Makinacılardan Nefret Ediyorum |
Sevgiliniz başka bölümde olur. Makinacı servis dersini seçerken kız bulabilitesi yüksek olan yerden seçer. Kapasite doludur. Bol erkekli bölümlere kalır. Rastlantı olarak kız arkadaşınızla aynı gruba düşer. İlk gün gider merhaba der. Sonra bana bakarak konuştu deyip ümide kapılır. Bana karşılık verdi deyip kıza yazılır. Erkek arkadaşı olduğunu ve makinadan olduğunu öğrenir. Bilse de şerefsizce kene gibi yapışmıştır. Kurtulmak için sizin devreye girmeniz gerekir ama karşınızdaki pişkinlerin alasıdır. 1. öğretim ve 2. öğretimler 2-3 er kişi vardır. Mühendis oldum havalarındadırlar. Hoca 2+2 derken 4 derler. Bak hep ben cevaplıyorum havalarına girerler. Herşeyi bilme havalarındadırlar. Ellerinde hesap makinalarına sizin akıldan hesapladığınız şeyleri daha mühendisik görünmek için tıklarlar. Muhabbetlerine kulak misafiri olduğunuzda 1 desimetrekare kaç metrekare olduğunu işitirsiniz. Yorum sizin. Dönemin %30´u saf inektir. Saflık derken neden ders çalıştıklarını bilmezler. Bir mühendisin hangi bilgisayar programlarını kullanması gerektiklerinin isimlerinden dahi bir haberdir. Birkaçı oditoryumda bir seminere katılmamıştır ama ortalamaları 3 ün üzerindedirler. %20 çakal inek sınıfına girer. Bunlar sınavlardan yüksek aldıklarında hemen kaç aldın diye sorarlar. Oysa Senin notunu önceden biliyorlardır. Yoklamada 2 sıra üstündesindir ne de olsa. Kendilerini sınav öncesi hiç çalışmadım diye acındırırlar ortalamaları tavandır. Sınavdan sonra da 20 bekleyip 80 alırlar. İlk paragrafta bahsettiğim sap haricinde sevglileri olanlar; tonoz ortabahçe bazen de terasta pusu kurup gelen giden kızlar hakkında bunun başı taşı büyümüş muhabbetleri yaparlar. Her ne kadar salya akıtan muhabbetler olsa da erkek için iğrenirsiniz, yine yalnız kalırısınız. Zavallı kesim vardır. Bunlar öss de makinanın kulağa gelen hoşluğuna aldanıp yazmışlardır. Mezun olduklarında 10 milyarla işe başlayacaklarını umarlar. %5 lik erkek kısmı vardır bir de. Bunlar bölümdeki tüm kızları tanırlar. Kankadırlar. Erkeklerle işim olmaz ben kızlarla takılırım havalarındadırlar. %5 lik apaçi takımı vardır. Bunlar makinacı kızları bile keserler. En korkulan ekiptir. Ne dedikodularını işitmişliğim var kızların. Yukarıda saydığım tüm makinacılardan nefret ediyorum. sizin aranızdan ´´bir dost´´ |
gönderen: mayk - 27/05/2010 - 00:30
|
Konu Hakkında Yapılan Yorumlar: |
yorum yapan(tarih) | yorum |
n\a (27/05/2010 - 00:39) | bak mesela ben makina bölümünden nefret ediyorum ama insanlarından değil o senin ezikliğin bence burada dile getirmen her çeşit insan her bölümde var yargılamak boşa |
zabatron (27/05/2010 - 00:49) | bütün insanları istediğimiz gibi şekillendiremeyiz değil mi yani ne istediklerimizi yaptırabilir ne de istediklerimizi hissettirebiliriz. Sonuc olarak kısacası kafamıza duygularımıza uymuyor diye nefret etmek zorunda değiliz ki etmemeliyiz de bence. |
n\a (27/05/2010 - 00:51) | bu ülkede degil muhendislik universite bile okunmaz. lise mantıgıyla yürümez bu iş, yazık lan bu gençlere yazık bize |
n\a (27/05/2010 - 00:56) | bunlari bu kadar siniflandirabildiğine göre hepsiyle bi geçmisin olmus anlasilan :) |
n\a (27/05/2010 - 00:59) | gülen surat yapmayın |
fragman (27/05/2010 - 01:05) | Yazdıkların saçmalıktan ibaret, başka bir şey değil bilesin !!! |
tiger007 (27/05/2010 - 01:08) | acaba sen hangi dilimindesin bu pastanın merak ettim??? |
bosadam (27/05/2010 - 01:38) | zamanla atlatırsın bu durumu gelip geçicidir. |
Apophenic (27/05/2010 - 01:59) | internet aleminde süper bir laf vardır böyle durumlar için: less QQ more pewpew |
