BEKLENEN AÇIKLAMAYI YAPIYORUM > DERS KODLARI |
Arkadaşlar biraz önce bizzat ÖVÜN IŞIN ´la görüştüm. Ders programında açıklanan kodlarla dersler alınacakmış. Sistemi değiştirmişler ve ordaki derslerle bizim (2007 ve öncesi girişliler) öğretim planında yer alan dersler eşdeğer sayılacakmış. Ancak USİS ´ ten dersleri programda açıklandığı haliyle alacakmışız. Yeni kodlarla almış olduğumuz derslerden ders saati farklı olanlar sene sonunda göz önüne alınarak notlandırma yapılacakmış. Diğer yandan USİS ´lilerde 4. yarıyıldaki Termodinamik,programda açıklanan Termodinamik 1 ile eşdeğer tutulcak ve notlandırılacakmış. Sonuç olarak orda açıklanan tüm dersleri (mesela ben 2.sınıf 1.dönemdekileri alcam.eski sistemde 7 ders varken şimdi 8 ders alcam.) ordaki kodlarla alacağız. >> Övün Hocanın söledikleri bunlar. Öğleden sonra bu konuyla ilgilenip sitedende duyuru yapabileceklerini söledi. Öğrenebildiklerim bunlar.. Bilginize... |
gönderen: gokhun - 09/09/2009 - 12:47
|
Konu Hakkında Yapılan Yorumlar: |
yorum yapan(tarih) | yorum |
ilyas (09/09/2009 - 12:52) | Okul saçmalıyor (: Ders içerikleri farklı çünkü. Gerçi benim için iyi "Termodinamik"i alayım bari (: |
gokhun (09/09/2009 - 12:55) | kardeş bilemiyorum ama mesela belki eskiden termodinamik diye verilen dersi şimdi 2ye bölmüş ve 2 döneme yaymış olabilirler termo1 ve termo2 diye. Buda içerik açısından bir fark yaratmaz diye düşünüyorum. |
ilyas (09/09/2009 - 12:57) | Evet aynen öyle oldu. Umarım sonradan Termo2´yi de alman lazım demezler. Mukavemet ve imal usulleri için de durum aynı. Neyse açıklamayı bekleyelim. (: |
gokhun (09/09/2009 - 12:59) | valla belki eşdeğer ders listesini yayınlayabiliriz dedi Övün Hoca. Bakalım öle olursa herşey aydınlanır. |
emre d. (09/09/2009 - 13:07) | övün hoca saçmalamış. eski usis´seniz yeni usis kodu ile ders seçerseniz 4 kredilik dersi 3 kredi olarak alırsınız, ve dersiniz yanar mezun olurken de problem çıkar. eski kodlarla seçmeniz gerek. mesela arasta 3 kredi olan dal dersleri vardı, onlar bizde 2 krediydi. bizimle beraber dersi alarak 3 kredilik ders veriyorlardı fakat onlar bizimle aynı ders koduyla seçmiyorlardı o dersi, arastaki koduyla seçiyorlardı. övün hoca ile tekrar konuşup kesin olarak öğrenmek lazım bu durumu |
sefill (09/09/2009 - 13:12) | nefret ettım artık bı bölumden ve bölumdekı kısılerden ya.bi işi doğru düzgün yapmayı beceremıolar,yaptıkları işte bişi olsa bari.bi staj defterı verıosun 2 ay sonra acıklıyolar,bi dal dagılımı yapıcaklar kafalarına göre yapıp daha sora ıptal edıyorlar,usis 2008 dıye bişi yapıp sistemı degıstırmeye calışıyolar ondada bi haltı beceremıyolar,madem sıstem degıstırceksınız sadece 2008 ve sonrasını sorumlu tutun bundan,biz eskı ögrencılerı nıye zor durumda bırakacak saçma sapan işler yapıyosunuz |
achilles11 (09/09/2009 - 13:14) | bencede emre d. haklı sonradan bu eksık krediler kesın sorun olur...bu nasıl bolum ya boyle bir işide dogru duzgun yapsalar artık:SSS |
