usis - mkm

AnasayfaDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
Saldırganlık ve Dayanılmaz Hafifliği!
Malum kişi veya kişiler sitemize yaptıkları her akımda benim de hesabıma uğrayıp sataşmadan asla çekip gitmezler.

Yakın bir zaman önce kısa bir cümlenin ardından gelen iki videoda Mustafa Kemal'e ait bir iki söz direk olarak Kur'an'dan alıntılarla karşıkaştırılarak,bilindik bir yöntem olmak üzere, saldırganlığa din alet edilmiş ve kışkırtmaya yönelik onlarca söz aynı videolara eklenmiş.Onlardan alıntıladığım Mustafa Kemal'e ait birkaç söz:

''CHP(o günün tek partisi olması sebebiyle isim vermekte sorun olmayacagını düşünüyorum) idaresinin kapsadığı prensipler idare ve siyasette bizi aydınlatıcı ana ahtlardır.Fakat bu prensipleri gökten indiği savunulan kitapların doğmalarıyla asla bir tutmamalıdır''

''Biz ilhamlarımızı gökten veya gaipten değil doğrudam doğruya hayattan almaktayız.''

İşte bu sözler kıyamet alameti olarak gösterilmiş.Yorum sizin.

Başta söylediğim o kısa giriş cümlesi ise şuydu:Fincanı taştan oyarlar,Mustafa Kemal'e böyle .....


gönderen: 81onur38 - 01/05/2009 - 14:14
 Konu Hakkında Yapılan Yorumlar:
yorum yapan(tarih) yorum
ltr_mrt
(01/05/2009 - 14:40)
Görüşünün ne olduğu tam anlaşılmıyor.En altta yazan cümleyi kim söylüyor?Sen mi onlar mı?Açıklığa kavuştur ki bunu tepkimi söyleyeyim.
81onur38
(01/05/2009 - 15:03)
Video linklerini atmadan önce o cümleyi sarfetmiş yazan kişi.

Benim profilime biraz göz atarsan görüşümü anlamakta güçlük çekmezsin.
ltr_mrt
(01/05/2009 - 15:14)
Evet evet baktım zaten sonra profiline.Pardon seni suçlar gibi konuştuysam.Bu cümleyi yazan insanlarla konuşmak gereksiz zaten.Çünkü konuşmalarının amacı sadece propaganda yapmak oluyor.Kafalarına çaka çaka gerçekleri, mantıklı olanı anlatsan da girmez kafalarına.Bir de bunları anlatınca dinsiz damgası yemek daha da sinirlendiriyor insanları.

En çok ne hoşuma gidiyor biliyor musun!Yüzde 47 bile alsa malum kişinin Kemalist devrimin hediyeleri olan her günde istemeye istemeye Anıtkabir'e gitmek zorunda olması.Çünkü bu devlet budur ve değişmeyecek.fransa'da olduğu gibi 2. 3. 4. cumhuriyetler olmayacak.Kurucu ruh ölmeyecek.Ve İlker Başbuğ gibi hem demokrat hem de kırmızı çizgileri belirli bir GK başkanına sahip olmak da ayrıca bir güvence.Hilmi Özkök ve Yaşar Büyükanıt'tan kurtulduk ya, rahatladık biraz.
ltr_mrt
(01/05/2009 - 15:16)
Bu sözü söyleyen zatı muhterem neden atılmıyor siteden.Adminler hakkında endişelenmemiz mi gerekiyor???
sıla:))
(01/05/2009 - 15:34)
Kim atılmamış ? Kim cezalandırılmamış? Bi bilgilendirseniz de biz de bilsek.
ltr_mrt
(01/05/2009 - 15:38)
larva adlı üyenin profil sayfasına yeşilfırtına nickli bir zat fincanı taştan oylar, mustafa kemal'e ..... cümlesini içeren bir cevap yazmış.Link te vermiş bir kaç tane.İlgilenilmesini istiyorum.Eğer bu site bazı değerlere gönülden bağlı veya saygılı bir site ise!!!!!!!!!!!

