi?

laf etti etti de sizlerin işine gelmemiş.bu kadar alçalmayın 1 ders için değmez dedi de sizler onu düşünecek durumda değildiniz

ve


ben de hem motor konstrüksiyonu hem de motorlar alıyorum, alanlar bilir ki konstrüksiyonda bütün formüller veriliyor, ama formüldeki neyin hangi değer olduğunu söylemiyor alp hoca sadece. öğrenmemiz için kafamıza oturması için.


evet formülleri verdiği derste bile dünya kopya çekildi

hs ne demek hl ne diye herkes döndü döndü arkasına yanına sordu

onu geçtim çok güzel yorum soruyor gerçekten de insan her noktayı düşünmeye çalışıyor ama o bile dolaşıyor ki su soğutmalı diyorsa biri yanına sağına soluna diyor bunu

ben de b12 eksikliği var, yani aşırı derecede unutkan bir insanım. size göre gerizekalı sayılabilirim belki sözel, ezber konularında. ama yapacak bir şey yok, benim de görsel sayısal zekam gelişmiş.

ne kadar güzel sadece sayısal zekanla buralara gelmişsin mühendisliktesin ve sen de formüllerin nasıl çıkartılacağını bizden çok rahat kavrarsın o zaman onu öğren hocam

buraya gelecek kadar başarı gösterdiysen yok ezberim sağlam değil o yüzden deme lütfen herkes aynı yoldan geçti

fall in love

şirazen kaymış nasıl bir vicdan yapın var çözemiyorum

ben zaten buraya yazarak beni bulup puan vermesini istesem dün kopya çekerdim

beni bulursunuz dememin de bir sebebi hakaret içeren ya da rahatsız olduğunuz bir durum varsa beni bulursunuz çok rahat demekti

yoksa eğer beni bulup not yükseltme niyeti olacağını sanmıyorum da varsa da istemiyorum

ben şerefimle kalırım daha iyi

Burden

Dün de aynı haltı yedin.

evet ben burada yazarak halt yemiş oluyorum kopya çekenlere demiyorsun bunu eyv.

Alp Hoca´nın kimseyi de öyle ortada bıraktığını görmedik biz. Gittin, delikanlı gibi; dedin de "böyle böyle böyle hocam, çalıştım yapamadım, kopya da çekmedim." Nota ihtiyacım var diye. Hoca mı vermedi? Gelmiş böyle ilkokul bebesi gibi ortalara düşmüşsün.

senin bu ahlak değerinle beni anlaman imkansız ben bu sınavı mahkeme kararı bile olsa çanı düşürseler bile umrumda mı sanıyorsun şu vakitten sonra

ben bir daha nasıl birşeye canı gönülden emek verme isteyi hissedicem zaten ben bu dersten kalmışım dert değil not şu vakitten sonra

Biraz delikanlı ol. Kopya çektiler diye ortalara düştüğün adamlar senin her gün gördüğün, birlikte aybı sıraya oturduğun adamlar. Kopya çektiriyor diye başlık açtığın hoca da, okulun en bilgili, en iyi niyetli, en adam hocalarından biri.

delikanlı ol diyorsun eyv. diyelim ki ben değilim o kopya çekenleri ortalara atıyorum bizim okulda interpol ile işbirliği içinde ve yakalayacaklar o arkadaşları aynı sıralara oturduğum arkadaşları

peki o kopya çeken arkadaşlar yani sen ve ya senin savundukların az delikanlı olsa ya

ya biz kopya çekerek kime zarar veririz diye dursa ya onlar delikanlı çocuklar bunu burada söyleyen delikanlı değil senin delikanlı dediklerine çakal diyorlar hocam haberin olsun

yani senin delikanlı değilsin dediğin biri olmaktan da gurur duyarım

en son olarak fall in love

Ya erkek gibi savaşırsın ya da kadın gibi ağlarsın.

aynen ya erkek gibi çıkarsın hile hurda yapmadan ne biliyorsan yaparsın ya da çıkar kalleşce kopyanı çeker burada kendini haklı çıkarmak için ağlarsın aynı sizlerin yaptığı gibi
n\a
(29/12/2012 - 16:04)
gereksiz o kadar şey var ki müfredatta. Diesel çevrimindeki o anlamsız formulleri ezbelesen ne olacak okul bitince hiç işine yaramayacak ki tamam kopya çekmek alışkanlık olmamalı ama sonuçta bu da kişinin kendi bileceği iş sürekli kopya çekerek okulu bitirmeyi denersen zaten çok bi şey öğrenemessin. Okulda çok bi şey öğrenemeyip mezun olursan ne olur orası da zaten tartışılır ama bu motorlar dersindeki saçma çevrim formullerini ve ya yenilenebilir enerji dersindeki çağ dışı saçma şekilleri ve ya bunun gibi ilerde hiç işine yaramayacak saçma sapan şeyler için kopya çekmekte bence bir sakınca yok
dayı
(29/12/2012 - 16:05)
asfşldgk kıçımla gülüyorum başka bir şey diyemiycem. sus ve ağlamaya devam et genç adam.
makinacı344
(29/12/2012 - 16:12)
yaptığını yanlış bulsam da arkasında bu kadar dik şekilde durabilmeni takdir ettim dostum. ilginç bir adammışsın.
malumkisi90
(29/12/2012 - 16:14)
blackeagle008

peki kopya çekerek sadece dersi mi geçiyorsun

hayır sen kopya çekiyorsun dersi geçiyorsun ama kopya çekmeyen emek veren insanların hakkını da çalıyorsun

işin burası yanlış ben zaten bu konuda yeterince söyledim ben de formüllerin ezberletilmesine karşıyım ama bunun yolu kopya değil

