termo 2 usıs te |
Fınal notları ve harflendırme usıste |
gönderen: ozgur70 - 20/08/2012 - 16:10
|
Konu Hakkında Yapılan Yorumlar: |
yorum yapan(tarih) | yorum |
prizma13 (20/08/2012 - 16:26) | termodinamik 2 olduğuna eminmisin bende açıklanmamış da ? |
ozgur70 (20/08/2012 - 16:28) | Acıklanmıs bende |
prizma13 (20/08/2012 - 16:32) | peki hangi ortalamaya ne verdi size |
prizma13 (20/08/2012 - 16:33) | başka açıklanmayan varmı |
mitil (20/08/2012 - 16:41) | 45.5 ORTALAmaya C GELDİ |
Gynx (20/08/2012 - 17:04) | 49 C+ bence normal değil. Sınıf ort düşük diye biliyorum. Hoca sınıfın durumuna göre çan yapacaktı. vize notları da usise girilmemiş. ilginç.. |
n\a (20/08/2012 - 17:19) | 54 e B - |
sezoka (20/08/2012 - 19:16) | 41 otalamaya C- gelmiş.Hoca beklenileni yapmadı gibi.İlk ders alayınızı bırakacak değilim demişti ama bıraktığı kişi sayısını tahmin etmek zor değil.Sınıfın ortalaması kötüydü. |
ozgur70 (20/08/2012 - 20:01) | Arkadaslar ben de tam bunu dıyecektım buradakı yorumlarınızın sorumlulugu var ve okulu uzatmanıza hatta dısıplın sucuna kadar varabılır... Bence o mesajınızı duzeltın barbaros hoca ıyı bırısıdır ama yıne de bellı olmaz... |
asilkansanli (21/08/2012 - 02:31) | 33 ortalamaya koskoca bi F soylenecek cok sey varken susuyorum. |
alperanibal (21/08/2012 - 08:17) | 10.5 ort şu dersi bi türlü öğrenemdim yıl içinde ya olcay hocadan ya da düriye hocadan alıcam termo2 güz yarıyılında açılır mı acaba ? |
Conqleot (21/08/2012 - 14:38) | Büyük ihtimalle güz yarıyılında dönem dışı olarak açılır. |
b.batur02 (21/08/2012 - 15:48) | arkadaşlar okula gelmiyorsunuz , derslere girmiyorsunuz ve mühendis olacağım diyorsunuz... Kimse kusura bakmasın bu dersten birşey öğrenmeyen adamı ben geçirtmem... Bütünleme sınavına hazırlanın...Ayrıca küfür edenleri de tespit edeceğim... |
kahkaha222 (21/08/2012 - 17:16) | http://www.a305teyim.com/soru/40598-barbaros-batur-elestiri.html Dersi almadım ama bu eleştirilerin boş laf olduğunu düşünmüyorum. |
ssylst (22/08/2012 - 03:57) | konuyla alakam yok ama söylemek istedim.hocaya okul dışında herhangi bir yerde hakaret veya küfür ederseniz bunun okulla ilgili hiçbir yaptırımı olamaz.sadece hoca size hakaret davası açabilir.tek yasal yaptırımı budur. |
prizma13 (22/08/2012 - 07:38) | 32 ortalama D+ beklerken oda ne F gelmiş nasıl bir çan yapıldıysa |
ozgur70 (23/08/2012 - 03:05) | O yaptirimin ben neler oldugunu biliyorum o yuzden yorum yaptim zaten...samimi oldugum hocamin bi tanesinin basina geldigi icin biliyorum arkadasim... Isim vermcm ama hocamin ogrenciyi dusunmesi ve davayi cekmesi sonucunda cocuk okuldan sadece uzaklastrma alarak kurtulmustu.. Siz siz olun kimseye kotu seyler yazmayin yazmadan once hocalarla bi konusmayi deneyin nedenini acikca anlarsiniz ki okulda oyle iletisim ozurlu hoca yok gibidir... |
ssylst (23/08/2012 - 12:33) | aynı olay arkadaşımın başına geldi ve mahkemede de hoca davayı çekmedi.arkadaşa para cezası verildi ancak ertelendi.beş yıl içerisinde bir suç işlerse işleme konulacağı söylendi.okulla bu sitenin ne alakası var da okuldan uzaklaştırma alsın buradan yazı yazan.eğer cidden başına yukarıdaki olay gelen biri varsa saflık yapmış.dilekçeyle böyle bir hakları olmadığını gerekirse hakkını mahkemede arayacağını bildirse uzaklaştırma falan veremezlerdi.saçmalığa bak,hocayla dışarıda husumetim olacak,hatta gidip tekme tokat kavga edicem sonra da okuldan uzaklaştıracaklar..e o zaman hocaların da dokunulmazlığı var desene.çocuk okuldan uzaklaştırma alarak kurtulmuş diyo bir de.alabileceği en ağır cezayı almış.disiplin suçu siciline işliyo.ne devlet kurumlarında çalışabilir ne de herhangi bir yerden burs alabilir.iş için başvuracağı her yer de şüpheyle yaklaşacaktır.bildiğin etiketlemişler çocuğu. |
ozgur70 (23/08/2012 - 15:56) | Arkadasim biz dogru olani soyluyoruz uydurmuyoruz Hem bana ne ki ben sadece arkadaslara uyarida bulunuyorum isteyen istedigini yapar... Kimse zarar gormesin diye yorum yaptik Konuyu kapattim |