http://www.a305teyim.com/profil.php?uid=7292
sıla:))
(01/05/2009 - 15:56)
Yazıyı yazan kişi fark edildiği anda (ki bilgisayar başında olduğumuz için yaklaşık beş dakika içinde) sınırsız ban cezasını almış ve siteden uzaklaştırılmıştır.
ltr_mrt
(01/05/2009 - 16:09)
Bu gibi saldırılar son zamanlarda iyice arttı ve artıyor.Eğer site bu gibi propagandalara alet edilmek istenmiyorsa; bence sistemede değişikliğe gidilmelidir.Tabii ki bunu kolay bir iş olmadığını biliyorum.Ancak biz profil sahibini uyarsak bile profil sahipleri propaganda mesajını atan kişiyle aynı zihniyette olabilir veya zaten mesajı kendisi atmış olabilir.Ve sistem gereği bu propaganda mesajları site kapanana dek yerinde kalacak ve işlevini sürdürecektir.Naçizane görüşüm budur.Site yöneticilerini bu konularda daha duyarlı olmaya ve icraate davet ediyorum.
ytümakina
(01/05/2009 - 16:16)
kardeş bende atatürkçü düşünceyi savunurum atatürkün nasıl bi insan olduğu ve bizler için neler yaptığı bize neler bıraktığı ortada ancak atatürke veya herhangi birine yada herhangi birinin düşüncesine kapılmak bence dünyaya at gözüyle bakmaktan farksız değil size atatürkün düşüncelerini hiçe sayın demiyorum ama bu insana bu kadar bağlanmak onu mükemmelleştirmek hatta tanrılaştırırcasına putlaştırmak çok yanlış ayrıca onurun dediği o videodaki sözlerininde savunulacak bi tarafının olduğunu düşünmüyorum..
ltr_mrt
(01/05/2009 - 16:26)
Kardeşim benim Atatürk'ü putlaştırdığımı nerden çıkardın.Aksine ben onun icraatlarını ve düşüncelerini sorgular ve kendi düşüncemle karşılaştırarak değerlendiririm.Ancak buradaki konu bu değil.Bazıları istese de istemese de Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin kurucu ruhu Kemalist devrimlerdir.Atatürk burada bir semboldür.Zaten her yıl milyonlarca kişinin bir mezarı ziyaret etmesi normalde saçmadır.Ziyaret edilen yer bir mezar değildir.Bir ruhtur, zihnihettir, medeniyettir, devrimlerdir, kurtuşulumuzun simgesidir.Benim düşüncem bu doğrultudadır.Ve bu propagandaların direkt olarak TC Devleti'ne yapıldığını düşünüyorum.Atatürk üzerinden vurulmak istenen cumhuriyettir.Benim buna tepki göstermemin Atatürk'Ü putlaştırmak olduğu düşünülemez.Herkesin biraz daha hassasiyet göstermesini diliyorum sadece.
SonGOku
(01/05/2009 - 19:23)
bu ülkede insanlar bilmeden yada bilerek putlara tapıyorlar, insanlıgın varoluşundan bu yana böyledir,

burda kötü olan nokta insanların tümünün yaptıklırını dogru bulması


böyle oluncada herkes kendi açısından iyi dogru mutlak oluyor
Larva
(01/05/2009 - 19:29)
ltr_mrt, bu tarz yazılar benim profilime her zaman yazılıyor, online olup gördüğümde de direk siliyorum, ben 24 saat online olup takip etmek zorunda değilim, ilk gördüğümde siliyorum,, iice edebiyat yapmışsın, aynı kişimi bunlar, yok niye silmemiş...yani yaptığın ayıp biraz, burdan yazacağına bana özel mesaj atsaydn olmazmıydı, bende gereken cevabı sana verirdim..
ltr_mrt
(01/05/2009 - 20:39)
Larva, dikkat etseydin keşke biraz.Ben sana orda hiçbir suçlama yöneltmedim.Hatta konuyu açan arkadaşın sana profilinde samimi bir mesaj attığını gördüm ve bu adam bu propaganda mesajını tasvip etmiyodur dedim kendi kendime.Siteyi gezerken banlanan bir adamın (karamann dı galiba nicki) profilini gördüm.Kendi profiline yine atatürk'e bok atan bir mesaj attığını gördüm.Yani kendi profiline kendisi mesaj atmıştı.Benim sözüm bu tip kişiler içindi.Yani sana bir suçlama yoktu hiçbir şekilde.Sonuçta icraatını görmeden kimse hakkında kesin bir fikre sahip olmam imkansız.

