usis - mkm

AnasayfaDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
SÜPER KUPA
maçı ne olur???


gönderen: gursanakdemir - 30/07/2009 - 23:05
 Konu Hakkında Yapılan Yorumlar:
yorum yapan(tarih) yorum
ilyas
(30/07/2009 - 23:55)
Onu bilememde bu site nedense -birden bire- futbola merak saldı. (:
110101
(31/07/2009 - 12:11)
beşiktaş 3-1 ya da 3-2 alır.
gursanakdemir
(31/07/2009 - 12:25)
bende 3-1 i düşünmüştüm.1 tane Güiza atar bize kesin.
nadal90
(31/07/2009 - 12:30)
ben katılmıyorum ne galatasaray ne fener geçen yılki gibi...geçen yıl ligde yenemediği feneri zor yener beşiktaş...ben fenerli değilim ama bu yıl fener şampiyon olur diye düşünüyorum...

n\a
(31/07/2009 - 14:09)
guiza bence de kesin 1 tane atar nerde mal bi fenerli var bize gol atıyor sürekli.
2-1 yada 3-1 alırız sıkıntı olmaz trible-double yaparız
gursanakdemir
(31/07/2009 - 14:29)
süper kupayı da alırsak rekor olacak heralde (gsnin 2000 yılındaki başarılarından sonra) , 3 ayda 3 kupa almış olacağız
asyaka
(31/07/2009 - 14:49)
fener alır o kupayı:P:)
jgh
(31/07/2009 - 15:11)
fenerbahçenin kaybetmesi sürpriz olur...

şayet olursa bu sezonun ilk ve son sürprizi olur..
n\a
(31/07/2009 - 15:45)
beşiktaş kaç derbi kaç büyük maç kazanmış da bunda favori olabiliyor. çıkarın gözlükleri çarşı pazarcılar
n\a
(31/07/2009 - 16:03)
derbilerin genel favorisi olmaz o anki duruma göre favorisi olur ve suan bu derbinin favorisi beşiktaştır. biz ne süprizler gördük siz rahat olun
n\a
(31/07/2009 - 16:09)
fenere nası bu kadar guvenionuz annamadım ***febeliler. gecen sene aragonez guiza ile de boyle konusuodunuz. noldu? demek ki neymiş takım olamayınca isimlerin bi onemi yokmus. beşiktaş kadro olarak suan febe den daha oturmus bi takım. fener resmen toplama bi takım oldu. kim ne derse desin bu boyledir. zaten hiçbi kupa almadan ligde husran kupa da husran bu maçı nası oynuyosunuz anlasılması güç bari suan haddinizi bilin. kupayı alsanız bile gerçekten hakettiğinizi düşünecek misiniz acaba?
jgh
(31/07/2009 - 17:43)
bjk nin kadrosunun oturmuş olduğunu düşünüyosan söylicek bişi yok..

futbol bu belli olmaz..

ama normal şartlarda fenerin kazanması gerekir...

iyi oynayan kazansın..
jgh
(31/07/2009 - 17:45)
ayrıca aynı kadro(aurelio ve kezman hariç ve de onlardan daha iyi guiza ve emre) bir sene öncesinde şl de çeyrek final oynamıştı..yani takım olamamış demen garip..geçen sene aragones cortladı da o kadar berbat gözüktü..
gursanakdemir
(31/07/2009 - 17:49)
zaten fenerle süper kupa oynamanın bi mantığı yok , normalde kupanın direk bize verilmesi lazımdı , ama illa maç oynanacaksa sivasla oynamak gerekirdi çünkü bence ligte 2. olmak , kupada final oynamaktan daha zor.Bakalım fenerbahçenin defansını görecez önderle bilica oturmuş mu oturmamış mı.Fenerbahçenin en ciddi hazırlık maçı Hoffenheimlaydı , onda da ideal kadroya yakın bi kadro vardı ama yenildiler.Biz lyonla , portoyla başa baş oynadık yenilmedik , hatta Portoyu yenebilirdik , göreceğiz bakalım pazar akşamı neler olacak
gursanakdemir
(31/07/2009 - 17:53)
sadece aragonesten cortlamadı fener , ben aurelionun gittiği gün fener şampiyon olamaz dedim.Aurelio bütün orta sahanın yükünü taşıdı.Ayrıca emre de fenerbahçeye maç oynamadan geldi nerdeyse nası Aurelio´dan iyi olabilir ki.Aurelio milli takımın bankosuydu emre geldiği zamanda da.
jgh
(31/07/2009 - 18:10)
emre kalite olarak aureliodan daha iyi...