----------------------------------------------------

bana diyorlar ya mert ol peki bu kopya çeken arkadaşlar mert olsaydı da alptekin hocanın sınavdan önce karşısına çıkıp hocam bu formül kağıdı yasağı saçma eğer böyle olursa kopya çekicem deseler ya madem hoca da sizinle aynı fikirdeymiş

siz benim tanıdığımın çeyreği kadar tanımamışsınız hocayı birde gelmiş hocayı bana anlatıyorsunuz

alptekin hoca asla ve asla kopya çekmenin çözüm olduğuna inanmıyor eğer kopya çekmenizin normal olduğunu düşünüyorsanız söylesenize hocam ben kopya çektim tam 50 puanlık sorudan ama siz nasıl olsa birşey demezsiniz desenize

göreyim hadi sizi

--------------------------------------------
dayı sizin hepinizi susturacak kadar haklılığım var o yüzden dert etme herkes cevap vermeyi bırakıcak


malumkisi90
(29/12/2012 - 16:19)
şunu da söylüyorum belki haklısınız siz deyince bir yanımda demedi desem yalan olur

keşke buradan demeseydim ama mail atmak aklıma gelmedi de karşısına çıkıp bunları anlatırsam beni dersten geçirir diye gitmeyi düşünmedim bir de cuma günü olmuş anca pazartesi gidebilirdim yanına

o yüzden buraya yazdım

sınavdan çıktım elim sinirden titriyordu eve geldim uykumda vardı ama klavyenin başına geçtim ama birşey yazarsam sinirlilikle yanlış olacağını düşündüm

uyudum kalktım öyle yazdım yine de diyorum ben bu konuyu yazdığım için idari işlem başlatılıp uzaklaştırmada alsam dersten de kalsam dert değil belki bu 3. sınıfa kadar gördüğüm kopyaların patlamasıydı

alptekin hocanın şahsına hakaret ettiğimi sanmıyorum ama sonuna kadar da arkasındayım okuldan atılsam dahi
malumkisi90
(29/12/2012 - 16:27)
konu silinsin denilmiş

Alptekin hocaya miskal-i zerre kadar hakaretim olduğunu sanmıyorum

olmamış bir olayı anlatıp iftira attığımı da söyleyen yok

benim isim verdiğim hiçbir öğrenci yok bir kısmını çok net bilsem de

bölümün buraya bakıp soruşturma açacağını sanmam ki açsa ne olacak kamera kayıtları mı var olay olmuş bitmiş kim kimi tespit edecek 30 kişiyi kim hatırlayacak

neden silinecek biri anlatsın


makinacı344
(29/12/2012 - 17:18)
Ahmet kardeşim konunun silinmesinin senin için daha iyi olacağını düşündüğümden kendi fikrimi söyledim. Ama silinir silinmez orasını bilemem.
malumkisi90
(29/12/2012 - 17:20)
eyv sağolasın da ben hakeret etmediğimi düşünüyorum gerisini de alptekin hocanın eleştiri olarak alacağına inanıyorum

ama sağol yine de zarar görememi istemeyip uyardığın için
satellite
(29/12/2012 - 17:47)
aynı oksijen
aykırı
(29/12/2012 - 18:38)
1kez Alp hocadan ders aldım, baktım bileni de geçiyor bilmeyeni de bir daha ders almadım. Öğrenci dostu olmakla yalandan ders geçirmek arasında ince bir çizgi olduğunu, hocanın da yalandan tarafa daha yakın olduğunu düşünüyorum. Özünde çok iyi niyetli biri, ama objektif düşünmek gerekirse hoca olma konusunda öğrenmesi gereken şeyler var.
aluminyumadam
(29/12/2012 - 18:41)
alp hocadan iki tane ders almışsın ama hiç bir şey öğrenememişsin.
alp hoca her zaman motorlardan çok daha fazlasını anlatmaya çalışıyor öğrencilerine. Çünkü işine okuluna ve öğrencilerine aşık bir insan. motorlar sunumlarında yedinci haftayı aç son 4 slayta bak tekrar tekrar oku. Sonra kendine sor ben nerde yanlış yaptım diye belki anlarsın......
alperanibal
(29/12/2012 - 18:41)
hoca iyi hoş orası ayrı ama bu ezme çabası nedir adama yüklenmişsiniz asistan geldi benim hesap makinesine de baktı ne ara sildin diyo bi de illa yazmak zorunda mıyım? hepsini ezberledim herkesin yaptığı kendine kalmış hoca bişey demiyosa isteyen çeker isteyen çekmez

malumkisi90
(29/12/2012 - 19:30)
aluminyumadam

alp hocadan iki tane ders almışsın ama hiç bir şey öğrenememişsin.
alp hoca her zaman motorlardan çok daha fazlasını anlatmaya çalışıyor öğrencilerine. Çünkü işine okuluna ve öğrencilerine aşık bir insan. motorlar sunumlarında yedinci haftayı aç son 4 slayta bak tekrar tekrar oku. Sonra kendine sor ben nerde yanlış yaptım diye belki anlarsın......