Songoku, konuyu nerelere getirmişin, ne anlamışsın benim yazdıklarımdan, ne düşünüyorsun Atatürk hakkında anlayamıyorum.Ben ortada put falan yok Atatürk bir semboldür, Anıtkabir'de ziyaret edilen, önünde saygıyla eğilinen kurucu ruhtur, kurtuluş ruhudur, kemalist devrim ruhudur diyorum!Sen, ilk çağlardan beri puta tapan var diyorsun.Ha tabii ki kimse aynı fikirde olamaz.Yalnız o banlanan kusura bakmayın ama kendimi tutamıyorum "öküzün" fikirleri burada yaptığı gibi propaganda haline gelirse, yani kamuoyuna bu şekilde mesajlar verirse bu TC Ceza Kanunu'na göre SUÇtur.Demokrasi ANAYASAL SINIRlar içerisinde özgürlük demektir.

Sözün özü; Atatürk'e hakaret, bu ülkenin kurucu ruhuna, yönetim şekline, demokrasisine, devrimlerine, aydınlanmasına hakaret anlamına gelir.Bu da ülkeyi bölmeye, parçalamaya yönelik bir teşebbüs çabasıdır.Bu fikrin nesi doğru olabilir sana göre.Benim fikrimin bu fikirle uyuşması bile önemli değil burada.Çünkü bu fikir böyle faliyetlere giriştiğinde yaptıkları SUÇtur.
SonGOku
(01/05/2009 - 20:50)
tabular oldukça sağlıklı düşünemeyiz, benim kutsallarım yok, anayasa yasalar kurum yada kişiler benim için tartışılmaz değildir.
ltr_mrt
(01/05/2009 - 20:57)
Kardeşim yine yanlış bir yerden bakıyorsun.Ben sana tartışma mı dedim.Zaten Anıtkabir'de her yıl önünde saygıyla eğilinen şeyin bir kutsal değil bir simge olduğunu söyledim.Haaa ama sen Kurtuluş Savaşı, Cumhuriyet, Devrimler, Kurucu Ruh benim için kutsal değildir diyorsan; sana da biraz dikkatli olmanı öneririm.Çünkü banlanan zatların yaptığı gibi açık saldırıda bulunursan suç işlemiş olursun.

Tabii ki anayasalar tartışılmaz değildir.Mevcut 80 anayasasından, yani darbe anayasasından kim memnun ki.Ama benim dediğim maddeler tartışılmaz maddelerdir.Anladın mı???

Ayrıca rejimi koruyan Cumhuriyet kurumlarının işleyişni falan demiyorum, varlığını tartışmanın banlanan zatların yaptıklarından farkı olmadığını düşünüyorum.
SonGOku
(01/05/2009 - 23:12)
15bin yıllık insanlık tarihine bakarsan bunların hangi ihtiyaçlarını karşıladıgı bulursun.
ltr_mrt
(02/05/2009 - 00:08)
Kardeşim "yazdıklarını cevaplayacak kapasitem yok" diyorsan tamam anlıyorum da bir şey söylediğini zannedip aslında hiçbir şey söylememenin sana bir şey kazandırmayacağını bilmen lazım.Ya da bahsettiğim değerlere tümden karşısın da belli mi etmek istemiyorsun?O zaman sende yürek yok!Açık açık konuş bakalım, ne demek istiyorsun, söyle, kaçamak konuşma!!!!
ytümakina
(02/05/2009 - 12:57)
kesinlikle songokuya katılıyorum..ltr_mrt senin sölediklerin özgün bişe değil türkiyede elit kesimin ezberlediği ama kendisininde ne amaçla sölediğini bilmedikleri şeyleri sölüyorsun..yane açıkçası ezbere konuşuyosun biz insanız insan papağan değiliz atatürkün bizim için büyük önderdi ve öle kalacak ama bazı şeylerin ötesi uçlaşma kutuplaşmalara yol açar ben bunlardan rahatsız değilim ama olanlar var..uzatmak istemiyorum sen benm anlatıcaklarımı anlamıcan nede olsa sen demişsin ya arkadaş için yok kapasiten yok falan bence tam tersinin olduğunu düşünüyorum..
81onur38
(02/05/2009 - 13:43)
Kemalist değerlere hak ettiği ölçüde değer verip onu yaşatmak için çalışmak ,sahip olunan değreleri putlaştırmak anlamına gelemez.