iki takımın arasında oynadığı son 10 maça bakarsak hem sonuç hem de oyun anlamında neden fb kazanır dediğim anlaşılır..kadrolarda da fazla bi değişiklik yok..

kupanın direk size verilmemesinin nedeni o maçtan elde edilecek hasılat..2.yle mi kupa finalistiyle mi oynanmalı orası tartışılır..
gursanakdemir
(31/07/2009 - 18:29)
mühim olan son 10 maçtaki istatistikler değil ki , madem o kadar iyiydiniz , Türkiye kupasını da alsaydanız , fenerli arkadaşlar sölüyordu , 2. yarıda falafoş olduk diye.Şu an ki kadrolara bakınca fbnin daha çok değişikliğe uğradığı bi gerçek.Bence fenerin orta sahası güçlendi ama defansı zayıfladı , ayrıca Daum ne kadar Türkiye´yi tanısa da yeni bir takımın başına geçti.Bizim takımda sadece defansta değişiklikler oldu , lyon ve porto maçlarında dikkat ettim , özellikle bekler açık verdi(porto maçında az da olsa).Ancak beklerin bu açıklarına rağmen , 2 maçta sadece 1 gol yedik.Hücum hattında Tello , Holosko , Bobo üçlüsü oynarsa sıkıntı yaşamayız.Ayrıca Beşiktaş , Fenerbahçeye göre daha ciddi hazırlık maçlarıyla lige ve şampiyonlar ligine hazırlandı.
nadal90
(31/07/2009 - 21:25)
fenerbahçe orta sahada oyle bir basıyorki rakibi bu tarafa geçirmiyor...defansı zayıfladı hatta bayağı zayıfladı ama fener geçen yıldan daha iştahlı oynuyor...ben bu arada galatasaraylıyım ve beşiktaşın kazanmasını istiyorum tüm kalbimle...ama sanmıyorum...
Larva
(01/08/2009 - 00:19)
aragones en ölü haliyle geçen sene içerde ve dışarda yenmedimi sizi?

fener türkiyenin ilk süper kupasını elinizden almadımı?

Bu Kurallarda vardır, bjk her iki kupayı aldıysa, kupa ikincisi ile oynar.niye korkuyorsunuz?sivasi istiyorsunuz?

başarıdan kupadan bahsediyorsanız, türkiyede 2 takım var, gidin müzelerini gezin tarihini okuyun.Fenerbahçe Galatasaray.

önder-bilica oturmamışsa eksikse eksik, sezon başındayız oraya bir çare bulunacaktır Fenerbahçe heralde o şekilde devam etmez tüm sezona.

derbi maçların favorisi olmaz,nedir bu bjk alır sevdanız.

3 sene 6 maç içerde ve dışarda fener yenmedimi sizi.?

fenerin ortasahasında çok fazla kaliteli oyuncu oldu bu orta saha daki forma savaşı en ii oynu fenerin oynamasına neden olacak.

dediğiniz gibi stopere ya luganoyla anlaşacaklar yada birini getirecekler yada eduyu iileştirecekler...