smartboy (09/09/2009 - 13:19) | Makina okulun en ciddi bölümü olması gerekirken en lakayt bölümü oldu.Şuraya bakın hiç bi işi düzgün halledemiyolar ne final programı zamanında açıklanır ne doğru düzgün dal dağıtımı yapılır ne de öğrenciyle ilgilenirler.Zaten ders seçmek için millet kaç gece uyumadan sabahlıyo bi de ders kodlarıyla kafamızı daha fazla karıştırdılar.Usis 2003, aras ve usis 2008 sistemine göre ayrı ayrı program hazırlansa milletin kafası bu kadar karışmazdı.... |
ilyas (09/09/2009 - 13:19) | Dal dağılımı meselesinde kızgın olmakta haklısınız ancak diğer konularda bu öfkeyi hak etmiyorlar. Staj defteri geç okununca bir yerlerin eksilmiyor. Ders seçimi için de süre var henüz; hata yapıldı ama düzeltilecektir. Kızmak için nedenler olabilir ancak biraz sakin. (: Saygılar... Sevgiler... İyi günler... Ekleme; Övün Hoca saçmalamaz bölüm saçmalar. |
sefill (09/09/2009 - 13:19) | bilgisayar mühendıslıgının sayfasında hem aras,hem usis2003,hemde usis2008 için 3 farklı program yapmıslar,demek kı bu övün hocanın saçmaladığı gibi bı durum söz konusu değil |
gokhun (09/09/2009 - 13:23) | usisten ders seçerken girmemiz gerekn kodlar konusunda sizin gibi benimde kafam karışık. inş. kredilerde sorun çıkmaz... |
kingn0th1ng (09/09/2009 - 13:27) | ben alttan alıcam dersi o zaman ne olacak kod farklı içerik farklı kredi farklı, 27 kredi sınırıra önceden ulaşabilirim saydırma işlemi var ortalamam nasıl hesaplancak bunlarada cevap versin |
kingn0th1ng (09/09/2009 - 13:30) | övün hocanın dedigi gibi olursa o iş yatar... biz gene kendi kodumuzla seçelim dersi ama yeni programda karşılıgı neyse aynı sınıfta ders yapalım, hoca notları verirken bize bol not verir geçirir böylesi dah agüzel olur |
gokhun (09/09/2009 - 13:33) | ARKADAŞLAR ŞİMDİ BÖLÜMÜ ARADIM ORDAKİ BAYAN DERSLERİ ESKİ KODLARI GİREREK ALCAĞIMIZI SÖLEDİ. BİRAZDAN DERS PROGRAMINA ESKİ KODLARI DA YAZARAK YENİDEN YAYINLICAKLARINI İLETTİ... |
gokhun (09/09/2009 - 13:38) | ARKADAŞLAR BELKİ ÖVÜN HOCA´YI BEN YANLIŞ ANLAMIŞIMDIR O YÜZDEN BOŞUNA YÜKLENMEYELİM. >>>BÖLÜMDEKİ BAYAN ESKİ KODLARLA ALINCAK DEDİ SON DURUM BU !!! |
emre d. (09/09/2009 - 13:51) | gidip de yeni kodlarla alırsanız dersiniz yanar benden söylemesi. bırakın övün hocayı rektöre bile inanmam yeni kodlarla ders alın diyorsa. bu işin mantığına aykırı biz eski kodlarla ders seçicez. |
emre d. (09/09/2009 - 13:53) | sefill (09/09/2009 - 10:19) değiştir kaldır bilgisayar mühendıslıgının sayfasında hem aras,hem usis2003,hemde usis2008 için 3 farklı program yapmıslar,demek kı bu övün hocanın saçmaladığı gibi bı durum söz konusu değil zaten 3 ayrı program hazırlanmışsa bu övün hocanın saçmaladığı ya da gokhun´un övün hocayı yanlış anladığı anlamına gelir |
sefill (09/09/2009 - 14:03) | saçmaladığı gibi bi durum söz konusu degıl derken,öle bişi olamaz anlamında yazmıstım,ama yanlıs anlasıldı sanırım ben yannıs yazmısım |