Kemalizm hiçbir dönem uç bir fikir olmamıştır.Haksızlıklarla karşı karşıya kalıp mantıktan yoksun ellerde kutuplaşma aracı olarak kullanılsa da özünü yitirmemiştir.Ezbere konuşmak düşünmeden konuşmaya eşdeğer ancak biliriz ki Kemalizm sürekli devrim prensibini güder.Dolayısıyla herhangi bir kalıpçılık ya da ezbercilik sözkonusu değildir.

Bizler için değişilmezler vardır.Bilindiği üzere her akım kendi içinde ilkelere sahiptir ve bunların benimsetilmesi adına mücadele verir.

Bu noktada önemli olan savunduklarınızda bağnazlık yapmamaktır.Ölçülü eleştirilere açık olmadıkça da gerçek bir devrimci olamazsınız,özünüze sahip çıkmadıkça da...
ltr_mrt
(02/05/2009 - 14:26)
Bir dakika şimdi ytümakina, ezbere konuşmadığımı göstermek için düşünceme ayırı bir şey mi söylemek zorundayım.Songokunun nesine katılıyorsun anlamadım ben.Adam bir şey söylemiyor ki.Aslında çok şeyler anlatıyormuş gibi bir cümle söyleyip ALTINI DOLDURMAMAK nedir sence?Ya radikal bir fikre sahiptir de açık etmek istemiyordur ya da söylemek istediklerinin altını doldurabilecek kapasiteye sahip değildir.Ben kapasiten varsa doldur söylediklerinin altını dedim.Direkt bir suçlama yöneltmedim.Ki cevap da gelmedi bunu üzerine.Yorum okuyanların olsun.Ama sen bana ben tam tersini düşünüyorum diyerek hakaret ediyorsun.

81onur38'e de teşekkür ederim.Çok güzel şeyler söylemiş.Aslında benim vereceğim cevaba tam oturuyor.Ben belli bir şeye inanıyorsam, inandığım şeyin ilkelerini özümsemişim ve o ilkeler benim düşünce tarzım olmuş demektir.Bu ezber mi oluyor şimdi?

Bir de elit kesim demişsin.Söyler misin şu anda bu ELİT KESİM kimler?GEMİCİKler satın alanlar mı?Teminatsız krediyse ATV/SABAH'ı alanlar mı?7 yılda 40 yıldır sahip olamadıkları servete sahip olanlar mı?İflasın eşiğindeyken altlarına birer Lincoln ve BMW 7.45 çekip Kenya'ya fabrika kurmaya gidenler mi?(Son söylediğim bizzat tanık olduğum bir olaydır)

Yani ytümakina, ezber konuşmaktan bahsediyorsan sen ilk önce bir kendine bak.Ezber kavramlarla konuşuyorsun ve o kavramlar 7 senedir değişti.