Maçın zevkini çıkarın.Gerisine gerek yok, Avrupaya kitlenmişim ben, türk takımları ii avrupada ne yaparlar acaba,(sivas hariç)
asyaka
(01/08/2009 - 00:42)
emre bu sene coşar söylemedi demeyin:)
gursanakdemir
(01/08/2009 - 00:48)
ben ne diyorum sen ne diyosun ´´Larva´´ son 10 maçmış hep fener yenmiş bjkyi , bunları geç bunlar mühim değil , çünkü futbolda dün yoktur , yarın vardır.Türkiyede 2 takım var demen büyük bir gaftır.Milyonlarca taraftarı olan 13 şampiyonluğu olan Türkiye´nin 3 büyük camiasından olan BEŞİKTAŞ´ı yok sayamazsın , saydırtmam!!!Bir daha bu konuda ısrar edersen seni de muhatap almam bunu iyi bilesin!!!Ayrıca kupa 2.sinin oynaması gerektiği kurallarda var olduğunu ben de biliyorum , kuralsız iş yapıyolar demedim , bu kural benim mantığıma ters geliyor demek istedim , sonuç olarak , fenerbahçe gruplarda kolay takımlarla eşleşti sonra 2 rakibi eleyip finale kaldı.Finalde ayarı yaptık fenere.Sivas 34 hafta mücadele etti , 19 galibiyet aldı 66 puan topladı , fener , gs , tsyi geride bırakıp 2. oldu , bence finalde oynamayı sivas hak ediyor.Fenerden korktuğum falan yok.Fenerbahçe korkusuyla falan alakası yok bu işin benim dediğim şu , fenerbahçe ligte gösterdiği performansla bu kupa finalini oynamayı hak etmiyor!!!Eğer stoper almazlarsa fenere işiniz baya zor bence ligte.Ayrıca siz tüpçüye dua edin Beşiktaşın 100. yıldan sonrası kendisi sayesinde kara bir leke olarak hatırlanacaktır.Keşke bu sene şampiyon olmasaydık , 2 kupa almasaydık , 2010 ocakta yine başkan seçecekler bunu ona yanarım.
Larva
(01/08/2009 - 00:59)
beşiktaşın 13 şampiyonluğu yoktur

11 şampiyonluğu vardır...
n\a
(01/08/2009 - 01:01)
larva sanırım sen yetkilisin biri küfürlü bi şey yazdıgında uyarıyosun bi kere beni uyarmıstın.

başarıdan kupadan bahsediyorsanız, türkiyede 2 takım var, gidin müzelerini gezin tarihini okuyun.Fenerbahçe Galatasaray.

ben de seni bu cumlenden dolayı uyarıyorum çünkü bütün beşiktaşlıları kötü söz söylemeye teşvik ediyosun. gerek yok bunlara. ben şimdi burda sana beşiktaşın tarihini anlatamam. anlatsam da anlamazsın biliyorsun beşiktaşlı olunmaz beşiktaşlı doğulur. büyüklük dediğin mafyayla sporcu satın almak kara para aklamak şaibe ile şampiyon olmaksa biz büyük değiliz.. ben kimseye iftira atmıyorum bu dediklerimin hepsinin ispatı var. aziz yıldırımız kara para akladıgını m.topuzu ve kim bilir daha kimilerini mafya sayesinde aldıgını biliyoruz. buyuk dediğin gese nin de malatya olaylarını zalad olaylarını biliyoruz. kim büyük kime göre büyük?
biz hep demişizdir şerefli 2.lik diye çok dalga geçilmişizdir. Bu cümleyi anlasanız zaten bunları yazmıssınız. fener gelsin pazar hakkıyla yenip alsın kupayı ağzımı açayım şerefsizim. bırakın artık bu fenerden korkma ayaklarını..siz kimsiniz de korkucaz biz sizden. fenerden korkan fenerli olsun!!
jgh
(01/08/2009 - 01:11)
yorum yazarken biraz daha sakin olalım


gursanakdemir
(01/08/2009 - 01:14)
Aynen fenerbahçe yensin pazar günü , gelir burda tebrik ederim , Fenerden korkan Fenerli olsun!!
Larva
(01/08/2009 - 01:19)
ben şuan yönetici değilim

senide uyardığımı hatırlamıyorum,

benim cümleme karşılık sende büyük beşiktaştır dersin aksini iddaa edersin kötü konusmak zorunda değilsin..