ilyas (09/09/2009 - 14:06) | 2007 ve ÖNCESİ GİRİŞLİ USİS ÖĞRENCİLERİ İÇİN ÖNEMLİ DUYURU ! 2009-2010 GÜZ YARIYILI DERS PROGRAMINDA YER ALAN ZORUNLU DERSLER USİS-2008 SİTEMİNDEKİ KODLARA GÖRE AÇILMIŞ OLUP USİS SİTEMİNDEKİ ZORUNLU DERSLERLERİN EŞDEĞERİDİRLER. USİS SİTEMİNE TABİ OLAN ÖĞRENCİLER USİS-2008 SİSTEMİNDEKİ DERSİN KREDİSİNE BAKMAKSIZIN EŞDEĞER DURUMDAKİ BU ZORUNLU DERSLERİ YENİ KODLARLA ALACAKLARDIR. USİS SİSTEMİNDE 4. YARIYIL YER ALAN 0652722 TERMODİNAMİK DERSİ USİS-2008 SİSTEMİNDE 3. YARIYIL AÇILAN 0652731 TERMODİNAMİK I DERSİ İLE EŞDEĞER OLDUĞUNDAN 0652722 TERMODİNAMİK DERSİNDEN SORUMLU OLAN USİS ÖĞRENCİLERİ 0652731 TERMODİNAMİK I DERSİNİ BU YARIYIL ALMAK ZORUNDADIRLAR. 4. YARIYIL 0652722 TERMODİNAMİK DERSİ AÇILMAYACAKTIR. MAKİNA MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜM BAŞKANLIĞI Ekleme: Bu açıklamayı yaptıktan bir kaç dakika sonra kaldırdılar (: Ve yeni bir açıklama yaptılar. |
BiRD-HuNTeR (09/09/2009 - 14:15) | şimdi ben çözemedim tam mesela malzeme alıcam ben 4 krediydi şimdi 3 galiba.. kredisine bakmaksızın diyo tamam da eskisi gibi 4 krediden mi sayıcak yoksa 3 krediye mi çevirecek? |
n\a (09/09/2009 - 14:22) | o kadar açıklama yapmıslar onu belirtmemişler.. eksik kredi ile mi mezun olunacak acaba?? hayırlısı olsn ne diyelim |
ilyas (09/09/2009 - 14:22) | Evet şimdi bu maksimum krediye nasıl etkileyecek onu öğrenmemiz lazım (: Bir de denk ders listesi yayınlarlar herhalde. |
mcelik (09/09/2009 - 15:22) | az önce aradım, övün hoca sitede yapılan duyurunun iptal olduğunu söyledi. Şimdi yeniden düzenelem yapıyoruz dedi. Siteden takip edin dedi. Umarım çok uğraşıp 360 dereceye gelmezler :) |
kızgın (09/09/2009 - 15:27) | arkadaşlar tüm gelişmeleri buraya aktaran herkese teşekkürler..bence tüm yeni bilgiler bu başlıktan devam etmeli... |
Larva (09/09/2009 - 15:36) | dün demiştim, termo termo1 e eşittir, önemli olan hangi kodlara seçeceğimiz :) birde bu dönem 3 kredilik termo alınca bize 4 kredi sayılacak tabi... max. krediyi nasıl etkiler bilinmez ama, 360 derece dönerlerseler, şimdi yeni birşeyler yaparlar çok pis olur.. Koca bölüm, yarım saatte fikir değiştirip, bir öğretimplanı çıkartıyor ortaya, oda 2 tane memur 1 hoca kafa kafaya vererek, Yildizdan cacık olmaz artık kesin bu kanaatteyim |
Shady (09/09/2009 - 15:52) | Arkadaşlar bu durum mukavemet içinde geçerli.Diyelim bir şekilde dersler alındı. 3 saatlik mukavemet dersinin içeriği Usis 2008´e göre mi işlenecek yoksa Usis´e göre mi ? |
mcelik (09/09/2009 - 15:56) | şu düzenlemeleri bir yapsınlar ona göre tekrardan konuşuruz. Düzenlenmiş halini gören arkadaş buraya bişeyller yazsınki bizde bakalım. |
sas (09/09/2009 - 16:26) | USİS ve USİS-2008 ÖĞRENCİLERİ İÇİN ÖNEMLİ DUYURU ! 2009-2010 GÜZ YARIYILINDA YER ALAN ZORUNLU DERSLERİ USİS SİSTEMİNDEKİ ÖĞRENCİLER USİS KODU, USİS-2008 SİTEMİNDEKİ ÖĞRENCİLER İSE USİS-2008 KODU İLE ALMAK ZORUNDADIRLAR. USİS SİSTEMİNDE YER ALAN 0652722 TERMODİNAMİK DERSİ 4. YARIYILDA AÇILMAYACAĞINDAN BU DERSTEN SORUMLU OLAN USİS ÖĞRENCİLERİ SÖZ KONUSU DERSİ BU YARIYIL ALMAK ZORUNDADIRLAR. MAKİNA MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜM BAŞKANLIĞI |
meissner (09/09/2009 - 16:29) | Peki iyi hoş bölüm açıklama yapmış ama termodinamik1 diye programda yer alan dersin içeriği TERMODİNAMİK I Termodinamiğin Temel Kavramları / Saf Madde ve Özellikleri / Termodinamiğin I. Yasası: Kapalı Sistemler, Açık Sistemler / Termodinamiğin II. Yasası: Kapalı Sistemler, Açık Sistemler / Entropi / Mühendislik Sistemlerinin II.Yasa Çözümlemesi USİS sisteminde yer alan dersin içeriği ise 0652722 TERMODİNAMİK (4,0,0) 4 Tanımlar ve Temel Kavramlar / Saf Madde Özellikleri / Termodinamiğin Birinci Yasası / Termodinamiğin İkinci Yasası / Entropi / Mühendislik Sistemlerinin İkinci Yasa Çözümlemeleri / Güç Çevrimleri / Soğutma Çevrimleri / Gaz ve Gaz-Buhar Karışımları / Kimyasal Reaksiyonlar bu dersi tek dnm görücek olan USİS öğrencilerine yapılan haksızlık olmuyo mu acaba? |