ne alakası var orada dostluk başarı ve ilgiden bahsediyor kopya çekin mi diyor asıl siz anlamamışsınız

İNATLA DİYORUM BİR DAHA DA ANLATAYIM BEN ALPTEKİN HOCANIN DERSİ ANLATIMINA YA DA ÖĞRETMENLİĞİNE BİRŞEY DEMEDİM SADECE SINAV GÖZETMENLİĞİNDE YAPTIĞI ŞEYLERİN BAŞKALARINA ZARAR VERDİĞİNDEN BAHSEDİYORUM

İNGİLİZCE VE ALMANCA DA ANLATABİLİRİM


kendisi de diyor illa adamı zorla ahmet çelik yapacaksınız diye. çünkü öğrenciler biliyor ki alptekin hoca birşey yapmaz.hadi bu arkadaşlar aynı şeyi seyit gani ya da mehmet bozca gibi hocaların gözünün içine kadar bakarak yapsa ya
n\a
(29/12/2012 - 20:02)
bu konu çok uzadı. serbest kürsü diye şahsi konuları da açmak gereksiz. derdini gidip hocaya anlatırsın, felsefe yapmaya gerek yok. polemiğe girerek kim kimin görüşünü değiştirmiş ki?
n\a
(29/12/2012 - 23:53)
Arkadaşım sen çalışssan adam akıllı kopya çekenleri sallamassın bile bak ben kopya çekmedim sallıyomıyorum test sınavında bile gırla kopya oldu gene sallamadım.Tamam 30 kişi olsun kardeşim hesaplayalım allah aşkına şu 30 kişi 10 puan fazla alsa çan ne kadar artar bir hesapla mühendis olucaksın...30*10=300 dersi alan kişi bayagı var 70-75 kişi hadi 70 alayım ben 300/70=4,28 iki vize oldu böl ikiye 2,14 çan eğrisi var oldumu sana 1,94 tmm abi sen 40 olucakken çan 41,94 oldu oldumu şimdi hakkını yiyen kişiler yüzünden 2 ortalama arttı iyimisin şimdi geriye kalanlar hakkıyla aldı ve burda bişi demiyorlar 40 deildi 42 oldu OKE .
n\a
(29/12/2012 - 23:58)
FORMÜL KAĞIDI DİYOR adam safmısın allah aşkına adam 8 satır formül kağıdı vermiş.Motorlar dersinde adma bütün formülleri vermişti bir iki şeyi bilmen laızm zaten onuda bilmiyorsan termodinamiği yeniden alman gerekli mühendiste olma kardeşim.Kim nasıl formülle kopya çekiyor şaşıyorum kopya çekenler ya çok saf yada angut olsa gerek foormülü hoca verirken formülden nasıl kopya çekiliyor şaşıorum
malumkisi90
(30/12/2012 - 00:53)
waterlox ya sende çok büyük anlama sorunu ya da ben de anlatma sorunu var

bilmediğin konularda salla da salla


motorlar dersinde vermişti formülleri diyorsun da motor konst. dersini kastediyorsun herhalde

ne demek istiyorsun anlaşılmıyor ki

8 satır formül kağıdı vermiş.Motorlar dersinde adma bütün formülleri vermişti bir iki şeyi bilmen laızm zaten onuda bilmiyorsan termodinamiği yeniden alman gerekli mühendiste olma kardeşim

nerede vermiş 8 satırı motorlar dersinde vermedi motor konst. için dediğini varsayıyorum yoksa paranoyak belirtilerin var

Kim nasıl formülle kopya çekiyor şaşıyorum kopya çekenler ya çok saf yada angut olsa gerek foormülü hoca verirken formülden nasıl kopya çekiliyor şaşıorum

valla angut mu dersin saf mı dersin bilemem bence hiç çalışmamış biri


1.si adamlar neden kopya çekerek 10 puan yükseltiyor

inatla 10 puan diyorsun çünkü amacın düşük göstermek

çok rahat 50 puan çekebilirdi 42 oldu mu sana 50 OKE

2.si bilmediğin konularda sallama

foormülü hoca verirken formülden nasıl kopya çekiliyor şaşıorum

formülü verirken hoca nasıl mı kopya çekiyor anlatayım sana

biyel oranı ...,piston üst yüzeyi et kalınlığı....,piston etek boyu....,segman radyal kalınlığı....,segamn boşuğu....,piston yan duvar kalınlığı...,üst segman altındakı alan yüksekliği....,piston üzerindeki yağ deliği sayısı....,piston üzerindeki yağ deliği çapı..., olan pistonun kontrolünü yapınız soru bu

... olan yerlerde sayısal veriler var 3 mm -4mm gibi

gerilimb=Mb/Wb=pza.(ri/δ)2
gerilimcom=Pza./Fx-x
dg= D-2(t+Dt)
F’= (dg-di)do/2
Fx-x=(π/4)(d2g-d2i)-n’oF´


hadi hiç dersi bilmeyen adam çözsün çözebilir mi formüllerdeki terimlerin sembolünü bilmiyor sürekli arkaya dönüyor

piston üst yüzeyi et kalınlığı kaç alıcaz sembolü nasıl gibi konuşmalar oldu


satellite
(30/12/2012 - 01:18)
defter kitap açık olmayan bir sınav benim gözümde saçmasapanlıktan başka bir şey değildir zaten. mühendis dediğin kitap kullanır not kullanır cetvel kullanır. bitti. gerekirse sınav saatinde okur öğrenir. neyin tantanası bu malumkişi, günlerdir kafayı yedin kopya kopya kopya.