Uzatmak istemiyorsun ve ben senin dediklerini anlamayacağım öyle mi?Songoku'ya katılmanı şimdi daha iyi anlayabiliyorum.Aynı kafadasınız çünkü.Aslında hiçbir şey söylemiyorsunuz ve sanki, bir de çok şey söylemiş gibi beni suçluyorsunuz, hakaret ediyorsunuz!!!Songoku'ya söylediklerimi sana da söylüyorum!!!Açık açık konuş!Söylediklerinin altını doldur.Yorum okuyanlara kalsın.Ben yazarım ama sen anlamazsın gibi bahanelerle kaçma.Cevabını bekliyorum!!!!!
ytümakina
(02/05/2009 - 14:44)
sölediklerimin ve söleyeceklerimin arkasındayım dediğim gibi beni şarşırtmadın..çünkü hakkaten ezbere konuşuyosun beni tanımıyosun ama benm hakkımda sanki şu anda iktidar olan bi partiyi savunuyomuş onun düşüncelerine sahipmişim gibi bi hava yarattın kendince halbuki bu sölediklerim herhangi bi partinin taraftarı olduğum anlamına gelmememli gelmezde ama sen bazı konularda peşin hükümlüsün bu belli..bence adam orda çok kısa şeylerle aslında çok şey anlatmış zaten önemli olanda bu yani adamın söledikleri çok açık adam kutsalım yok derken sadece atatürk için konuşmamış ki ama bazıları hernedense direk onu anlıyo yada anlamk istiyo..ayrıca bi insan bence atatürkü sevmek zorundamı belkide yaptıkları hoşuna gitmiyo olabilir kesinlikle yanlıoş anlaşılmasın ben kesinlikle atatürkü ve yaptıklaını çok büyük hayrabnlıkla bakan biriyim kendisinide çok severima ama insanların böle bi zorunluluığu yok..ayrıca sen buraya baya bi yazı yazmamı falan isteyemezsin benden çünkü ksura bakma ama benm başkalarına kanıtlamaya empoze etmeye çalıştığım ne bişe var nede buna yapıracak vaktim var.. yane kusura bakma ama o kadar boşş!! değilim..son olarak sana tavsiyem önyargılarını kaldır bazı şeylere gözünü kapayarak bağlanma sorgula düşün..bilim adamı olmanında gereklerinde biride bu değilmi?ksura bakma ama bazı şeyleri anlatmak için senin gibi uzun ama aslında hiçbişe anlatmayan şeyler yazmakta zor ve sıkıcı geliyo bana..
ltr_mrt
(02/05/2009 - 15:06)
Tahmin ettiğim tarzdaki cevabın ne kadar mdoğru düşündüğümü kanıtlıyor.Niye söylediklerinin altını doldurmuyorsun kardeşim.Bir şeyler söyle ki ben de bir şeyler söyleyeyim.Bakalım o zaman ki daha çok şey anlatmış ortaya çıksın.Ben ne empoze etmeye çalışmışım.YORUM OKUYANLARIN dedim.Hiçbir zaman da bu halka fikir empoze etmeye kalkışmam.Çünkü halkımızdan hiç umudum yok.Umudum kemalist devrimin eseri bir kaç kurumda ve aydında.

Ben senin iktidar partisini desteklediğini mi söyledim.Yazımı dikkatle oku.Songoku'ya da böyle bir şey söylemedim.Sadece Songoku'ya hiçbir söylemeyip bir yerden dokundurmanın altında acaba asıl fikirlerini açık etmek istememen yatıyor olabilir mi diye sordum!!!Cevap gelmedi!!!Ben de tekrar sordum.Gel açık açık konuşalım dedim.Cevap gelmedi.Ve sonra ben yine öyle bir !suçlamada! bulunmadım.Lütfen dikkatli oku yazdıklarımı.

Sorgulayıcı olmak gerektiğpini ilk mesajlarımda söylemiştim zaten.Aynısını bana söylüyorsun.Bir önceki mesajımda da bazı ilkelere sahip çıkmanın, özümsemenin ezber olmadığını belirttim.?Nasıl bir sorgulama, araştırma içindesiniz ki sizler, hala bir yargı koyamamışsınız, hala kesin bir fikriniz yok, hala yalpalamaktasınız ve hala kendi değer yargıları çerçevesinde kendi düşüncelerini belirten insanlara sorglamayı öneriyorsunuz?Şunu belirtmek isterim ki bir şeyleri sorgulamış, araştırmış ve değerlendirmişim ki kendi yargmı koymuşum.Yoksa konuşacak bir şeyim olmaz zaten.Tıpkı bazılarının(bakınız konu başlığı!!!) yaptığı gibi sadece saldırırım.