asqme (09/09/2009 - 16:31) | usis kodlarını ekleyip yeni bi program yayınlamaları gerekmiyo mu? |
aoner1903 (09/09/2009 - 16:34) | bu açıklamayı yapıyorlarsa onu koyacaklardır bence..en azından umuyorum |
sas (09/09/2009 - 16:34) | eski programlar var sitede ordan eski kodları bulabilirsin.onların işini biz yapacağız artık. |
asqme (09/09/2009 - 16:36) | ata demirerin fenerle ilgili bi yorumu vardı, ne biçim takım bu yav forvet alıyoruz defans yok, defans var sağ kanat yok, sağ kanat var sol kanat yok... bizim bölümün işleri de aynen böyle... |
kingn0th1ng (09/09/2009 - 16:37) | orda termo 1 var diyelim eskiler bakarken termo diye görecek sen endine olan kodu gireceksin inş seçim zamanı böyle çalışır sistem bunların sistemi duyurusundaki gibi çalışmaz bozuk çıkar |
mcelik (09/09/2009 - 16:38) | kodları bulmak sorun değilde, kredi saat ders içerikleri olayı ne olacak. Ayrıca usis2008deki termo2 mukavemet2 gibi dersleri alacakmıyız? pöfff |
meissner (09/09/2009 - 16:39) | hayır şunu anlamıyorum adamlar 2. dnm devam edicekler termodinamik görmeye biz eksik eksik termodinamik mi görücez,o zaman bize göstericeğin için farklı bi grup aç!yarım yarım ders mi görmeyi hakediyoruz yani! |
Shady (09/09/2009 - 16:40) | @mcelik Okulun dediğine göre almayacaksın o dersler eşdeğermiş (!)..Dersleride büyük ihtimalle Usis 2008´e göre işleyecekler, meissner´inde dediği gibi eski öğrencilere yapılan bir haksızlık var. Bakalım bölüm bu yaptığı hatanın farkına ne zaman varacak ? |
mcelik (09/09/2009 - 16:44) | mezun olurken krediniz eksik muhabbeti çıkacağından hiç kuşkum yok nedense ;) |
kingn0th1ng (09/09/2009 - 16:47) | mcelik +1 mezun olurken anlamazlar bide derlerki niye eksik yanlış aldınız bizi suçlarlar git eksikleri al bidaha fln derler |
kızgın (09/09/2009 - 16:50) | şimdi bnm anladım biz yayınlanan dersleri alıcaz ama kendi kodlarımızla...gruplar falan aynı olcak ders aynı olcak her şey aynı sadece bzm kodumuz farklı olacak bu mdr? |
mcelik (09/09/2009 - 17:03) | bölümü aradım kafamı karıştırdı nevin :S |
gokhun (09/09/2009 - 17:06) | yine ne oldu kardeş :) şimdi okudum tüm yorumları ve açıklamayı sanırım tek sorun kalmış o da derslerin içerikleri ve kredi sayısındaki farklılık.. usisten ders seçerken biz eski kodlarla derslerimizi alalım artık gerisini sora düşünürüz.. şu an alınan kararları değiştirmek gibi bir gücümüz yok çünkü!!! |
mcelik (09/09/2009 - 17:08) | Termo hakkında bu konu hakkında ne yapmayı düşünüyorsunuz ? |
kızgın (09/09/2009 - 17:11) | açıklamada eski kodlarla almamız gerektiği söylenmio mı ben mi yanlış anladım? |
asqme (09/09/2009 - 17:11) | http://www.mkm.yildiz.edu.tr/09_10_guz/lisans_dersprog.doc yeni program açıklamışlar, tek fark ders kodlarına usis kodlarını da eklemişler... |