alp hocam bi 10 puan artırın şu arkadaşın notunu da hepimiz kurtulalım nolur.
n\a
(30/12/2012 - 01:26)
malumkişi safmısın nesin anlayamıyorum seni ÇALIŞSAYDIN KARDEŞİM millete b.k atacagına dediğim gbii bugune kadr alp hocanın bir sınavında kopya çekmedim hakkımla aldım demekki çalışınca oluyormuş derse gitsen çalışmasan C+ banko kalıcam diyorsun birde burda kopya çektiler ondan kaldım diyosun tamam kopya çektiler dedigim gibi 30 kişi +50 puan aldı dimi sana göre öyle 30*50=1500 1500/70/2 10 etti çan eğrisi 8 eder yaklaşık çan 8 arttı vay be ben ağlıyomuyum çan arttı diye acaba neden çünkü çalıştım hakkım olan belki daha yuksekti altını aldım bu şu anlama gelir kopya çekmeyipde 100 80 90 alan varsa konuşmaya haddin yok kardeşim.
n\a
(30/12/2012 - 01:28)
Ha ayrıca emin olki ben alptekin hocadan motor+motor konstrüksiyonu+yakıtlar ve yanma aldım hiç birindede kopya çekmedim ve hepsini geçtim buda şu oluyor kopya çekmedende GEÇİLİYOR kopya çektilerde ben kaldım demiceksin yanlış yaparsın.
malumkisi90
(30/12/2012 - 02:05)
sizde anladım anlama kıtlığı had safada

mühendis dediğin kitap kullanır not kullanır cetvel kullanır. bitti. gerekirse sınav saatinde okur öğrenir.

ben farklı birşey mi söylüyorum okumuyorsun ki bende formül kağıdına gerek olduğunu boşuna ezberlendiğini söylüyorum

ama senin anlamadığın olay kuralları ben koymuyorum kuralları koyanlar hocalar

aynı şekilde anlamadığın tecavüz meselesi gibi

biri birine tecavüz etsin sonrada ben insanların istediği zaman sevişme özgürlüğüne inanıyorum.sonuçta ben insanım ve doğamda sevişmek var neden bunu şartlara bağlıyorlar desin

sonra da serbest bırakılsın var mı böyle bir dünya

kuralları ben koymuyorum ama nasıl ki usise girip notunu yükselten arkadaşlar ceza alıyor bu derste kopya çeken arkadaşlarda normal karşılanmamalı

alp hocam bi 10 puan artırın şu arkadaşın notunu da hepimiz kurtulalım nolur.

hayır bu dediğin senin gibi karekersiz insanlar için geçerli olabilir belki ama ben haketmediğim 1 puanı bile istemiyorum

ben haketmediği halde kopyayla dersi geçecek olanlardan rahatsızım

waterlox

demagoji mi yapmak istiyorsun kralını yaparım hocam da adam gibi varsa bir tezin konuyu saptırmadan konuşalım

ben diyorum ki kopya çeken adamlar var,alptekin hoca bunlara birşey yapmadı sonuçta mağdur olan arkadaşlar var

BEN BÖYLE BİRŞEY DEDİM Mİ

BU DERSİ KOPYA ÇEKMEDEN GEÇEMEM DİYE YA DA BU DERSİ KOPYA ÇEKEDEN GEÇEN YOK DİYE BİRŞEY DEMEDİM

sen bu söyleminle suçluya değil de suçsuza ceza kesiyorsun neymiş daha fazla çalışmalıymışım bak sen

tecavüz örneği sana da geliyor birine tecavüz edildiği zaman şöyle diyelim

bak dışarda binlerce kadın var ama çoğu da tecavüze uğramadı demekki sen çok kıvırttın ve kendini koruyamadın

dışarda binlerce kadın tecavüze uğramadan geçti demekki sorun sen de diyelim

YA SIRF BİR TEZİ SAVUNUCAM DİYE BU KADAR ALÇALMAYIN YA

30*50=1500 1500/70/2 10

yanlış hocam 2 vizeye göre hesap etmen saçma bu vizede kopya çekildi ama. 2 vizeye etkisini sormuyoruz ki kimi kandırıyorsun

bu vizenin ortalamasını tam 20 puan arttırmış oldular

anladın mı hocam az bir değer mi 20 puan sana göre az demekki 40 olacak vize ort. 60 olsa

hayır sizlerde hiç mi vicdan yok ahlak yok kimleri savunduğunuzu kimlerin mağdur olabileceğini göremiyor musunuz

20 puan vize ortalamasını arttırmak sizce doğal mı karşılanmalı

hak yeniyor hak sizde o hak yiyenlere çanak tutuyorsunuz

ikiniz de eminim ki öss de kpss de kopya çekilmesi konusunda tepki gösterdiniz

cemaate pislik bunlar dediniz ben de dedim

ama şuan siz o sınavda kopya çeken cemaat gibi yaptığınız iş bahane bulmak

eminim onlar Allah yolunda yapmışızdır diyorlar bir kişinin hakkını yemek size bu kadar normal geliyorsa birşey demicem

