usis - mkm

AnasayfaDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
okulu hiç asılmaz mı?
ben her zaman derslere iştahla gelmiyorum kendimi zorluyom,bazen de gelmiyom sıkılıyom,girmiyom derslere!

ama bazı arkadaşlar ne zaman gelsem dersteler,bu arkadaşların kafasından ne geçtiğini ve nasıl bir iradeyle ders aksatmadıklarını merak ediyorum,yani ne düşünüyolar neye konsantre oluyolar?ama işin arka planında görünmeyen yüzünde,yani gerçekler!

bi açıklasınlar da ben de uygulayım!


gönderen: f(x)=1 - 27/11/2008 - 18:37
 Konu Hakkında Yapılan Yorumlar:
yorum yapan(tarih) yorum
antiawaw
(27/11/2008 - 18:49)
belki ailelerinin verdigi emege saygısından olabilir.
orsan
(27/11/2008 - 19:49)
repeat'e kalma korkusundan olabilir.
NsI
(27/11/2008 - 20:06)
f(x)=1 bende merak ediyorum bazen , bazıların nasıl bir eğitim sevdasıdır ki 12+ yıldır ilk günkü gibi:D
Larva
(27/11/2008 - 20:07)
bende senin gibiyim f(x)=1

bence onlar derslerini seviyorlar.

ama sevmedende gelmek sorumluluğunun farkında olmak demektir.
f(x)=1
(27/11/2008 - 21:14)
ailenin verdiği emek için derslerini aksatmayanın ayağından elinden öpülür.
SonGOku
(27/11/2008 - 21:27)
zuahah lan hepiniz akıllı adamlarsınız



millet işine nasl geliyorsa öyle yapar..bazıları alışkanlık bazıları hocayı sever, bazısı deli not tutma hastasıdır..




asyaka
(27/11/2008 - 22:08)
derse gidince ders çalışmaya gerek kalmaz belki ondandır ha ne dersin:)
sınav gecelerinde herşey hallolur kimseye de muhtaç olmazsın
f(x)=1
(27/11/2008 - 22:45)
tabiki ders çalışmaya pek gerek kalmıyor ama her derse de gitmek,bunun sabah uyanamaması var,trafiği var,üşengeçliği var,sıkılması var,o irade işte,hepsine sınav zamanı fazla ders çalışmamak için tüm derslere gelmek iradesi,hayır asyaka bu olamaz!
farklı bişey olmalı,bu kadar okula bağlayan,robotlaştıran farklı bişey!
orsan
(27/11/2008 - 23:03)
repeat korkusudur o. 1. sınıfta o üşenmeler, isteksizlikler hepsi çatır çatır kullanılır sonra da 1.06 ortalama yapılırsa, bir takım kasma politikaları uygulanır. ha mantalite değişmedikten sonra 2 vizenin olduğu gece bilgisayar başından kalkılmaz orası da ayrı mesele.

imza:ders bitiminde sigara içmek bahanesiyle kaçarcasına sınıftan uzaklaşan öğrencilerin temsilcisi.
asyaka
(28/11/2008 - 01:03)
sabah uykusu konusunda katılıyorum ki ben mümkün olduğunca ders aksatmayan insan ders sabah olunca herşey değişiyor ve o güzel uykumu hiçbişeye feda etmiyorum:D
n\a
(28/11/2008 - 12:33)
"ya abiiii grup 3ün sınavı ne zamannnnnnnnnn lütfennnnnnn yaaaa bak çok kötü durumdayım" veyahut

"abi sınavı ben haftaya biliyordummmm,,, hocanın odası nerde??? yalvarsam düzelir mi ? ya lütfen içimi rahatlatın"


gibi saçma sapan acizliklere düşmezler bence :)
Sarpedos
(28/11/2008 - 13:19)
arkadaşın sölediğine katılıyorum. Abi ders notlarını nerden bulucaz gibi yada sınav nerde yada hangi konular var gibi soruların peşinden koşmak zorunda kalmazlar. Ayrıca çıkıcak soruları %60 bilinir
ozcetin10
(28/11/2008 - 15:55)
ya bırakın ya heyecansız inekler hepsi.bir tanesine dedim ki yoklamaya beni yaz diye, çocuk dedi ki: ben bu sorumluluğu alamam. hayatındaki en büyük heyecan olacaktı...
eleman
(28/11/2008 - 17:43)
ozcetin10 arkadaşım sana kim o cevabı vermişse helal olsun ona.Alışmayın arkadaşım üçkağıda.Sonra iş hayatınada yansır böyle şeyler
f(x)=1
(28/11/2008 - 21:26)
bence hayatı monotonlaştırmamak gerekli,hatta ben aynı iş yerinde senelerce çalışmaya da karşıyım,insanız biz eşya olmamalıyız,ne sınıfta,ne işte,nerede olursak!
denizyazgac
(29/11/2008 - 11:27)
Neden bu okuldasınız?

Aileleriniz size neden para gönderiyor?

Ülke sizi neden eğitiyor?

Ülkenin durumu ne halde ?

Türkiye'nin kurucusunun ve biz gençlerin ortak hedefi ne ve sen bunun neresindesin ?