Evet kimse Atatürk'ü sevmek zorunda diil ki buradaki konunun Atatürk olmadığını söylemiştim, yani Atatürk'ün sadece bir simge olduğunu!!!Her neyse sorun bu insanların yaptıklarının suç olması bilmem anlatabidim mi?

Tekrar söylüyorum gel istersen açık açık konuşalım, tartışalım.Söyleyecek bir şeyin varsa söyle.Söylediğin şeyler için yargılamam seni.Ama hiçbir şey söylemeden hakaret edersen naçizane yargılarım.
metropol tilkisi
(02/05/2009 - 16:14)
noluyo lan burda dağılın layn ben geldim
mukfighter
(02/05/2009 - 16:49)
ltr murat atlı zaat burda kendini tatmin etmekle meşgul.Zira arkadaşlar bir tartışma ortamında kendi fiikirlerini dile getiriyorlar bu arkadaşta bak dememişmiydim beni şaşırtmadın bak işte haklıymışım gibi sözlerle aslında fikir sunmak değilde fikrini kabul ettirmek ve kutsamak, diğerlerini de vasıfsız ilan etmeye çalışmıştır.Sen kendi eteğini öpebilirsin ama insanlar varoluşla birlikte kendinde bulunan özgür düşünme yetisini kimsenin ipoteğine boyun eğdirmemeye devam edecektir.İnsanlar karmaşalar içinde yalına basite ve temel insaan ihtiyaçlarına dönebilirse bu karanlık çağın da sonu gelecektir.
ltr_mrt
(02/05/2009 - 17:00)
Son mesajımın bir üstündeki mesajın başına bakarsan mukfighter, haklıymışım benzeri bir sözün ilk olarak orada ve bana karşı kullanılmış olduğunu da farkedersin belki.Yani eğer at gözlüklerini atarsan!!!

Sana ne cevap verebilirim ki.Tabii ki seninle aynı fikirde olmamız mümkün değil.Karanlık bir çağda yaşıyoruz öyle mi mukfighter.Bu benzetmeyi rejim için mi yaptın açık açık belirtir misin?

Yine hiçbir şey söylemeyen bir üyeyle karşı karşıyayım.Sürekli saldırmak, saldırmak.Mesajının amacı bu işte.Saldırmak!!!Becerebiliyorsan fikirlerini açıkla, beceremiyorsan önüne gelene sadırmaktan vazgeç.Burada fikir belirtmekten bahseden benim.Arkadaşların fikir belirtmediklerini söylüyorum.Açık açık konuşun da tartışalım diyorum.Sonra sen çıkıyor ve bana bu zat fikir belirtmiyor kendini tatmin ediyor diyorsun.Seni tebrik ediyor ve sorumu tekrar soruyorum.Karanlık çağ benzetmesini rejim için mi kullandın?Saldırmadan cevap verebilecek misin acaba???
kopfficker
(02/05/2009 - 18:40)
mustafa kemal e şu sıralar şeriatçılardan çok kemalistler zarar veriyor. herşeyin fazlası zarar...
mukfighter
(02/05/2009 - 18:44)
orda bir fikir olmadığını ve hiçbir şey söylenmediğini düşünüyorsan söze gerek yok hakkaten.kendini rejim muhafızı görüp savunmaya geçiyosun halbuki ben insandan bahsediyorum orda, gidip yine sığ bir alana indiirgemişsin. çünkü senin insanın nolduğundan haberin yok. saldırı diyorsun neye saldırdık bu kadar kişi anlamış değilim. bi saldırı yok saddece fikirler var ama sen saldırı olarak görüyorsun. büyük düşünürler karşısındaki eğer dediklerinden anlamıyorsa susma hakkını kullanırlar.çünkü bu fikirlerin karşıdaki hiçlikte eriyeceğini ve hiçbir çıkarım yapamayacağını görürler.bu yüzden bende uzatmıyacam bu mevzuyu.Tabi kendimi büyük bir düşünür ilan etmiyorum sadece doğru bulduğum bi alıntı yapıyorum.
ltr_mrt
(02/05/2009 - 19:11)
mukfighter; ben mi anlatamıyorum, daha ne kadar açık bir şekilde söyleyebilirim.Evet kardeşim hiç fikir yok.Ben gel, söyle tartışalım diyorum.Hiçbir şey söylemiyorsun.Yine söylemedin.Son mesajının konusu nedir?Söyleyeyim...Yine başta bana sallamışsın.Normal sonuçta bu önceki mesaja cevap.eeee peki sonra....Ben ne demek istiyorsun söyle de tartışalım diyorum.Söylediklerinizin altını doldurun da tartışalım okuyanlar yorumlasın diyorum.Niye bir şeyler söyleyemiyorsunuz.Yine aynı bahaneyi yazmışsın.Karşındaki anlamıyorsa.....Allah allahhh kardeşim bana bir şey söyledin mi ki ben anlamadım.Bir şey söylesen belki anlardım di mi.Saldırmak işte bu.Hiçbir şey söylemiyorsun.Yaptığın şey sadece anlamazsın, yok öyle dedin, yok böyle dedin diye sıralamaktan ibaret.Ben bir şey dedim sonuçta di mi?Ama sen hiçbir şey demedin!!!!!!Kardeşim konuş diyorum be konuş, çok mu zor yoksa konuşacak bir şeyin yok mu?