Allah sizi benim yaşadığım durumda bırakıp canınız yakmasın inş... o zaman beni çok net anlarsınız ama kimse yaşasın istemem
satellite
(30/12/2012 - 02:24)
sevişmede karşılıklı rızadır tek esas. kopyada da karşılıklı rıza var. gerçi nasıl bağdaştıyorsun ikisini hala anlamadım ama...
satellite
(30/12/2012 - 02:35)
ayrıca ben de kopya çekmem malumkişi. hiçbir hocadan bir şey istemem. aldığım her not kendi hakkımdır. ama yine de haksız buluyorum seni. yanlış sebep sonuç ilişkisi kuruyorsun. seni şu an sadece gidip hocalara şu şu kopya çekti diye ispiyonlayan çıkarcı öğrenci olarak görebiliyorum bir tek. net söyleyim.
n\a
(30/12/2012 - 02:39)
tamma abi sende haklısında bu kadar abartılıcak böyle olay yaratılıcak bir durum deil diye düşünüyorum.Bu kadar olay yaratmaman lazım vize ortalamasını ayrıca 3 e bölmen lazım çan öyle hesaplanırki genel ortalamada +7 puan artar en fazla mantıklı düşün hesapla bu kadar hocanın adını yazıp olay yaratman ayıp.
malumkisi90
(30/12/2012 - 03:07)
ya tamam belki ben ayıp yaptım yukarda da dedim belki mail atsam daha iyi olurdu ama siz bunu eleştirmiyorsunuz ki bunu eleştirseniz sadece haklısınız derim

ama ne var yani kopya çektilerse emeğine mi yazık olmuş ne var yani daha çok çalışsaydın diyorsunuz

ben buna karşıyım adam kopya çekiyoır diye niye ben daha çok çalışmalıyım sizin savunduğunuz insanlar çalışmayıp dersi geçenler oluyor

satellite

hocalara şu şu kopya çekti diye ispiyonlayan çıkarcı öğrenci olarak görebiliyorum bir tek. net söyleyim.

sen yazdıklarımı hiç okuyor musun yoksa birşeylere kızıp burada mı öfkeni çıkarıyorsun

ben kimsenin ismini vermedim isimlerini bilmeme rağmen herşeyi geçtim

hoca adamların kopya çektiğini görüyor yani adamlar yakalanıyor nasıl oluyor da kopya çekerken yakalanan birini ispiyonlayabilirim

yani apoyu ispiyonluyorum o pkknın elebaşı demek gibi birşey

yahu kendini bir koy ya yerime ilk vizen kötü geçmiş muhtemelen çanın altındasın

ve emek verip çanın üstüne çıkıp 1. vizedeki notunu toplamak istiyorsun çalışıyorsun elinden geldiğince

ama sen birileri kopya çekmese çanı geçecekken birileri kopya çekti diye çanın altında kalıyorsun

üstelik hocanın onları tek tek yakalayıp ne 0 verip ne o kopyayla yaptığı soruyu sildirip ne de disipline verdiği bir durumda

aa normal bir durum ya ne var yani adamlar formül kağıdı verilmedi diye çektiler deyip normal mi karşılaştıracaksın hiç sanmıyorum

sevişmede karşılıklı rızadır tek esas. kopyada da karşılıklı rıza var.

kopyada nasıl karşılıklı rıza var duvara yazdığı için duvarla aralarında karşılıklı bir rıza mı var

yoksa hesap makinesiyle mi rızası var yokse kopya verenle mi demek istiyorsun

peki kopya veren razı diye normal mi olacak onların kopya çekmelerine sınıftaki herkes razı olmalı çünkü bu işin herkese etkisi oluyor
satellite
(30/12/2012 - 03:26)
abi ne tecavüzünden bahsediyosun sen yaa bi tecavüzdür taktın. cidden sınavın kötü geçti diye bu kadar kötü hissetmene gerek yok. hepimizin sınavı kötü geçebiliyor. önemli değil bu kadar. tamam diploma tamam maaş. ama çıkın şu hırslardan. kurtulun abi o benden şu kadar fazla puan aldı aman tanrım 10 puan önüme geçti tecavüz etti falan ohaa artık büyütme yeter. biraz arkadaş edin çevre edin. bulunduğun ortamda tanıdıkların olsun. girdiğin sınavda etrafında oturan 8 tane arkadaşın olsaydı hiç bunları konuşmayacaktın. belli ki yalnızmışsın. sınav da kötü geçince ifrit olmuşsun. da yeter dön dünyaya.
satellite
(30/12/2012 - 03:33)
bak bütün çevrem benim nickimi biliyor. hepsi şahit. soğutma tekniği sınavında günlerce çalışmama rağmen sırf yorgunluk kafa karışıklığı gittim 10 aldım. oturdum tüm soruları çözdüm inat ettim. ikinci sınavda kitaptaki tüm soruları çözmüş bir şekilde gittim. sınavdan birkaç gün önce de facebookta tüm soru çözümlerini koydum, sınava gireceklere anlattım. sonra sınava girdim hepsini yaptım. çıktıktan sonra, diğer gruptan arkadaşlarıma soruları söyledim, çözümleri verdim, oturdum bi de iki sınavım arası nasıl çözülür anlattım.