rfk (27/05/2010 - 02:04) | bide aslında yukardaki gibi gruplandırma yapan ve o saydıkları gruplardan en az birine giren ama girdiğini bilmeyip (halk arasında 6. His sendromu olarakda bilinir) ona buna sallayanlar vardır ki işte o grup için kendisinden başka kimsenin yapabilecek bişeyi yoktur... |
poseidon07 (27/05/2010 - 03:17) | Arkadaşım sen bu kadar geçirmişsin herkese ama anlamadığım sen niye bu kadar taktın, 4 4lük müsün herkes kendine, çalışanda çalışmayanda, dedikodu yapanda yapmayanda, kafana göre adam bulursun onunla arkadaslık yaparsın, benim kafama göre adam yok diyorsan o zaman bir kere daha düşün demek ki sende bir sorun var. |
attis (27/05/2010 - 09:06) | bırak bu namuslu namussuz ayaklarını genç . . . ![]() |
mayk (27/05/2010 - 09:38) | Sonuçta yukarıdaki bahsettiklerimden nefret ediyorum. Ben de onların arasındayım-arasındaydım. Kimse 4*4 değildir. |
roy (27/05/2010 - 15:17) | abi kafa olsa makinacılardan değilde şöyle yapanlardan böyle yapanlardan derdi kafa yok denk gelmiş makinacının birinden kuyruk acısı war böyle kuyruğunu tuta tuta ağıt yakıyo işte :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
baros15 (27/05/2010 - 15:48) | kızlarla ilgili olan kısmına katılmıyorum ama derslerle alakalı kısımda biraz haklı galiba arkadaşlar.mayk a haksızlık etmeyin... |
zabatron (27/05/2010 - 17:18) | ´´Sonuçta yukarıdaki bahsettiklerimden nefret ediyorum. Ben de onların arasındayım-arasındaydım. Kimse 4*4 değildir.´´ adam bır zamanlar ya da hala kendınde de nefret etmiş ya da ediyor ![]() ![]() |
themanwhosoldtheworld (27/05/2010 - 17:40) | Valla mayk kardeşim ben sana katılıyorum makinanın %90´ı bu sıraladığın gruplara giriyor.Bende çoğu zaman bu tiplerden nefret ettim neyseki etrafımdakiler bu gruba dahil değildi.Hele şu ortalama peşinde koşup inekleyip hayattan haberi olmayan ama senin yaptığın yapacağın şeylere bok atan yada senden birşeyler kapmaya çalışan tiplere sinir oluyorum. Ytuitirafa yakışan bir itiraf oldu ama yapacak birşey yok :) |
n\a (27/05/2010 - 19:35) | herkesi kendin gbi sanma... bende bunlardan nefret ediyorum |
sontegin (27/05/2010 - 19:42) | Tespitlerin bazıları doğrudur... Özellikle bölümde az kız olduğu için, milletin bir arayış içinde olduğu doğru... İster bana da hadiii yürrü, git işine , sanki sen hiç bi kıza yazmadın mı falan demeyin? İlk defa okuldan birinden hoşlandım ve bunu için de elimden geleni yapıyorum... Erkeklerin sınıfta kızların olduğu tarafta oturduğu, kantinde, seni görmezlikten gelerek, yan masa da kızı bol masaya gitmesi... O masadaki kızların daha çok samimi olduğu kankaları gelince TİK gibi kalıp, sonra benim yanıma gelmesi gibi şeylen bıktım usandım... MAYK´ a hak veriyorum... Ve ben dediği kız salağı grubuna girmeyen biri olarak - ama yine de meslektaşlarımı da korumak istiyorum.. Sanırım MAYK senin bölüm MAKİNA değil? Hatam varsa Düzelt lütfen!.... Senin bölümünde çok kız var diye neden böle eziyorsun o grubu? Bırak millet takılsın... Öle kız salağı, cool takılan erkek bozuntuları olacak ki, kültürüyle, giyimiyle, yürüyüşüyle onlardan farkı olan gerçek erkeklerin kıymeti bilinecek.. bi sorum daha olcak? Sen - bacım kardeşim olsun- , o kız arkadaşınla nasıl tanıştın? MERHABA diye sırıtarak tanışmadın mı? Bu ilk paragrafa ithafendir... Neyse , dedikelrinin bi çoğun katılmakla beraber, İİBF fakültesinin hepsi kendini yamayacağı bir mühendis aradığı da kesin, ilk bi kaç yılda olmazsa, son yıl böle oluyor... İİBF´de, mimarlık da proje arkadaşına abazalıkla bakan hiç yok mu sence? Ben bizzat biliyorum.... NOT: Bu dediklerini istersen bir gün konuşalım,tanışalım... Bi gün tonozun önünde, klasik giyimli birini görürsen bil ki, benim..İçtenlikle yanıma gelip, konuşabiliriz... |