fenerden çekinmiyorsanız meydan ortada bırakın maç gününden sonra konuşalım...

sürekli yorumladınız yorumladınız bizde bir ikişey karaladık...


beşiktaşlısınız, onur guru gibi kavramara dikkat çekiyorsunuz dewamlı eyw..

peki 13 şampiyonluğu nerde hangi yıllarda aldınız bi sayarmısınız ben saydım 11 çıktı.
gursanakdemir
(01/08/2009 - 01:33)
´´Larva´´ iyi oku da öğren , 1959-1960 şampiyonu beşiktaştır.Ondan önceki 3 sezonda Türkiye Federasyon kupası vardı.1956-1957 ve 1957-1958 sezonlarında bu kupayı Beşiktaş aldı , 1958-1959 sezonunda ise Fenerbahçe aldı.Ancak internette araştırdım lig şampiyonluk yıllarında 1959 fenerbahçe , 1959-1960 beşiktaş olarak yazıyordu.Uyanık fenerliler Türkiye Federasyon Kupasını şampiyonluktan kabul ettirmişler , aynı senede 2 şampiyon gibi göstermişler.Bizimkilerde başvurmuş diğer 2 sene kupayı biz aldığımız için o 2 sene de şampiyonluktan sayıldı.11+2=13 şampiyonluk eder.Ayrıca o kupa zamanında lig yokmuş başka.
Larva
(01/08/2009 - 02:00)
fenerin profesyonel lig tarihinden önce aldığı kupalar burdan fizana yol olur,

federasyon tek yıldızlı kaldınız diye size verdiği 2 şampiyonluktu,2 yıldızı böyle taktınız halbuki 1 sene sonra şampiyon oldunuz bekleseydiniz hakkınızla takardınız...
n\a
(02/08/2009 - 03:11)
fenerin profesyonel lig tarihinden önce aldığı kupaları saydım saydım bitmedi..

yıldız istiyorsan gökte milyonlarca var. takılmayın böyle seylere.
emayti
(02/08/2009 - 03:44)
polemiğe girmek için yazmıyorum ama beşiktaş madem şampiyonluğa eşdeğer olduğunu iddaa ettiği kupaları şampiyonluk diye saydırma yarışına veya bir nevi onların 2 yıldızı var bizim niye 1 sidik yarışına giriyorsa (ki bu yıldız muhabbeti olmadan hiç sesi çıkmıyordu beşiktaş camiasının)o iki şampiyonluk hayırlı uğurlu olsun demekten başka bişeye gerek yok gibime geliyor....
Larva
(02/08/2009 - 20:59)
maç şuan başladı, umarım denizli ve daum un ortak basın toplantısı ve birbirlerini övüp dostane ilişkileri gibi, zevkli geçer maç, ii olan kazanır...

kazanan en çok süper kupa galibi olacak..
gursanakdemir
(02/08/2009 - 22:58)
tebrikler fenerbahçe
asyaka
(02/08/2009 - 23:13)
asyaka
(31/07/2009 - 14:49)

fener alır o kupayı:P:)

:):)

Larva
(02/08/2009 - 23:20)
Selam Olsun Türkiyenin En fazla Süper Kupa Galibine, Güzel maçtı...
Hitit
(03/08/2009 - 00:20)
tbrkLer fenerbahcemize :)
n\a
(03/08/2009 - 01:57)
fenerbahceyi tebrik ediyorum. maç güzeldi heyecanlıydı hakem hatası yoktu temiz bir maçtı. umarım bu maç gibi temiz ve güzel bir lig olur bu sene

Yorum Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir.
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.