-------------------------------------------------------
Bu konuda Japonya,Kore gibi ülkelerin tarihini bir inceleyin, belki bir fikir oluşur kafanızda.
------------------------------------------------------

Saygılar.




n\a
(29/11/2008 - 11:49)
kuru sıkı atatürkçü olunmuyor. doğru söylemiş üstteki zat-ı muhterem :)
chomar
(29/11/2008 - 19:26)
valla en büyük neden eminim ailenin sana verdiği emeklere karşılık verebilmektir.bence en mühimi bu.
melih
(29/11/2008 - 20:42)
her dönem ders programına göre 1 ya da 2 ders eksik olıorum her derse de geliorum böylece sürekli derse girmekten sıkılmıorum. zaten bu şekilde haftada 15-16 saat derse giriorum. bu şekilde verilen bilgiyi de hazmedebiliorum. anlamadığım 9-10 ders alanlar nasıl yürütüo :S
ha almadığım derslere noldu derseniz şimdi 9.dönemimde onları alıorum
Larva
(29/11/2008 - 20:54)
melih, ii hoşda kardeşim 10 yılda bitireceksek dönemde 15 kredi alarak bende paşalar gibi okurum okulu.
melih
(29/11/2008 - 21:17)
ilk 2 yıl derslerimi normal aldım we verdim. 3.ve 4. sınıfta her dönem 1 ya da 2 ders eksik aldım. 15 16 saat die yazdım yukarıda 15-16 kredi diil 15-16 saate 2 kredi tarih 2 kredi proje tezi gibi dersleri de eklersen 19-20 kredi civarında bişi edio. tabiii bu anlattıklarım 3 ve 4. sınıfta uyguladıım plan... ki her dönem 15 kredi bile alsan 5-5,5 yıl edio
f(x)=1
(29/11/2008 - 21:24)
denizyazgac sen de unutma biz robot değiliz,insanız!
madem boyle düşünüyorsun su zamana kadar ülkeye ne fayda sağladın,elle tutulur bi projen,bi katkın var mı?

anca laf! değildir inş.
denizyazgac
(29/11/2008 - 23:13)
Robotlukla ilgisi yok.

Derse gidenler de insan

Hem okulu 3.70 civarında bitiren, hem de Makine Teknoloji Kulübünde 2 sene etkin görev yapanlar da insan.

Şu an halen yüksek lisans öğrencisi olsa da , "Ar-Ge" dergisi editörlüğünü götürmeye çalışanlar da insan

Hem dersine girip, hem de ARGEGG'08'i yapanlar da insan.

Dersleri olup ta hem de "Akıllı parmak" projesini götürenler de insan.

---------------------------------------------
Bunların hepsi bir "anlayışı" yıkmak için yapılmış ve halen yapılmakta olan işlerdir.
---------------------------------------------------
Başkalarının yaptığı olan şeyleri yücelterek ve onların anormal olduğunu düşünerek,kendinizi normalmiş gibi göstermeyin.
---------------------------------------------
Abi nasıl bitirdin 4 sene de yaa? gibi aptalca sorulardan sıkıntı geliyor.
Kendisi çalışmıyor, ilgilenmiyor.

Sonra da sanki 4 senede bitirmek anormal bir şeymiş veya tüm derslere girmek anormal bir durummuş gibi karşısındakini yücelterek , kendisine gelecek tepkileri ve baskıyı azaltmaya çalışıyor.









f(x)=1
(30/11/2008 - 15:18)
deniz yargac ben kimseye insan değil demedim,o saydıklarının hepsi normal,başarılı insanlar onlar.

benim problemim başarılı olsade olmasada bir insan nasıl tüm derslere gelme iradesini gösterir,o kişinin aklından ne gecer,neye konsantre olur bu insanlar,nasıl ders aksatmazlar,merak ediyorum,nasıl sınırları var bu arkadaşların?
benim sorum bu.

banane okuldaki başarılarından hayattaki başarılarından falan filan,ben bunla ilgilenmiyorum!

ben insanın programlanmaması gerektiğini düşünüyorum sadece,çünkü fıtratımız buna müsait değil!


jokerstyle
(30/11/2008 - 15:29)
sen aşmışsın. okumayı falan bırak bence. nirvanaya ulaşmışsın sen.
ozcetin10
(30/11/2008 - 20:36)
ya yine bir yorum yaptık ,atatürkten girmişiniz japonyadan çıkmışınız..eleman bu benim fikrim sen bütün derslere saati saatini gir tamam mı? biz robot değiliz...
ozcetin10
(30/11/2008 - 20:39)
sırf ailem için okuyorum bende... onlar olmazsa yabancı bi ülkeye defolup giderim...ama Allah'ın bana verdiği zekayla yine inekleri geçeriz evelallah!!!
denizyazgac
(30/11/2008 - 20:40)
O'nu kadar sevdiğinizle alakalı.
"O" yu herkes farklı yorumlayabilir.


f(x)=1
(30/11/2008 - 21:21)
ozçetin helal ossun sana!
pre
(30/11/2008 - 23:06)
ben davutpaşa'dayken hemen hemen her derse giriyordum. sonuçta dersim olan hergün dolu dolu geçiyordu. erken çıkıp gideceğim veya yapabileceğim birşey de yoktu.

sonra açıkçası kendimi kandıracak şeyler buluyorum. yok işte zaten hoca notların aynısını anlatıyor falan. alır okurum diyorum. falan filan. ama bazen de hakkaten öyle oluyor. sonuçta ben anadolu yakasından geliyorum. ciddi bir zaman yollarda harcıyorum ve tek dersim falan da varsa biraz zulüm oluyor.

son sınıflarda insanın zamanı daha da değerli oluyor. açıkçası neyin daha faydalı olduğunu kestirebiliyorsun.

benim bildiğim birkaç hoca var. başkaları da vardır illaki isim vermiyorum. ama işte bu hocaların verdiği dersin telafisi olmuyor. bir saatte anlattıkları şeyleri günlerce kitapları karıştırarak öğrenebilirsin ancak. işte o hocaları kaçırmam, ne olursa giderim ;)

Yorum Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir.
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.