rfk (27/05/2010 - 21:04) | la sontegin manyak mısın nesin allah aşkına, belkide onları yazarken herifin kafası iyidi... bide ciddiye alıp en alta bi NOT yazmışın :)) bazı bölümler hariç hiçbir bölüm makinaya laf atamaz, benim üni hayatım boyunca şahit olduğum abazanlıkların çoğunu yapanlar bırak makinayı inşaatı, mühendislik öğrencileri bile değil :D adam benle aynı puanı almış diyorum "niye mimarlık seçtin?" , mimarlığı seviyorum triplerinde eleman, liseden 4 senedir tanımasam inanıcam, karı kız ayağına daha liseden mimarlık yazanlar (ki abazalığa küçük yaşta başlamışlar) üniye girince makinaya laf atıyo... hadi len ordan... :D :D |
n\a (27/05/2010 - 22:06) | nadir gelişen osasuna atakları gibisin mayk cım |
mayk (27/05/2010 - 22:22) | Yazımın sonuna sizin aranızdan yazdım. Makinacı olduğumun kanıtıdır. Bak ben bunları yazdım kendim bu kategoride değilim havası yaratmamak için ben de dahil olabilirim bu gruplara dedim, yazımın dokunduğu insancıklar hemen de laf sokmaya çalışmışlar. @sontegin ilk paragrafımın yazma nedeni erkeğin kız arayışında olması değil, kızın bir sevgilisi olduğu halde şerefsizce kıza bi ihtimal var mı?ondan ayrılrılsan beklerim gibisinden laf edip, umduğu cevabı alamadıktan sonra telefon ve sözlü sapıklığa başlaması kullandığım sıfatın kendisine ne güzel yakıştığını ispatlıyor. |
n\a (27/05/2010 - 22:31) | @23 adam haklı beyler |
rfk (27/05/2010 - 22:53) | iyi güzel demişin mayk da o anlattığın olay adamın kişiliksizliğini ve terbiyesizliğini gösterir o onun kişiliğiyle alakalı bi olaydır, ordan makinacılardan nefret etme durumuna nasıl geçtin onu anlayamadım :)) çoğumuzun (en azından benim) takıldığım durum o... |
mayk (27/05/2010 - 23:02) | yazımın altında ´´Yukarıda saydığım tüm makinacılardan nefret ediyorum.´´ yazdım. |
n\a (27/05/2010 - 23:12) | bi de yazının üstüne(başlığa) "aşağıda saydığım tüm makinecilerden nefret ediyorum" yazsaydın mayk cım, bu kadar olay olmazdı kanımca |
gunner (28/05/2010 - 00:00) | mayk a katılıyorum. adam haklı beyler. |
bosadam (28/05/2010 - 00:06) | nadir gelişen osasuna atakları gibisin mayk cım :D:D:D neyse konuya gelelim makinedeki herkes gayet sağlıklı , normal vs insanlar (karar mercii ben olmamakla birlikte . ek olarak istisnalar hariç ) ama insan bulunduğu ortama göre değişen bir insan başka bölümlerde gayet sağlıklı ilişkiler kurabilecek insanlar makina müh verdiği soğuk ve kasvetli ortamdan dolayı (Tabi kime göre , neye göre ) öyle davranıyor olabilirler . ikinci olarak insan büğüne kadar ne yaptıysa fizyolojik dürtülerinin ğeşinden gittiği için olmuştur. açlık , cinsellik , merak vs :) onun için bir erkeğin kıza ilgi duyması gayet normal ek olarak başka bölümde kıza bakarsın göze batmaz makina da bakarsın sorun olur . tespit iyidir genellemek insanı yorar mayk |
chorock (28/05/2010 - 00:09) | o mayk senmişsin demek:) hak verip vermeme gibi bir durum olamaz, ister sev ister nefret et. ayrıca her paragrafın çoğu kısmına katılıyorum. başlık kötü ama. |
Larva (28/05/2010 - 02:18) | ee bu saydıklarını elektrik mühendisi yapsa onları sevecen mi? beğenmediğin öğrenci profilini belirttin bunlar makineden mi çıkıyor sadece? yoksa nüfusumuzun Okulun yarısı ettiğini unuttun mu :D |
m.x.m. (28/05/2010 - 03:11) | bu sıkıntılı günlerde bazı makinacı arkadaşların üstüne alınası, bazılarının da geyik yapası gelmiş. zira normal bir zamanda bu kadar yorumun geleceğini sanmıyorum ama iyi de olmuş gayet eğlenceli. eyvallah mayk. . . NOT: olur da bir gün tonozun önünden geçerkene gözlüklü gülen yüzlü birini görürseniz bilin ki benim. gelin tanışalım, konuşalım şu işi tatlıya bağlayalım lütfen:) |