kendi 10 aldığım dersimin çanını yükselltim. neden ben tecavüz edilmiş gibi hissetmiyorum da bunu bilgi paylaşımı olarak görüyorum ve kendimi bilimin içinde hissediyorum? bunu öğrenecek insanlara anlatıyor olmanın hazzını yaşıyorum. paylaşımın hazzını yaşıyorum. saçma sapan sınav sistemleri asıl bana salaklık geliyor. sen bi de kopyasını tartışıyorsun günlerdir.
bak seni bu sınav sistemi delirtmiş asıl. o benden 3 puan fazla aldı 5 puan fazla aldı diye sağlığın bozulmuş. bence şu hırslarından kurtul.
malumkisi90
(30/12/2012 - 03:43)
ya sen beni anlamak istemiyorsun ki ben sistemi mi savunuyorum sistem yandaşı mı konuşuyorum

yahu kardeşim ben de bana soru soranlara anlatırım zaten girdiğim gibi gelir burada soruları paylaşırım ki sonradan girecek arkadaşlar daha rahat geçsin daha güzel çalışsınlar diye

senin dediğin şey çok farklı

sen arkadaşlarına konu anlatıyorsun bunu gerçekten takdir ederim aynısını ben de yaparım çok şey bilmiyorum genelde tüm konuları bile bilerek girmem ama sınavdan önce motorlar sınavından önce bile tanımadıklarım birkaç şey sordu anlattım

sıkıntı orada değil sonuçta bana da sorması dinleyip algılaması olması gereken şey

ama kopya çekmek çalmak senin arkadaşların senden birşey çalmamışlar ki karşıt olacaksın

birlikte ders çalışmışsınız bunun kopyayla alakası yok

kopya çeken adam çalışmayarak o dersten yüksek not alıyor kıyaslaman çok saçma olmuş

not delisi falan da değilim burada asıl önemli olan hocanın onlara birşey yapmaması ve bunun da yol açabileceği sonuçlar

hak yemek ya çok mu zor hakkın yenildiği zaman susar mısın yarın öbür gün çocuğun olduğu zaman biri hakkını yerse sus hakkını yediyse elbet sana bahane mi üreticek diyeceksin

2nin biraz üstünde ortalamam var oradan sana çok mu nota önem veriyor olarak gözüktüm
malumkisi90
(30/12/2012 - 03:48)
seni tanıyorum aslında az çok yazdıkların dediğim gibi bak yarın cemaat çıksın bir sınavı daha çalsın tepki vereceksin

sonra çıksın biri özelleştirme yapsın tepki vereceksin diyeceksin hak yeniyor bunlar nasıl insanlar

peki şimdi niye diyemiyorsun o sınavda cemaat birilerinin hakettiklerini elinden çalmış

o zaman sen şuna kızıyorsun sınav sorularının çalınmasına değil CEMAATİN sınav sorularını çalmasına kızıyorsun

pardon ben seni insani olarak yaklaşan biri sanmıştım sen meğerse sadece çıkarına bakıyormuşsun
satellite
(30/12/2012 - 04:00)
hangi çıkarıma?
malumkisi90
(30/12/2012 - 04:07)
siyasi düşünsel çıkarına

demek ki cemaat siyasi görüşüne karşı diye eleştireceksin

sen sınavların çalınmasına değil CEMAATİN sınavları çalmasına daha çok kızıyorsun

genelde yaptığım birşey değildir insanların beyanlarını esas alırım ama madem ki sen hiç çekinmeden ithamlarda bulunuyorsun aynı şeyi bana da yapmak zorunda bırakıyorsun
satellite
(30/12/2012 - 04:23)
sen şimdi sınıfta arkadaşların birbirine şu neydi bu neydi diye ufak tefek şeyler söylemesiyle, yıllarca çalışılmış girilmiş insanların hayatını değiştiren kpssnin servis edilmesini bir mi tutuyorsun?

dün bu tartışmanın daha en başında söylemiştim. yine söylüyorum, sonra da gidiyorum sıkıldım, tuhaf bir kafadasın.
n\a
(30/12/2012 - 11:40)
malumkişi okul bitince torpille iş bulanlarla ilgili de bi yazı yazarsın artık..Çoğu kişinin hakkı yeniyor. Olmaz!
n\a
(30/12/2012 - 11:42)
Bi de bence sen eğer erkeksen askere falan gitme bu hak hukuk ayağına orda çok dayak yersin :)
makuba
(30/12/2012 - 12:17)
malumkisi90 haklı zaten hoca da sınavda 10 puan için değmez, düşmeyin o kadar tarzında bir laf etti anlayana.. hoca da aslında onaylamıyor tabiiki, farkında da ama gidip de öğrencinin kağıdını alıp çık dışarıya diyebilecek de bir yapıya sahip değil. konunun özeti bu aslında arkadas da böyle olunca çalısanın yanında olmamış oluyor diyerek eleştirisini sunuyor, he bu eleştiriyi burda sunması doğru mu o tartışılır yoksa adamın eleştirdiği konuda bir haksızlık,eksiklik,yalan,iftira bir şey yok. Bence bekleyip pazartesi gidip hocayla bu konuyu konuşman daha mantıklı olurdu, hem de bire bir hocadan cevabını alırdın. Böyle pek hoş oldugunu düşünmüyorum.
MEYDANLI
(30/12/2012 - 13:14)
bu anadoluda hakkımızı yediler diye bu malumkisi90 gibi çemkirenler sadece kendi haklarını düşünür ve sadece konuşur. sen kalkmış birini eleştiriyosun; acaba onu eleştirdiğin kadar kendini eleştirdin mi yok şu kadar çalıştım yok bu kadar çalıştım diyosun motorlarda bir kere o kadar çalışmayla bişeyler yapamıyosan allaha dua et allahım çenemden al beynime ver diye. birde bi insanın arkasından ürmeyi kimden ögrendin merak ediyom, demek erkek olmak sadece önündekiyle bitmiyo. o makineye tek tük gelen kızlar bile senden daha erkektir ama sendeki bu çene oldukça sen onları da bastırın. Birde merakım şu amacın neydi buraya yazdın klavye delikanlısı
makinacı344
(30/12/2012 - 14:15)


sevişmede karşılıklı rızadır tek esas. kopyada da karşılıklı rıza var.

