murat kıyak takım tezgahları cuma grupları usis notları |
arkadaşlar duyurum notları değişmeyen arkadaşlara... dün bir arkadaşım okula gitti ve girilen notların ne zaman düzeleceğini sordu.... bora hoca varmış ve notların zaten doğru olduğunu , hocanın çan yapmadığını söylemiş...çok şaşırdım... açıkça söylemek gerekirse murat hocanın bu kadar kalabalık sınıflarda çan yapmadığına daha önce hiç tanık olmamıştım... üstelik gruplar arası soru kalitesi arasındaki farklılıklar ancak çan yapılarak adaletli bir hale gelebilirdi diye düşünmeden edemiyorum... neyse.... haber vereyim dedim...görüyorum ki hala daha notların düzeleceğini sanan arkadaşlar var , boşuna beklemeyin... |
gönderen: nadal90 - 26/06/2012 - 16:28
|
Konu Hakkında Yapılan Yorumlar: |
yorum yapan(tarih) | yorum |
Bass (26/06/2012 - 18:27) | Eğer bu haber doğruysa sanırım okula dilekçe vermemiz gerekecek.Sorun sadece çan yapılıp yapılmaması değil final notlarının G(girmedi) olarak gözükmesi.Finalden ne aldığımızı bilmek hakkımız.Vize notlarım 80-85 finalden de muhtemelen 50 alırım diye düşünüyorum gelen harf notu ise c+ beklediğimden düşük açıkcası aynı durumda olan birçok arkadaş var sanırım. |
nhr (26/06/2012 - 18:44) | nasıl yani diğer grubun notlarını değiştirdi çan yaptı da bizim mi yapmadı bir tek..neye göre buna karar vermiş?? Hem diğer gruplara işlemediği konulardan soru sormadı, bize işlemediği konulardan soru sordu hem de çan yapmadı mı? bu nasıl bir saçmalıktır! Hem ne zamandan beri hocalar işlemedikleri soruları sorunca sizin her şeyi bilmeniz gerekiyor diyebiliyor ya? En azından bütün gruplara uygulasaydı bu durumu eğer bizim her şeyi bilmemiz gerekiyorsa onların neden gerekmiyor?? |
avangard1988 (26/06/2012 - 18:46) | sizin magduriyetinizi görünce bu hocadan ders almamaya karar verdim |
nhr (26/06/2012 - 18:51) | Asla alma gerçekten düşmanım bile ders almasın bu hocadan..Çalıştığım dakikalara yazıklar olsun bilseydim işlemediği konuları sorup üstüne de çan yapmayacağını çalışmazdım..En azından aldığım notu hakederdim ozaman...Bizim grupta biri kötü bir laf mı etti hocaya da bu gruba garezi mi var anlamadım ki. |
ekrem90 (26/06/2012 - 19:55) | nhr kesınlıkle sana katılıyorum..Biz de hocayı iyi niyetli sandık saf saf bekliyoruz günlerdir düzelecek diye..Okadr emek verdik çalıştık ..Grup 2 olarak finali en zor olan grup bizdik..sınafta en az 120 130 kısı vardı bu kadr kalabalık bır sınıfa bu sorularla nasıl çan yapılmaz..ustelık dıger gruplara yapyorsan ve bu gruplara yapmıyorsan bu bıldıgın hak yemektır..kendı adıma 64 vıze ortalamsıyla d+ geldı kı fınalden de 3 sorudan 2sını yapmıstım..50 ortalamaya d+ vermıs sanırım..can yapsa sınıfın canı 30 cıvarı anca cıkardı..bence de dılekce verelım..yıldızın kalıtesı ıyıce dustu zaten hıc kımse hıc bıseye ıtıraz bıle etmıyor..cok yazık.. |