emirg (28/05/2010 - 07:57) | heyt be ne makinacılar varmış da haberimiz yokmuş bende nefret ettim şimdi:D(Bu arada benim tanıdığım makinacılar olmayınca notunu yemeğini sigarasını paylaşan keyfin iyi olunca kantinde seni yalnız bırakmayan 3 dakikdada tayfayı toplayan ekiptir hiç tanımadığınız biriyle bire 5 dakikada arkadaş olabileceğiniz arkadaş canlısı insanlardan oluşur bi iki tikkyboy yüzünden tüm makineyi karalamayalım:) |
n\a (28/05/2010 - 11:41) | iyi tespit etmişsin ama bahsettiklerin makinanın tuzu biberi...Üniv bidaha girsem yine makinacı olurdum![]() |
Incubo (28/05/2010 - 14:15) | Yazıyı mühendis mantığıyla ele alırsak büyük eksikleri var. Verilen %´ler toplamı 60 oluyo. Bir de kesim olarak ifade edilen bir küme var ona da 10 desek bölümün %70´inden nefret edip %30´undan etmiyosun gibi bi durum çıkıyo. Bence fazla iyi niyetlisin Mayk. %5 ´inden fazlasına şans tanırsan büyük hezimet yaşarsın. Su uyur makinacı uyumaz :pP Not: Satırlarda yaşanmışlıktan ziyade kuru sıkı atma mantığı sezmeme rağmen beğendim tespitlerini. Ne kadarlık bir gözlem sürecinden sonra bu rakamlara vardığını açıklamanı isterdim.. sizin aranızdan ``kimsenin dostu diil ^^´´ |
hainkremayer (28/05/2010 - 16:05) | Ben senin derdini anlıyorum mayk.ancak keşke daha uygun bir başlık seçseydin de bu kadar ıvır zıvır millet üşüşmeseydi.sen benden daha iyimsersin.bana sorarsan makinadaki insanların(hocalar,öğrenciler vs.) hepsi dahilinde düzgün insan(düzgünlükten kastım dış görünüş vs. değildir sadece karakter olarak söylüyorum) yüzde 10dur. O da maksimum.Zaten iş hayatından millet hep yakınır durur insanlar birbirinin eksiklerini bulup ayaklarını kaydırmaya kasarlar.peki bu insanlar uzaydan mı geliyor?tabii ki hayır işte onlar yukarda söz ettiğim yüzde 90lık kesimin gelecekteki halleri.sırf da makinacı değiller heryerdeler.kız konusunda haklısın.benim kız arkadaşıma biri askıntılık yaparsa pek iyi şeyler olmaz bu konuda tahammülüm yoktur.ancak makinacıların kızların olduğu derslere yığılmasını takdir edersin ki eleştiremeyiz ama iş mühendislik dallarına geldi mi bu durum pek hoş olmayabiliyor o da ayrı.sonuç olarak istediğinden nefret edebilirsin ancak bu onları değiştirmeyecek sadece kendini üzeceksin. |
n\a (28/05/2010 - 16:08) | bir de şu var; yazında "haberi yok" anlamında "bir haber" diye bir kalıp kullanmışsın. bu senin makinacı olduğunu belgeliyor, zira doğrusu "bihaber" olacak bro... |
n\a (28/05/2010 - 16:32) | togy herşeyi makinacilara atmak tuhaf bi yaklaşım yanlış yazmışsın belli makinacı oldugun ne alaka ya... neden genelleme anlayışına girdiginize şaşıyorum, mühendislik bölümlerin geneli çok erkekli ve erkegin oldugu yerde de kız muhabbeti olası şeydir ve bu gibi şeylerin çıkmış ya da yaşamış olman normal yani bu okul bu bölümle ilgili bir şey değil bu. yaşadıgın durumu genelleyemezsin, yaşadıgın dogru ya da yanlış olsa da... bence yazarken makinacılardan nefret degil de erkeklerden diye başlasan çok iyi olurdu, yapan erkek düşünen erkek zihniyeti o zaman, bu ülke de erkeklerden kaynaklı çok vahşi durumlar oldugu kesin, bence biraz erkek olarak erkekleri sorgulamaya yönelik bakılsa daha iyi olurmuş yazın ve yazıp cevaplayan kişiler içinde bu geçerli... |
frtgh75 (28/05/2010 - 17:01) | tüm makinecelerin senden nefret ettiği bir durumda senin de makinecilerden nefret etmen gayet normal. :) |
mayk (28/05/2010 - 20:17) | yazdıklarımın hiçbiri kuru sıkı değil. son 1 yılda anca farkına varabildim. |
Can Çelik (28/05/2010 - 20:40) | ´yavşama´ eyleminde çığır açıp maymun olan çok var, bu kısım doğru ![]() |