ssylst (23/08/2012 - 18:10) | bana doğaçlama yapmışsın gibi geldi.hocanın hakkımı yediğini düşünücem,gidicem bunu hocaya uygun bir dille anlatıcam.hoca da bakıcak bu efendi efendi geliyo,ezik galiba hakkını savunamaz;yirmi tane bahane bulacak kendini haklı çıkaracak üstüne bir de hakkınızı yedim hocam kusura bakmayın diyicem çıkıcam odadan öyle mi? ha her hoca yapmaz tamam ama birçoğunun yapacağına eminim. hakkımın yendiğini düşünüyosam yasal ya da değil bir şekilde ödeşmem gerektiğini düşünürüm.bence de konuyu kapatalım.çünkü ´´buradaki yorumlar okulunuzun uzamasına hatta disiplin suçuna sebep olur´´ diyerek hakkının yendiğini düşünenlere seslerini kısmalarını öğütleyen birine ne benim anlatacak birşeyim olur ne de onu daha fazla dinlemek isterim. |
ozgur70 (23/08/2012 - 18:24) | Sen ciddi ciddi tartisiyorsun sanirim benle... Arkadasim dogaclama felan yapmiyoruz o yasanan olaylari bizzat hocam anlatti ve kimseye soylemeyecegime dair soz verdim onu o yuzden detaylandiramiyorum Sen kimsin ki bana buradan akil veriyosun ben kimseye hakkini arama demiyorum,buradan kotu konusmayla elde edilebilecek kotu sonuclari insanlara aktarmaya calisiyorum insanlar tabi ki hakkini aramak zorundalar Sen benim dedigim bi kac kelimeyle konusuyosun o cumleleri oku anlarsin Ben insanlara buradan soylenen kotu sozun kufrun ve tehdidin nelere yol acabilecegini soyluyorum ki o dedigim olay yildizz siteside hocaya kufur ve hakaret sonucu baslamis bi olaydi..bu sanirim yeterli olur Kimse bilmeden etmeden konusmamali ozellikle de bu tip konularda Insanlar hakkini aramak zorundadir yineliyorum ama sozle veya baska seylerde o hak arayan kisinin tercihidir Sen bence sus ve uzatma |
ssylst (23/08/2012 - 19:23) | gayrıresmi sitelerde küfür ve tehditin okulla ilgili hiçbir olumsuz sonuca yol açmayacağını söylüyorum ben de.isim vermeyeceksek şuan elli tane hikaye uydurabilirim.nasıl olsa kim bunlar dendiğinde ´´ hocama söz verdim ´´ diye sıyrılabiliyorum.Allah aşkına ya böyle bir olay oluyo,hoca geliyo sana anlatıyo,dertleşiyosunuz,sonra da bak sana sırrımı verdim kimseye söyleme tamam mı bu benim özelim ve benim için değerli insanlara söylüyorum diyo :) keşke benim de bu denli yakın olduğum hocalarım olsaydı.e sen de haklısın hocalarla böylesine içli dışlıyken ben olsam ben de kötü konuşulmasını istemezdim.o da hangi hocaysa çok merak ettim.kendine hakaret eden öğrenciyi disipline veriyo ,çocuk ömrü boyunca etiketleniyo ama kendi adının bu konuyla duyulmasını istemiyo.bunlar da benim ucu açık konuşmalarla ilgili çıkardıklarım.somut konuşmuyoruz ya dilediğim gibi çektim.tabi bana inandırmak gibi bi derdin de yok zaten.bence de bu konuşma bitsin.bir daha yazmıycam |
ozgur70 (23/08/2012 - 19:43) | Cocuk sana laf anlatmiyorum haklisin tmm kapattim |
largo (24/08/2012 - 08:42) | konuyu uzatmak diye demiyorum ama buradan hocaya hakaret etmek öncelikle çok yanlış kimse kimseye hakaret etmemeli özellikle hocasına ama hocalarımız da biraz eleştiriye açık olmalı(buradaki olayı görmedim ne deniliğini bilmiyorum,genel konuşuyorum) ben bir hocaya hiç güzel ders anlatamıyor bence bu şekilde ders işlenmez demiştim hoca derste isterse kimin yazdığını bulacağını ve idari işlem başlatacağını söylemiş ama öyle birşey istemediği için yapmamış nasıl ki hocalar yüzümüze karşı sizler nasıl mühendis olacaksınız böyle öğrenci olunmaz diyebiliyor HEMDE OKUL SINIRI İÇİNDE izin versinlerde bizlerde okul sınırının dışında dersin nasıl işlenilmesini istediğimizi söyleyebilelim. ve ben de okul dışında edilen hakaretin okuldan disiplin cezasının verilmesinin yanlış olduğunu düşünüyorum.sonuçta okulun sınırlarında değil ama yasaları bilen birileri daha iyi yorumlar yapar |
ssylst (24/08/2012 - 14:37) | ya çok ısrarcıymışım gibi görünüyo biliyorum ama cidden eminim hiçbir okulla ilgili yaptırımının olmadığına.hoca yazılanlara içerlemiş kuru sıkı tehdit etmiş bence.düşünsene ´´ iyi anlatamıyo´´ demiş diye disipline veriğini bir öğrenciyi.sahneyi gözümde canlandırıyorum:disiplin kurulu soruyor; suçu nedir? hoca cevaplıyo ;bana dersi iyi anlatamıyor dedi.disiplin kurulunun tepkisi ne olurdu sence? ay kıyamam sana öyle mi dedi.hemen okulla ilişkisini keselim :) bence bu hocanın kendisine güldürmekten başka bir işe yaramazdı.ha demiyorum nasıl olsa okulla ilgili bir sıkıntı olmaz diye kişilik haklarına saygısızlık edelim,ana avrat küfredelim.Ama birşeylerden korktuğumuz için,bir bedel ödemekten korktuğumuz için doğru bildiğimizi söylemeyeceksek,üstelik de haklıyken...bu bana çok uzak.tabi herkesin öncelikleri farklı |