satellite (26/06/2012 - 20:16) | notum, not girme döneminin son saniyesine kadar G göründü. ben finale girdim. ne aldığım ya da F´i hakedip haketmediğim önemli değil. zaten vizelerde de 50 ortalamam vardı. belki F notu hakettim. fakat bu önemli mi? Sayın Hocam, hani o en güler yüzünüzle en kibar halinizle sürekli bizlere laf sokup duruyordunuz ya, hani dersi işlemekten ziyade ortamı gerip duruyordunuz saatlerce, hani sürekli "ben bütün gece düşünüyorum size ne zor soru sorsam, hep size ne kötülük yapsam diye düşünüyorum" deyip duruyorsunuz ya sürekli, hani sınava bile girerken moralimizi bozarak yine ortamı geriyorsunuz ya "eveett yine size en kazık soruları hazırladım hepiniz sıfır alacaksınız ben mutlu olacağım" falan diyerek, ve bunu da "aslında böyle yapmıyorum ama siz kötü niyetlisiniz" imasıyla yapıyorsunuz ya aklınızca, şimdi bunu iyi okuyun SAYIN HOCAM; yönetmelik, yasa, hak hukuk, etik, herhangi birinin bile tanımını biliyorsanız, herkes eğer final notunu görüyorsa benim de görmek hakkımdı. SOn dakikaya kadar kapıya "değiştireceğiz" diye yazı asıp sonra değiştirmeden harf notuna dönüştürmek, bizim itiraz etme sürecimizin dolmasını beklemek veyahut tembellikten yapmamak, hakkımızı yemektir. Farzedelim ki hakettiğim bir not F, yine de finalden kaç aldığımı, notu hakedip haketmediğim, yanlışlık olup olmadığını bilmek benim hakkım. "sizin hakkınızı yemek için uğraşıyorum" deyip duruyordunuz ya, sizin imalarınızın arasında 2 kelime yazı yazıyoruz da derste, buyrun. |
alid_fb (26/06/2012 - 22:37) | Keske herkes duyarli davranip orgutlense bu hocadan ders almasa kalsa boyle bos bos okuldan gitmek zorunda filan kalsa..oyle bir adam ki insanin yuzune gulup arkasindan ne yaptigi belli degil.. |
godofwar (26/06/2012 - 23:03) | satellite katılmamak elde değil ! |
nhr (26/06/2012 - 23:14) | duyarlı olmakla alakası yok...Aklı olan bu hocadan ders almaz.. Okulun çok çalışkan gençlerine sesleniyorum.. Arkadaşlar hoca direk hiç işlemediği şeyleri siz zaten herşeyi bilmek zorundasınız diye soruyor.. Ve bunu 1 kere yanlışlıkla falan da yapmıyor 2 vizede de aynı şeyi yapıyor. Üstüne çan da uygulamıyor. Yani kafadan Alar ve Bler imkansız oluyor. Çalışkan olmayan arkdaşlar da direk kalıyor..Dolayısıyla 100 üzerinden en yüksek 70 alıp ona göre değerlendirilmek istemiyorsanız bu hocadan ders almayın. |
alid_fb (27/06/2012 - 00:36) | haklısın nhr..benmde en çok canımı sıkan olay, hocanın ilk girdiği notları değiştirdiğinde aradım ve ilk girilen notlar bilgi amaçlı dedi bu ne ne demek? usise harf olarak bilgi amaçlı not girilir mi alay mı bu! |
nhr (27/06/2012 - 00:53) | bilgi amaçlıysa notları değiştirilip düzeltilen arkadaşlar burda başlık açtı onlarınki hata bizimki mi bilgi amaçlı... Hocanın yaptığı bu davranışın mantıklı bir açıklaması yok. Sıcaklardan bunalmış heralde.. Adalet duygusu gelişmemiş insanların hoca olmaması gerekiyor. Neden kimse bu hocaları kontrol edemiyor ve hepsi kafasına göre takılabiliyor. Bunca insanı önce geçirip mutlu edip sonra bırakıyor. Sonra da bilgi amaçlı diyor.. Yanlış bilgi niye veriyorsun o zaman! Hak yemeyi geçtim yanlış bilgi vermek amacıyla mı yazdın onları amacın ne d+ ile F arasında dağlar kadar fark var bu nasıl bir bilgi vermek.Ve biz bu notları finallerimiz açıklandıktan sonra gördük ne değişti o zamandan beri de bilgi amaçlı verilen notlar değişti. Finallerden sonra bir daha mı sınava girdik noldu? Kendisinden kaç yaş küçük insanlarla niye oynuyor?Kimi salak yerine koyuyor? Bilgi vermek için usise not yazılabiliyorsa itiraz ettiğimizde haklı olsak bile neden bir ton dilekçe yazdırıp uğraştırıp ondan sonra değiştiriyorlar?? |