kopyada nasıl karşılıklı rıza var duvara yazdığı için duvarla aralarında karşılıklı bir rıza mı var



yarıldım resmen yaa


n\a
(30/12/2012 - 14:59)
Herhalde canım Alptekin hoca kopyaya tabikide karşı hatta bir anısını anlatmıştı yüksek lisanstayken sanırım rahmetli Orhan hocanın bir sınavında coğu arkadaşı çıkacak soruları bulmuş buna söylememiş herkes geçmiş o kalmış bu hikayesinide unutmuyorum ona göre sınavınızı yapın der herzaman ama hocamızın yapı itibariyle iyi olmasını kullanan kopyacı arkadaşlarda hakikaten düşmesin ama burdada bu oılayın Alptekin hoca iyi dinle tarzında açılmış postauda hocaya saygısızlık oalrak düşünüyorum.Değermi 4-5 puan için hem kopya çekenlere hemde böyle bir platforma bunu taşıyanlara..
malumkisi90
(30/12/2012 - 15:11)
blackeagle008

daha geçen gün konuşurken diyordum arkadaşlara.bu hayatta iş bulamamanın ne kadar zor bir durumda bırakabileceğini biliyorum

hemen iş bulmayı tek bir sebeple istiyorum.çaresiz kalıp torpile kadar düşmek istemem diye torpilden büyük hak yemek mi var


MEYDANLI

tanımadan etmeden nasıl da güzel sallıyorsun sen öyle

sadece kendi haklarını düşünür ve sadece konuşur.

nerden biliyorsun kaç yıldır tanıyorsun.ya insanlar yıllarca birbirleriyle görüşüyor hala da senin söylediğin şeyleri çok net diyemiyorlar

kişilik analiz uzmanı falan mısın yoksa işkembe-i kübra mı

yok şu kadar çalıştım yok bu kadar çalıştım diyosun motorlarda bir kere o kadar çalışmayla bişeyler yapamıyosan allaha dua et allahım çenemden al beynime ver diye.

http://www.yarbis.yildiz.edu.tr/aergenc-Dersler-1022-materials

hadi sen çok zekisin ya arkadaş ben aptalım diyelim...

bu linkteki 10 haftayı çalış üstelik formül kağıdı yok tam formülleri ezberle

formülleri ezberlemekle de kalma bazılarının çıkartılışını ezberle

sonra sözel kısma geç hepsini ezberle göreyim sen kaç saatte yapıyorsun

motorlar dersini aldığına göre büyük ihtimal formül kağıdı vardı onunla çalışıyordunuz

şimdi FORMÜL KAĞIDI YOK o yüzden bilmeden sallamayalım

bir de amacım yukarda yazıyor az okusan zaten yazdıklarımı

şaşırmıyorum fikri olmadan zikri olan çoook insan var senin gibi
malumkisi90
(30/12/2012 - 15:18)
waterlox yahu ben farklı birşey demedim ki

sizin öğrencilere kıyamadığınızdan idari işlem başlatmayacağınızı biliyorum

Alptekin hoca iyi dinle tarzında açılmış postauda hocaya saygısızlık oalrak düşünüyorum.

nerde öyle bir tavır takınmışım ben hep öğrencileri çok sevdiği için yapmadığını ama nelere yol açabileceğini görmesini istedim

belki buradan açmam yanlış ama yinede ben olmayan birşeyi demedim

derste yaşadığım güzel bir anıyı burada yazabiliyorsam kötüyü neden yazamıyorum

hıı hocaya mesnetsiz birşey dediğimi diyen de yok

kopya çekenler alenen çekiyorsa k.bakmayın da bende bunu herkesin içinde söyleyeyim


MEYDANLI
(30/12/2012 - 15:45)
malumkişi ben sadece Alp hocadan dinleyerek geçtim tecrübem olmadan sallamam ben onu yapan sensin herkese cevap vermeye çabalıyom tayyeap gibisin aynı çene aynı çene icraat yok. Bi daha diyorum allah çenenden alsın aklına versin sen süper zeka olursun. Birde fikrin varsa burda seni harcamayalım bence
malumkisi90
(30/12/2012 - 16:13)
meydanlı kafan mı güzel yoksa yazdıklarımı okumadan mı yazıyorsun

diyorsun ki

sadece Alp hocadan dinleyerek geçtim

Alp hoca derste de dedi ben formül kağıdından yanayım önceden izin veriyordum diye yani sen alp hocadan aldığına ve bu sene geçmediğine göre senin girdiğin sene FORMÜL KAĞIDI VARDI

sorunun nasıl yapacağını öğrenmen yeterliydi ama şimdi üstüne o yazdığın tüm formül kağıdını ezberlemen lazım

anlayabildin mi yani geçen senelerde geçmekle bu sene geçmek arasında dünya kadar fark var.