gokhun (09/09/2009 - 17:11) | kardeş benim anladığım şu : yapılan açıklama da ´´Termodinamik´´ açılmıcak diyor ´´Termodinamik 2´´ açılmıkcak demiyor. Sonuçta usis08 lıler için termo2 açıkcak ve bu dönem olduğu gibi bizde termonun devamını alırız büyük ihtimalle..Ama şöle bir durum hade bu donem termo1 ın kodu yerıne termo nun kodunu yazıcaz ama 2. dönem termo2 nın koduna ne yazacaz onu bılmıorum :) |
asqme (09/09/2009 - 17:14) | @ gokhun dediğin gibi olursa 2007 girişliler için çok büyük bi problem olmaz (eskiden 1 kere alıp geçeceğimiz dersi 2 dönem görmemiz dışında, bu bile büyük bi problem esasında) ama 2007 öncesi olupta alttan alacak arkadaşlara büyük yamuk yapılmış. |
mcelik (09/09/2009 - 17:14) | termo2 yi almıyacakmışız, size ait bir şeyler yapacağız dedi nevin ama valla anlamadım. Sürekli arıyorum bi arayıp sorsanıza :)) Bide ders saatleri olayını da sorun size zahmet nasıl olcak bu işler deyin. Bizim termo 4 saatti burda 3 saat. |
gokhun (09/09/2009 - 17:27) | valla arkadaslar şimdi tekrar konustum sölenen şu; termo1 dersınde tum termo anlatılacakmıs eskıden oldugu gıbı. ancak usıs08 lıler ıkıncı donem termo2 yı alıp ılk donem gorduklerı termonun yarısını bı daha gorceklermıs.. yane usıs08 lıler aynı dersı hemen hemen 2 kez almıs olurken bız sadece ıkıncı donem yerıne 1 . donem almıs olacaz. |
tanju_yzc (09/09/2009 - 17:30) | arkadaşlar bence mevcut durum düzeltilmezse yarın dilekçe örneği hazırlayıp bölüme topluca dilekçe verelim diğer bçlümler ayrı ayrı program yapıo bizimkiler böyle geçiştirmeye çalışıolar sonuçta programda bile 1.sınıf usis2008 2.sınıf usis yazıo ama kodlar 2008in kodları dersler de öyle ne demek termo1 i alacaksınız şimdi burda birşeyleri yarım öğrenip çalışmaya başlayınca herşeye fransız kalınca bunun acısını biz çekeceğiz o nedenle bunun peşini bırakmayalım derim bunu yapacak gücümüz de var |
gokhun (09/09/2009 - 17:41) | tanju_yzc bencede son derece haklısın . çünkü şimdi usis08 ve usis öğretim planlarını kıyasladım. son usisliler olan 2007 girişliler için çok büyük bir haksızlık var ortada. 2006 da gırenler kurtardı 3. sınıf oldular ama bu sene 2 olacakları her dönem büyük sorunlar bekliyor. Nasıl derseniz ; adamlar programda sadece usis08 lılerın kodlarıyla ders acıyorlar gel gör ki gelecek dönemlerdeki dersler ve kredileri komple farklı o zamanda usıs08lılere gore ders acacak olurlarsa bız sacma sapan bır egıtım alacaz.. Örneğin ; 08 lıler 6 kredı termo alırken bız 3 kredı ıle aradan çıkartılacaz .... |
mcelik (09/09/2009 - 17:44) | ben konu ile ilgili bir mail attım ilgili kişilere, cevap gelmese dahi en azından bi okuyup sorunu görseler yeter |
gokhun (09/09/2009 - 18:00) | EFENDİ GİBİ AYRI AYRI DERS AÇSALARDI BÖYLE SORUNLAR YAŞANMAYACAKTI YA.. YENİLİK YAPALIM DERKEN BİZİ İÇİNDEN ÇIKILMAZ SORUNLARLA BOĞUŞTURUYORLAR |
riddick1907 (09/09/2009 - 18:11) | Ya arkadaşlar şimdi 2008 girişliler için bir sorun var mı? ilk programda yazan kodlarla ekleyebilecek miyiz?[b] |
tanju_yzc (09/09/2009 - 18:16) | adamlar 5 6 tane grup açmış usis2008 kodlarıyla onun 2 3 tanesini usis için yapabilirlerdi bence |