phata (27/06/2012 - 09:16) | ben ilk vizeye işlerim dolayısı ile giremedim. ikinciden 80 aldım final ne geldi bilmiyorum... sonuçta c- ile geçtim ama benim durumum sizlerden farklı.. derse devamım yok, ödevi verdim... benim tek amacım kalan 1-2 dersimi de verip mezun olabilmek 10 yılın ardından. ama nhr´ye hak vermemek elde değil... eğitimcilik kitabında yukarıda yazanların hiçbiri yer almaz.. bir bilim insanı olman dışında öncelikle sen bir eğitimcisin... 3 Idiots´taki müdür gibi davranmak sana birşey kazandırmaz... ayrıca karşındaki insanlara da birşey kazandırmaz... insan bu bir yaştan sonra değişmesini (büyümesini) beklemek zor... burada yapılacak en güzel tepki notları sorunlu olan arkadaşların hocayı, bölümü, gerekirse rektörlüğü dilekçe yağmuruna tutmalı ve verdiğiniz dilekçenin bir kopyasını da kendinize saklamalı... ben ekim ayında verdiğim bir dilekçenin kıyı köşede şubat ayını getirdiğini ve aa burdaymış dendiğini biliyorum.. dilekçe verseniz bile peşini bırakırsanız oralı bile olmuyorlar karmaşık bir işse... bu benim yarım dönemime mal oldu ama iş işten geçmişti... sakin olup diplomatik yollarla çözmeye çalışmalı bu oyunu... |
raptor7 (27/06/2012 - 10:23) | ÖNEMLİ...!!!!!!! Arkadaşlar, bu kadar kişi magdur olduğu için bu sayfanın linkini bölüm başkanına ilettim ve çok şaşırdı, durumun böyle olduğunu bilmiyordum dedi, eger bir şeyler değişsin istiyorsanız durumunuzu anlatan dilekçe vermeniz gerekir dedi,burada ki yazılara dayanarak bir şey yapılamaz. bu yüzden herkes durumu olduğu gibi anlatan bir dilekçe versin.. Ama dilekçe gibi yazın, kendi yorumunuzu katmayın, mağduriyetinizin olduğunu belirtin.. daha kimse dilekçe vermemiş sanırım bu konuyla ilgili ama herkes şikayet etmiş.. biraz peşinden koşun arkadaşlar.. ayrıca final notunu da sistemde görmek hakkımızmış bunu da söyledi!! |
ekrem90 (27/06/2012 - 11:45) | Arkadaşlar şehir dışında olanlar nasıl dilekçe verebilecek bu konuda bilginiz var mı.. |
satellite (27/06/2012 - 11:49) | veremicek. yurtışına gidenler de var. memleketine gidenler de. şu an ağrıda olanlar da. bütün bu yazıları hoca bilgi bankasına kopyalayalım |
sylarfb (27/06/2012 - 12:35) | Birde şu konu var.. Hocanın sitesindeki slaytları final sınavı olmadan internetten kaldırması da öğrenci dostu bir hamleydi.Slaytlar eski bilgisayarda kaldığı için finalden önce slaytları internetten indiremedim ve ordan 1 soru sordu... Hoca geçen dönem iyidi bu dönem ne oldu bilmiyorum kolay hoca olmayı kendine yediremiyor..Zor hoca olmak hoşuna gidiyor.. İlk sınavdaki bir soruda defterdeki cizimi cizdim(herkes böyle yapmıştır) derste biri hocam sınav kolaydı herkes 100 alacak dediğinde o cizim internetteki slayttaki gibi olacak demişti 30 puansa defterdekini cizdiyseniz 15 puan alırsınız demişti..Birde derste bir konu işlerken bu imal2 konusu bu formülleri yazmayın diye diretip sınavda sordugunda ama bilmeniz gerekiyor da demişti... |