n\a (28/05/2010 - 20:47) | takılma be urbanca, esprileşiyoz işte. asosyal abaza olma durumu biçok mühendislik için geçerli zaten. kimya ve gıda mühendislerini çıkar, gerisi bizden farklı değil :) mayk ın belirttiği tipler de var tabi, ama onlar apaçi. her bölümde var onlardan. |
mayk (28/05/2010 - 20:59) | başlık için kusura bakmayın. Bu bir iç döküştü daha çok kişiye ulaşmak istiyordum. En çok tıklanası cümle buydu. |
n\a (28/05/2010 - 22:25) | adam haklı beyler |
rfk (28/05/2010 - 22:46) | ulan bende nefret ediyorum bütün makinacılardan... makinacı milleti işte nolucak :)) |
isa ferhat (29/05/2010 - 01:38) | yahuayıp denilen bişe var yaaa ulan bu kadar yasmıssın oturup bi gazete bi kitap ı-okusan bari vatana millete bi hayrın olcak yaa..insanları ayırma ben üstnüm sunla alay ediimde herkes bana katılsın mantıı aslın da zaten kendini kıslara beğendirmek isteyen bir insandırr...su okulda bası selerin neden doru düzgün olmadığını bu yasıyı okuduktan sonra yani bu yazıyı yasan her türlü başkalarının azına bakabilen insanlar olduğundan dolayıdırr bariii. |
isa ferhat (29/05/2010 - 01:39) | barii susta bişe biliosun sansınlar be |
n\a (29/05/2010 - 10:30) | böyle bir analizi bölüm bazında değil de okul bazında yapmış olsaydın daha isabetli olabilirdi. çünkü bahsettiğin durum sadece söz konusu bölüme has değil. toplumda da bu yönüyle gündeme gelen tüm mühendislik fakültelerinin klişesi artık. ama bu şekilde yüzdeye vurarak insanları etiketlemek az çok senin hakkında da etiket bilgisi sunuyor insanlara. ha amacın dikkat çekmekse o ayrı. ben, bir makineci olarak yaptığın genellemelere uymadığım ve haksız bir ithama uğradığımı düşünerek hakkımı helal etmiyorum sana. haa çokta kasımpaşa diyebilirsin bence de öyle ama bu kadar dir yazıldıysa bu noktadan çıkmış artık olay hakaret boyutuna gelmiş. |
m.x.m. (29/05/2010 - 10:31) | sen de türkçe konuş ki anlayalım be isa ferhat. |
GoBLeTH (29/05/2010 - 13:36) | lafı ağzımdan aldın m.x.m. |
fromyalova (29/05/2010 - 14:02) | mayk sonuna kadar haklısın kardeş. bundandırki makineden arkadaşım yoplasan 5i geçmez. ortalama yükselmesin die sınawda ben bakarken kağıdını kapatanları gördüm ben bu bölümde 100 alıpta aaa çok şaşırdım hiç çalışmamıştım diyenleri gördüm bun bi,tek makinada değil ama en çok makinada var bütün arkadaşlarım diğer bölümlerden ve bundan dolayı çok mutlutum.%90 ı nefret edilesi insanlardan oluşan bu bölümden nefret ediyorum ama artk yapılcak bişe yok zaten yakında kurtulurum nasılsa![]() |
kb7 (29/05/2010 - 14:24) | bak çok güzel konulara değinmiş. Ben sırf bu sebeplerden dolayı çoğu adamla derin muhabbete girmem.şahsen yaşadım.kız arkadaşıma merhaba kelimesini yöneltip merhaba cevabı aldığında ümit dolan bi angut cücüğünden bahsetmek istiyorum.kız arkadaşım başka üniversitede. bu elemanda teknik eğitimden.bir merhabaya kendisinin neresini nasıl kaldırdıysa artık, o kalkan tarafını ancak gidip ağzına s.çarak indirebildim.iyi birşey mi? hayır tabii ki. ama bu kadar yüzsüzlüğe arsızlıpa pes uılan.dayağı hakeder yani.kız için ypaılır mı bunlar olayı değil.akıllı olacaksın.beyfendi olacaksın.bizim makina fakültesinin çoğu böyle.bütün makinacılar böyle. bu öss sistemi yüzünden lisede yüzde 90ınınz içine kapanıo.fantazilerini kendi içinde saklı.üniye geldiği zaman ilk gün sosyal olacağını zannedip özellikle kızlara nasıl yanaşılacağını bilmeden aptal aptal hareketler yapıyor.senin ne farkın var diyeceksiniz? ben yatay geçişliyim. geçen sene ok ama çok çalıştım.sadece bu.lisede çoğunuzun yaşadığı sıkıntıları yaşamadım.ama insan olabildim.