yine diyorum İNGİLİZCE ALMANCA ANLATABİLİRİM

hatta bugün evet yanlış duymadınız sadece bugün hemen istekte bulunursanız şekille bile anlatıyoruz yeter ki anlayın
avangard1988
(30/12/2012 - 17:21)
meseleyi okumadım çok uzun ama alp hocanın adı geçtigi için dikkatimi çekti ama tek kelime ile sunu diyebilirim ALP HOCA VOLKAN HOCA İLE BERABER BU OKULDAKİ EN KLAS HOCADIR
malumkisi90
(30/12/2012 - 17:52)
volkan hocay bilmiyorum hiç ders almadım ama ben alp hocayı en iyi hocalar listesi yapsam ilk 5 e kesin koyarım
MEYDANLI
(30/12/2012 - 17:52)
almanca anlat hadi bekliyom bide ne istiyosun söyle de ben söyliyim de sus ya
supernova112
(30/12/2012 - 18:08)
çekirdeğimi aldım geldim bana da ingilizce anlatsana tüm konuşmayı
MEYDANLI
(30/12/2012 - 18:25)
supernova112 adamımsın fakat sıraynan ilk bana almanca anlatcak sona sana ingilizce bizde ona notunu vercez bak burda kopya şansı sende var mal..kisi
malumkisi90
(30/12/2012 - 18:28)
du hast geablegt eine prüfung und formelblatt.aber ich habe geablegt eine Prüfung ohne Formelblatt

supernova tüm konuşmayı çevirmiyoruz ama

al sana da ing neresini MEYDANLI nın anlamadığını anlatayım

meydanlı got the exam with formal paper but i m not

and he said that i know and i passed this exam.i am saying persistently its not same thing

i try to explain this stuation until 3 days. it is not about induvidual.
malumkisi90
(30/12/2012 - 18:33)
meydanlı almanca baya gerilemişti sayende yeniden hatırladım biraz da olsa

madem ing anlatmamı istiyorsunz sizde ing konuşun da görelim sonuçta nerden bilicem anladığınızı
malumkisi90
(30/12/2012 - 18:35)


al bu da kapak


eski almandı bu marka şimdi de amerikalı hem inglizce hem de almanca kapak anca bu kadar güzel uyar ikinize de
MEYDANLI
(30/12/2012 - 18:36)
kanka du hast rammstein bi şakısıydı da ama ingilizce anlattıgın yer benim takıldıgım yer degil ya anlayışında ya ingilizcende sorun var. Bu arada rammstein demişken benden malumkişiye http://www.youtube.com/watch?v=EGYRXMC624U
MEYDANLI
(30/12/2012 - 18:41)
kanka çok içerlemişsin sende kapak koleksiyonu mu var ne bu kapak sevdası çok yemiş gibi
malumkisi90
(30/12/2012 - 18:45)
bende yokta sen eğer böyle bilmediğin insanlara 40 yıllık ahbabın gibi davranırsan
sen daha çok kapak alır kapak koleksiyonu yaparsın
malumkisi90
(30/12/2012 - 18:52)
ha şöyle ya bana gerçek yüzünü gerçek derdini anlat hocam senin derdin kopyaya karşı olmam kopya çekmeden alın terimle yapmaya çalışmam sen bunu hazmedemiyorsun

çıktı şimdi meydana hadi hocam hadi sen git kopya çekmeye enerjini harca ben hakkımı savunmaya harcarım.şerefli başarısızlığa razıyım
ant_07
(30/12/2012 - 19:02)
hala tartıyomusunuz sız ya, bırakın bu ıslerı kopya ceken ceker, cekmeyen calısır. Her koyun kendı bacagından asılır. Yardımlasmaya gelınce ortada bır Allahın kulu yok!
makinacı344
(30/12/2012 - 19:02)
hadi herkes serbest konuya bişeler açsın bu konuyu down edelim. ben açtım.
supernova112
(30/12/2012 - 19:11)
http://inciswf.com/1277738481.swf
malumkisi90
(30/12/2012 - 19:32)
super nova hadi hocam eskidi o be al kapağını oyna sen kumda
supernova112
(30/12/2012 - 19:39)
peki,
sende gel ama yoksa oynamam
MEYDANLI
(30/12/2012 - 20:22)
supernova112 kanka haklı desek susar mı sence ya denesek mi?
muafiyet
(30/12/2012 - 21:15)
bence malumkisi ye haksızlık yapıyorsunuz. evet bence de belki okuldaki en kaliteli hoca alptekin hoca ama malumkisinin tarafından bakarsak o da kesinlikle haklı.genelde çalışkan kişiler kopya çekmiyor pek. çalışmayan bir çok kişi de kopyaya yöneliyor. hem ortalama bir öğrenci olup hem de kopya çekmiyorsanız çok küçük bir kesimdensiniz. bu yüzden her ne kadar doğruyu söylesenizde tepki görüyosunuz işte.
MEYDANLI
(30/12/2012 - 22:33)
´´ Kimse sana ögürlük veremez, kimse sana eşitlik veya adelet veya hiçbir şey veremez; eger adamsan, sen alırsın´´ ALP AÇİNO
malumkisi90
(31/12/2012 - 03:53)
ah be hocam ah be

tamam bomboş adamsın da sus bari de birşey olduğunu sanalım bu kadar bayağı olmak zorunda mısın



Alpaçinoymuş yok Robert de niro yok yok polat alemdar

hey gidi hey ben kimi almışım karşıma laf anlatmaya çalışıyorum

Yorum Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir.
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.