satellite (27/06/2012 - 12:53) | geçen sene imal2´de de aynı şey geldi başıma. 1 paragraf yazıyı defterden olduğu gibi yazdım. hatta ezberleyemiyorum diye arkadaşlar yardım etmişti bir sayfa konuyu paragraf paragraf ezbere biliyordum. sıcaklık da soruyordu bir paragrafın sorusunda. defterde hocanın birebir yazdırdığında sıcaklık yok. bilerek atlamış orayı. sınavdan sonra hocam dedik bizde sıcaklık aralığı vermediniz, herkesin defterine baktık... kitaplardan baksaydınız dedi. elindeki kağıttan paragrafı okurken o cümleyi bilerek atlamış resmen. |
nhr (27/06/2012 - 15:44) | istanbulda değiliz ki artık.. Değiştirilecek dendi bazı gruplar da değişti bu arada resmen oyalandık.. yazık yani resmen koskoca hoca kandırdı bizi düzeltilecek diye geziyoruz ortalıkta düne kadar..Bilseydik dilekçemizi verip giderdik.. |
phata (27/06/2012 - 15:49) | faks ile dilekçe kabul olmaz mı? |
tabildot (27/06/2012 - 19:47) | dilekçe yazalım arkadaşlar kesinlikle. il dışında olanları da en azından numaralarını alıp şikayetimize dahil edelim. murat hoca bu defa çizgiyi aştı... |
n\a (28/06/2012 - 02:50) | Çok şaşırdım... Murat hoca bu dönem uçtu galiba. Takım ve İş Bağlama dersinde de bütün sınıfın önünde finalin % 60 sayısal ağırlıklı olacağını söyleyip, tek bir tane sayısal soru sormadı. :) Açıkçası derslerimi bitirdim falan diye çok ses etmedim ama kırıldım kendisine. Ben o sabah 10´da tez sunumumu yapıp, koşar adım onun sınavına girdim. O soruları gördüğümde bildiğim her şey uçup gitti. Daha önce vizede de sorduğu ve bildiğim bir soruyu karıştırdığım için yapamadım. Final notum düşük geldi ve harf notum da düştü. İnsanlık halidir diyeceğim de bir kere olmuyorsa diyemem. |
pietrus (30/06/2012 - 03:10) | grup3 ten aldım geçtim ama..... koca bir ama. bu derslerin, sınavların amacı nedir? öğrenciye öğretmek. final sınavı öncesi hocanın sitesine bir baktım slaytlar yok. yahu biz o slaytları illa kaydetmek zorunda mıyız? slaytları silmekteki amaç nedir? Allah aşkına slaytları kaldırmanın amacı nedir?!!! ben söyleyeyim. imalatçılar alınmasın. imalat hocaları okulun ilk günü notlarını dağıtsalar(mesela), sınavlarda işlenen konulardan sorsalar(olması gerektiği gibi), imalat dalının ve kendi derslerinin hiç bir espirisi kalmaz. türlü türlü yollarla olayı zorlaştıralım, kendimizi önemli hissedelim. olan öğrenciye olur zaten. dersi geçtim ama her türlü harekete/dilekçeye hazırım. herkes olmalı. |
satellite (30/06/2012 - 15:33) | benim final notum şu an G görünüyor hala. ne olacak bu? |
tabildot (30/06/2012 - 16:44) | hoca sitesinde final notlarını açıklamış arkadaşlar. ne olduysa oldu da, ben bir daha ne murat hocadan ders almak, ne de yüzünü görmek istemiyorum. finale kadar vizelerimin ortalaması 50´ydi. finalde karşıma üç tane üçü de slaytlardan olan, üçü de birbirinden gereksiz, takım tezgahları dersi bilgisini asla ölçmiycek soru çıktı. final sınavı böyle yapılmaz. imal 2 yi de ondan alıp kalmıştım. mihrigül altan dan aldım, finalde bir sürü soru sormuş, her yerden, her şeyden... bilgiyi sınamak ancak böyle olur diye düşünüyorum. neyse, murat hoca okuyorsa, bilsin, hiç iyi hatırlamiycam, iyi de anlatmiycam. bu kadar basit değil çünkü. oyun değil bu. |