Ha şu saldırmaya en net örneği vereyim.mukfighter, bu başlığa attığın ilk mesaj şu cümleyle başlıyor:"ltr murat atlı zaat burda kendini tatmin etmekle meşgul."

Benden farklı olarak ne düşündüğünü yaz, nesi yanlışmış görüşlerimin, ama bundan önce konunun başını da oku.nerden gelmiş konu diye.Sonra benim düşüncelerime karşı kendi düşüncelerini öyle.Sadece suçlamaktan ibaretsiniz.Sonra ben saldırmıyorum ki diyorsunuz.Saldırdığınızın farkında değilsiniz.Tek işiniz cevap verdiğiniz kişi ile uğraşmak.Ben cevap verdiğiniz kişinin fikirleri ile uğraşın gelin tartışalım diyorum.Son kez seni fikirlerini açıklayıp, altını doldurmaya davet ediyorum.Yine bana sallayıp üste çıkmaya çalışma, bekliyorum...

kopfficker, konuyu baştan sona okumayıp direk son mesaja bakarak yorum yaptığına o kadar eminim ki.Mesajlarımı baştan sona okursan belki onuncu kere tekrar edeceğim ama ben konunun Mustafa Kemal'le ilgili olmadığını, Mustafa Kemal'in sadece bir sembol olduğunu, asıl olayın bu sembolün temsi ettiği değerler olduğunu söyledim ve görüşümü hep bu doğrultuda dile getirdim.Ama sen hiç okumadan yorum yaptığın için direk bana sallamışsın.Sana başlığı baştan sona okumanı tavsiye ediyorum.
kopfficker
(02/05/2009 - 21:07)
sana bişey dediğim yok arkadasım isim filan vermedim orda sen ustune atlamıssın yorumun. dediklerimin arkasındayım hala... kimseye bişey salladıgım yok ayrıca...
81onur38
(02/05/2009 - 23:19)
Bu bir tatmin olma ya da fikir yarıştırma,empoze etme hareketi olarak algılanmamalı arkadaşlar.Fikirlerin beyan edilmesine karşı duran biri öncelikle gerçek bir Kemalist olamaz.

Benim bu başlığı açmamdaki temel amaç karşıt fikrilerle dolup taşmış kimselerin fikirleri değil onları savunma şeklinden duyduğum rahatsızlığı sizlerle paylaşmak isteğimdi.

Gördüğüm kadarıyla yorum yapan arkadaşların tamamı vatansever kimseler ve farkında olmasalar da üç aşağı beş yukarı aynı düşüncenin insanları.Farkları düşüncelerini dile getirme yolları sadece,başka birşey değil.

Biraz sakin olmayı deneyip doğru noktalara temas etmek ve kişisel saldırılardan uzak durarak sadece düşüncelere yönelik yorumlar yazmak daha doğru olur kanaatimce.

Yorum Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir.
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.