çoğunuz birisinin kız arkadaşımnıdır değilmidir umursamadan yanlış konuşuyorsunuz.bazen rastgeliyorum.gerçekten çok yanlış.şahsen benim kız arkadaşıma dense yamulturum.belki dayak yerim orası ayrı.ama atarım diye üdşünüyorum.akıllı olun azcık.milletin karısına kızına laflamayın. yüzde 70 yapmışın mayk kardeş ama yüzde 30 iyi insan makina fakültesi için çok ütopik:) yüzde 90lara çek sen o yüzdeyi;) inekler her tarafta olur.olsunlar ya.olmaları iyidir.onların sorduğu sorulardan bende öğreniyorum.hee bende çalışırım yalan söylemem.ama anlatıldığı gibi değilim olmadım olamam:) helal mayk.sana alkış değil,spiker tabiriyle, her yerinden öpüyorum. |
orsan (29/05/2010 - 14:48) | ONLAR DA SANA BAYILIYODU |
orsan (29/05/2010 - 14:56) | arkadaşlar merhaba, ben y.rrak gibi bir makinacıyım sevgilim yok, bölümdeki kızlardan sadece bir tanesi ile muhabbetim var ona da yan gözle bile bakmam. fakat diğer bölümlerdeki tüm kızlara potansiyel hatun gözüyle bakarım. bunu yaparım bilenler bilir. arkadaşlarımın sevgilileri beni genelde pek sevmez, çünkü yalnız adamı tehlikeli görürler sanki her gün başka hatunlarla takılıyomuşum gibi falan bi düşünceye sahip oluyolar internetten de kız düşürmeye çalışırım, arkadaşlarımın arkadaşlarına da yazılırım, facebooku sadece karıya kıza asılmak için kullanırım. ortalamam yerlerde, repeat senemde bile repeatten çıkamıyorum fakat çalışamıyorum. karılı kızlı bi ortamım da yok öyle her gün kopkop tandansı da yaşamıyorum anlayacağınız. 7. bir dal olarak "y.rrak gibi makinacılar" konmasını talep ediyorum. kendim gibi bir sürü y.rrak adam tanıyorum zira edit: yanlız ve ayı olduığumdan abazan olduğumu da ifade etmeye gerek duymadım. asl? |
tekkisilikdevmakinacı (29/05/2010 - 17:56) | ben tekkişilikdevmakinacıyım, bütün grupların özellklerini taşırım, hiç bi gruba girmem. 2.17 ortalamam vardır, 3.5 ortalaması olan adamdan daha çok bilmiş ayağına yatarım. alttan 8-10 tane dersim vardır gider üstten ders alırım. kimi ders olur "mühendisliğin temeli bu abi" der insanlar, derse gitmem ezberlerim geçerim, en dandik derse gider not tutar dinlerim. 4 kredilik dersime 1 kere gitmem, hocasını bile görmem, serbest seçimlik dersin hiç bir dersini kaçırmam. her türlü kızı illaki 1 kere keserim, 10 üzerinden puanımı veririm. kimine gider açık açık yazılırım kiminin selamını üzerime bile almam, bi daha konuşmasın diye yoklamada "65" kodunu kullanır makinadan değilim ben derim. şenliğe siyah gömleğim jöleli saçımla giderim apaçiliği gönüllerde yaşatırım, gondolda en arkada elini bırakıp ayağa kalkan apaçi benimdir. ne olmuş yani? |
mayk (29/05/2010 - 23:14) | Bir kez daha diyeyim. Başlık için özür dilerim fakat kimse kimseyi sevme zorunluluğunda değil. Derdim makinacılarla değil bu tür davranışlar yapan canlılarla. |
gunner (29/05/2010 - 23:17) | adam tekrar haklı beyler |
ilyas (30/05/2010 - 00:07) | 58. yorum. Seneye Şampiyonuz (: |
m.x.m. (30/05/2010 - 01:02) | olay ´makinacılardan nefret ediyorum´ dan çıkıp ´bir makinacının itirafları´ na dönmüş.:) daha da güzel olmuş. başlığın başa alınmasını, bu konunun bir süre daha kapanmamasını talep ediyorum. |
m.x.m. (30/05/2010 - 02:44) | bazılarımız da yatak geçişle geçmiş. öle bir anlatıyo ki sanki evrim geçirmiş, bizse hala maymundayız. koçum bizim maymundan geldiğimiz şüpheli belki ama bu kafayla senin oraya doğru gittiğin kesin. |
ech (30/05/2010 - 02:46) | yok be m.x.m oraya ulaşması bıle zor onun:) |