gokhun (09/09/2009 - 18:31) | usis2008 ´li babalar siz paşa çocuğu kadar rahat olabilirsiniz :) ;) gidin gezin zaten herşey sizin için hazırlanmış ;) |
ilyas (09/09/2009 - 18:45) | "mevcut durum düzeltilmezse yarın dilekçe örneği hazırlayıp bölüme topluca dilekçe verelim diğer bçlümler ayrı ayrı program yapıo" Bence vermeyelim Termo´yu böyle geçmek daha rahat olacak. İlerde devridaim makinası icat ettim dediğimde; "sen nasıl mühendissin?" diye sorarsanız suçu gönül rahatlığıyla okula atarım (: "Biz o konuyu görmedik" :P |
gokhun (09/09/2009 - 18:45) | abi bence yapılması gereken şey belli 2007 girişliler bundan sonra 2008 lilerin öğretim planına göre okusun zaten 1. sınıfta mak. muh. gir. hariç fark yoktu. 2. sınıf itibariyle 2008lilerin öğretim planını uygulasınlar bizde o kodlarla ders alalım.. Bu durumda sadece alttan alacak olanlar için yaz okulunda olduğu gibi eski içerikli dersten 1-2 sınıf açarlar talebe göre olur biter... |
mcelik (09/09/2009 - 18:55) | ee 2007den sonrası ? ya suç bölümde değilde bencil düşünen bi türlü birlik olamayan bizlerde galiba s: bir türlü birleşipte bi haksızlığa karşı duramıyoruz |
makinacıyım (09/09/2009 - 19:01) | 2007 ve daha oncesi girişli olanlar ona gore program yaptı etti ne saçmalık şimdi bu termodinamik 3.üncü yarıdönemde alınıcakmış ve haksızlık var ders içeriği konusundada 2008liler termo-2yide alıcak biz yarısınımı gorcez. bu durumun düzeltilmesi için ne yapılması gerekiyosa yapmalıyız bu haksızlığa sessiz kalmayalım.. |
jgh (09/09/2009 - 19:05) | Allahıma şükürler olsun ki 14(6sı tez 2si proje 2tane dal dersi) kredim kaldı bitmek üzere |
tanju_yzc (09/09/2009 - 19:24) | mcelik arkadaş çok haklı arkadaşlar bu dersleri almak bizim hakkımız bizim bölüm elektrik mühendisliğinden 10 sene önce kaldırılmış mühendislik mekaniği dersini geçen seneye kadar hala veriyordu ayrıca okulun en çok hocası olan bölümlerinden biri makine bu dersleri bize açmak zorundalar lütfen saçma sapan şeylere ikna olmayalım topluca dilekçe verelim |
gokhun (09/09/2009 - 19:50) | @ mcelik ; 2007 sorası girenler zaten usis08 sistemine kayıtlı onlar için sorun yok. >> birlik meselesine gelince ; okulu , bölümü arayıp bişiler sormak orda bürodaki insanları rahatsız etmekten başka bir işe yaramıyor ki zaten onlarda bu durumdan rahatsız bize hak veriyorlar ama bu sistemi kuranlar onlar değil. Yarın sorumlulara bildireceğini söyledi ordaki hanfendi... >> illaki görevliler birşeylerin farkına varacaklar. ee bizde tabiki bunun için elimizden geleni yapacaz. yanacak olan bizleriz çünkü.... |
Shady (10/09/2009 - 05:44) | Arkadaşlar eğer dersler Usis müfredatına göre işlenecekse neden ders saatini 3 olarak ayarlıyorlar ? 4 saat yaparlardı o zaman. Mukavemet dersi için Volkan hocayla görüşmüştüm o da Usis 2008e göre işleneceğini biliyorum demişti. Bu ders işleyişi nasıl olursa olsun her iki tarafta etkileniyor. Eğer bu dönem Usis´e göre işlenecekse, Usis 2008 öğrencisi neden 2.dönem bir daha aynı şeyler için vakit harcasın ? Yada Usis 2008´e göre işlenecekse Usis öğrencileri neden az konu görsün ? |
mcelik (10/09/2009 - 11:14) | hepsini anladık diyelim. Şimdi kredi olayında başka bir boyut var. 27 kredi sınırı :) Bu termoyu mukoyu aldık diyelim kaçar kredi sayılacak onlar 3 mü 4mü =) |