kb7 (30/05/2010 - 11:07) | ulan mxm götünden okuma yazdığımı.götünden önce gözünle gör. ne evrimden ne de angutluğundan bahsettim.bahsetmek istediğim şeyi sana anlatsam yine götünden anlayacaksın. madem çok üstüne alındın.ufak belirteyim sana. gereğinden fazla abazanlığın saçmalık olduğunu anlattım. hee sadece makinada mı var.tabii ki hayır. in barbarostan aşağıya beşiktaş çarşısında bile görürsün. ümraniyede oturuyorum ümraniyeyi söylemiyorum bile.sorun aşırı abazanlık. sen yanından geçen kızın,yanında sevgilisi olsa bile abazanlığını engelleyemeyip yavşak yavşak bakıyorsan(sevgilisi olmasada yapmamalısın bu yavşak yavşak dakikalarca bakışını),ve ya sana her selam veren kıza potansiyel yazma hesabı yapıyorsan,sen bir kıza bakarken sevgilisinden ağabeyinden ve ya başka türlü dayak yemeyi hak ediyorsun.hemde öyle böyle değil. niye dayak diyorum peki? düzgün düzgün kanuşulacak durumda olmuyorsun,düzgün konuşsalar götün kalkıyor. hee bunları yapmıyorsan o zaman üstüne alınma ve götüne tembihle ilk önce gözünün görüp ağzının okumasına izin versin. elbette bir kıza bakılır.ama abazanlık olarak olmak zorunda değil,gözüne takılır gözgöze bakarsın yani.kız önünden geçerken kıçına bakıp ütopik fantazilerle kendi pipini kaldırman,şte bu abazalıktır. nitekim bu abazanlığın belli olursa,her yerde dayak yeme ihtimalin çok fazladır tamam mı? ha okulda ha başka bir yerde. karadenizliyim.bizim orda vururlar.ümraniyede oturuyorum.ordada takarlar. ayık ol iki dakika. adam akıllı düşün.senin kız kardeşine,kız arkadaşına,annene o ütopğik fantazilerle bakıldığını ve ya birinin önünden geçerken arkasından öyle konuşulduğunu düşün.o zaman anlarsın. gereksiz gereksiz konuşma.sana adam akıllı cümleler yazsam yine götün kalkacaktı.bundanda anlamıyorsundurda neyse a.q yol ver gitsin |
Edaa (30/05/2010 - 12:05) | makina 4eva:)valla su yazılanlardan bitek kız sayısının az oldguna katılıyorum gerisi icin hicbise demiyorum makinada okuyorum ve gayet memnunum |
karakorsan (30/05/2010 - 12:35) | PKK´lımısınız nesiniz siz ya??? Makinacıları, öğrencileri, arkadaşları birbirine kırdırmak ve onları bölmek mi istiyorsunuz??? Ülkenin birlik beraberliğe en çok ihtiyacı olduğu bu zamanlarda futbol takımı fanatikliği, farklı grupların çatışmaları derken, şimdi de meslek gruplarının ve öğrencilerin yaftalanması mı eklendi bu işe??? APO´ya mı çalışıyorsunuz siz yoksa? Tefrika ve anarşi peşinde değilseniz, estirdiğiniz bu terör niye? |
chorock (30/05/2010 - 13:43) | pkk ne alaka la![]() laylaylom mu yaşayacak millet. |
m.x.m. (30/05/2010 - 13:45) | götüyle birlikte aklı da havada olan arkadaşım, gözünle gör, anla deyip götünden bile anlayamayan arkadaşım benim yazdığım yazı kısa ve netti. sözüm senin tüm yazına değil sadece tek bir paragrafınaydı. o paragraf ta malum yataş geçiş yaparak biz zavallı makinacıları onurlandırmanla ilgili bölüm. öyle bir anlatmışsın ki ´resmen ben yatay geçişle geldim, ben normalim sizse anormalsiniz´ olmuş. benim itirazım buna ama senin göt havada, algı ise yerlerde olduğundan evrim falan okuyunca kafan karışmış. erkek arkadaşı olsun ya da olmasın bir kızı taciz etmek (sözle ya da gözle farketmez) tek kelimeyle kansızlıktır. bunun makinayla da abanzanlıkla da bir alakası yoktur. bu aynı çölde deveye tecavüz edip suçu şeytana atma olayına benzer. kansız heryerde kansızdır. ha bu arada abazanlığın tanımını ayrıntısına kadar yaparak iyice iğrençleşmişsin. bu yazıya da cevap vereceksen bunu tekrar yapma. |
gravedigger (30/05/2010 - 13:50) | karakorsan kafa mı buluyorsun bizle, ülkenin birlik beraberliği ha =) şenliklerde bunalıma mı girdi millet nedir böyle topic patladı. |
karakorsan (30/05/2010 - 14:37) | Abi kafa buluyorum tabii ki de..! :) Arkadaş, dikkat çekmek için atmış ya o başlığı öyle; ben de durumun komedyasına uygun nasıl karşı yorum yaparım diye düşündüm, suçu Apo´ya yükledim. :) Belki o zaman bu nefret fanatizminin saçmalığı anlaşılır diye. Yoksa kimsenin Apo´ya çalıştığını falan düşünmüyorum tabii; o işin ironisi. Arkadaş abartmış ya, ben de abarttım anlayacağın. KAHROLSUN PKK..!!! ![]() ŞEHİTLER ÖLMEZ MAKİNA BÖLÜNMEZ..!!! ![]() |
lim10suyu (30/05/2010 - 17:16) | 1-)Kızlarla ilgili kısma katılıyorum,kızlara yavşayacam diye maymun olan çok eleman var ve bu kızların öylesine götünü kaldırıyor ki normalde sokokta görsen dönüp bakmayacağın,lisede muhtemelen sevgiliyi bırak erkek arkadas grubu bile olmayan kızlar bile makinada hayatında görmediği ilgiyi görünce kendilerini adiana lima sanmaya başlıyorlar.Özellikle dikkat çekmek için bol erkekli sınıflarımızda yüksek sesle diğer kız arkadaslarıyla konuşan manukyanvari kahkahalar atan kızlardan tiskiniyorum desem yeridir.Ayrıca kız olan ortamda bukalemunun renk değiştirmesi gibi ortama adapte olup karakter değiştiren yavşaklardan da hiç hazetmiyorum adam bünyeye iki farklı karakter programı yüklemiş,kız bulunan ortamda switch tuşuna basıp level atlıyor sanki. 2-)İnek tayfasının büyük çoğunluğundan hazetmiyorum,hal ve hareketleri çok yapmacık geliyor bana ve büyük çoğunluğunun arkadaşlıkları çıkar ilişkisi üzerine kurulu ,adamların yemekhanede ders aralarında bile muhabbetleri ders,staj,ödev vs. üstüne oluyor yahu :S geçen gün Tanıdığım bi eleman inek tayfasına mensup kızlardan birinden gelmediği günün notunu istedi kız önce "benim notları anlayamazsın karşık ve kendime göre tutuyorum" dedi,eleman bakıp anlarım ya sorun değil deyince "ya aslında ben not vermeyi de almayı da pek sevmiyorum" dedi. Bizim eleman peki deyip gittikten sonra çanı yükseltmemek adına kendi tuttukları notlarını koruyabilmek için geliştirdikleri taktiklerden falan bahsettiler kimseye vermiyorlarmış notlarını.Aralarında istisnalar da var tabi genelleme yapıyorum sadece. 3-)orsan yardın beni yahu ^^ |
gravedigger (30/05/2010 - 17:33) | O zaman karakorsan bence de bütün suç fetullah´da, bunlar emperyal güçlerin oyunları, dış güçlere teslim olmayacağız =) Şaka bir yana bende nefret edebilirim makinadan hatta komple yıldız öğrencilerinden nefret ediyorum. İçki yasaklanır, şenlik son dört yalın en vasat şenliği olur, iktisat tuvaleti kapanır, hademe tarafından öğrenciler kovulur azarlanır, konser bitince terasta oturan arkadaşına gidemezsin artis güvenlikler okulda barikat kurar, garip saçma sapan turnike sistemi yaparlar kimse sesini çıkarmaz koyun gibi boyun eğer. Böyle herkes birbirine korkuyla bakarsa sosyalik olmaz, herkes inek olur, abaza olur ee ne bekliyorsunuz ki. |
karakorsan (30/05/2010 - 17:56) | YAŞASIN ÖĞRENCİLERİN KARDEŞLİĞİ..!!! YAŞASIN HAZİRAN DEVRİMİ..!!! HADİ HAZİRAN GENÇLİĞİ BÖLÜMÜNE SAHİP ÇIK..!!! |
orsan (30/05/2010 - 18:21) | @lim10suyu eyvallah kanka |
gunner (30/05/2010 - 19:05) | sucuk 2. paragraına şaşırdım doğrusu![]() |
lim10suyu (30/05/2010 - 20:42) | gunner, burdaki nickim sucuk olmadığı için belli ki beni tanıyorsun, kim olduğunu bilmiyorum şu anda ama genelleme yaptım sadece, inek tayfasına mensup olup çok sevdiğim değer verdiğim arkadaşlarım da var^^ |
oliver100 (31/05/2010 - 18:43) | alırım anahtarını Mayk.. |
kb7 (31/05/2010 - 18:50) | m.x.m yazma artık mesaj. ben normalim siz anormalsizsiniz diye ima edenin a.qyim ben.dikkatli oku o paragrafı o zaman. sadece makinaya ait olmadığını ilk yazıdada anlattım ama tek bir paragraf hoşuna gitmiş demek ki. daha ne diyeyim.tanım yapmam işe yaramış baksana insan olmaya başlamışsın. keşke okuduklarını anlayabilseydin.daha iyi bir tartışma ortamı olurdu. |
n\a (01/06/2010 - 23:12) | ccc makine ccc |