Shady (10/09/2009 - 11:21) | Olcay hocayla görüştüm telefonda ders işleyişi hakkında, o da derslerin yeni müfredata göre işleneceğini söyledi. |
expressionofinfinity (10/09/2009 - 13:12) | ben şimdi termo 1 ve termo 2 yi aldım birini D+ birini C- ile geçtim benim 4 kredilik termomda gözükecek not D+ buçukdan C- midir??rüyalarıma giriyor geceden beri bunu düşünüyorum... |
asqme (10/09/2009 - 14:00) | mevcut duruma göre 2007 girişli bir 2. sınıf öğrencisi bu dönem 26 kredi almak zorunda peki nasıl olacakta alttan kalan dersimizi vereceğiz? ya da 2007 girişliler bu dönem üstten ders alamayacak mı? lanet olsun ya böyle işe... |
Romano (10/09/2009 - 18:36) | ya ark.lar ben 4. sınıf oldum alttan kalan da sadece 3. sınıf derslerinden ısı transferi ve makel var. bu durumlar beni etkilemiyo di mi şimdi? |
gokhun (10/09/2009 - 19:49) | 3. sınıf derslerinde sorun yok bildiğim kadarıyla. çünkü usis08 jenerasyonundan daha 3´e geçen yok. bu donem açılan derslerden sadece 2. sınıf dersleri sorunlu ;) |
aytaç (11/09/2009 - 02:53) | bu 2.açıklanan programda türkce1in tek kodu var ama bnm bildigim usis08kredisiz oldu bu ..bununda kodu farklı olmıyacakmı |
metropol tilkisi (11/09/2009 - 11:48) | ya şimdi son durum nedir? ben 2007 girişliyim bu sene 3 e geçtim.alttan da dersim yok.normal mi seçicem dersleri?eski kodlarıyla mı? |
tanju_yzc (11/09/2009 - 15:48) | ya abi bu nedir ya şimdi elektrik de yayınladı programını onda da ayrı ayrı usis ve usis2008 bi bizim bölümde var bu saçmalık |
darkangel (11/09/2009 - 21:10) | bi bizde var zaten ya. Baştan yanlış yaptılar programı şimdi baştan düzenleyemediler zaman yok herşey baştan ayarlanamayacağına göre böyle uyduruldu program. valla ne diyelim bakalım nasıl olacak bu dönem görecez.umarım mezuniyette sorun çıkarmazlar başımıza |
aoner1903 (11/09/2009 - 21:16) | "ders veya grup bölümünze açık değil!" bu uyarı şimdiden rüyalarıma girmeye başladı bile :s |
darkangel (11/09/2009 - 21:40) | hangi birine bu uyarı gelecek bilmiyorum |
tanju_yzc (11/09/2009 - 22:07) | walla arkadaş ben bunları araştırırım eğer mezun olmamıza engel bir durum ve işleyeceğimiz derslerde eksiklik varsa gerekli her merciye şikayette bulunurum burası devlet üniversitesi ben bu okulu kazandıysam bu bölüm bana verdiği öğretim planındaki dersleri içerikleriyle beraber bana açmak zorunda bazı arkadaşların tutumunu da anlayamadım nerdeyse termodinamik adı altında tarih dersi anlatsalar kimse bişey demicek |
n\a (11/09/2009 - 23:33) | Son kalan derslerimi keşke tarih içerikli anlatsalar, üstüne 4 katı harç da veririm. |
SiMoNeLa (11/09/2009 - 23:53) | bu konuda tanju_yzc ya kesinlikle katılıyorum Son kalan derslerimi keşke tarih içerikli anlatsalar, üstüne 4 katı harç da veririm. wexone sanıyorum ki sen buraya makina mühendisi olmak için gelmemişsin baksana sana vermekle yükümlü oldukları eğitimi vermedikleri için mutlusun baya |
n\a (13/09/2009 - 13:43) | Aynen öyle. |
makinacıyım (13/09/2009 - 15:19) | bu okula geldiğim güne lanet olsun nebiçim bi üniversitedir burası bide teknik olucak.... |