usis - mkm

AnasayfaDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
kainatta en yüksek hakikat !!!
1.Kainatta en yüksek hakikat "iman"dir.
Imandan sonra "namaz" dir.
2.Kismetine razı ol ki rahat edesin.
3.insan bu dünyaya yanlizca güzel yaşamak safa sürmek için gelmemistir.
4.evet cennet ucuz olmadığı gibi cehennem dahi lüzumsuz degil.
5.imani insani insan eder. Belki insanı sultan eder.
6.bu dünyada zalim izzetinde mazlum zilletinde...dmek ki bir mahkeme´i kübra ya bırakılıyor.
7.merak eymeyiniz sizin her amelniz yazılıyor.
8.dunya madem fâni dir
Hem madem ömür kısadır
Hem madem gayet lüzumlu vazifeler çoktur
Hem madem hayatı ebediye burada kazanilacaktir
Hem madem dünya sahipsiz değil
Hem madem su misafir hane i dünyanın gayet hakim ve kerim bir mudebbiri var.
Hem madem ne iyilik ne de fenalık , cezasiz kalmayacaktır.
......
Hem madem dünyevi dostlar ve rütbeler kabir kapısına kadardir.

Elbette en bahtiyar odur ki :
dünya için ahiretini unutmasin ;
ahireti dunyaya feda etmesin ;
hayatı ebediyesini hayatı dunyeviye için bozma sin ;
kendini bir misafir telakki edip misafirhane sahibinin emirlerine göre hareket etsin ;
selametle kabir kapısını açıp saadeti ebediyeye girsin....(Hasiye)




Hasiye : hem bu mademler içindir ki şahsıma karşı zulumlere sıkıntılara aldirmiyorum ve ehemmiyet vermiyorum. "Merak a degmiyor " diyorum ve dünyaya karışmıyorum.


gönderen: rnk - 01/01/2016 - 19:50
 Konu Hakkında Yapılan Yorumlar:
yorum yapan(tarih) yorum
Kutsaltermokitabı
(01/01/2016 - 20:40)
Kardeş finallere çalışmadın mı yoksa
Son Romalı Yandım SEZAR
(01/01/2016 - 21:13)
"... ilimdir, fendir." demişlerdi bilader !
sadeceokur
(01/01/2016 - 21:42)
sınava girmeden önce dua ederken ben
emcekare
(01/01/2016 - 21:53)
Dunyevi seylerle ugrasmak madem ki gereksiz, neden okuyorsun ki bu bölümde?

Amacın para kazanmaksa, imam hatip oku, dinini yaşayarak para kazanma imkanın olur.

Dediğin gibi omur kısa misafirsin bu dünya için boşa kürek çekme, ahireti düşün ve bian önce yatay geçiş yap Marmara ilahiyat fakültesini tavsiye ederim.

Yerini mühendislik yapacak bu dünya için,insanlık için,ülkesi için çalışacak kişilere devret dostum. Hayatını dunyeviye için daha fazla bozma..


tergen
(01/01/2016 - 22:10)
emreye ve sezara +1...
chkdska
(01/01/2016 - 22:21)
dini yaşayarak,dinden para kazanılmaz.Bunu diyen zaten din kavramını anlamamıştır.
Din tüccarları olur,orası ayrı.
Para emekle kazanılır.
Emek vermenin dini de yoktur.
Ama dini İslam olanın emek vermesi elzemdir.
talatabi
(01/01/2016 - 22:35)
emcekare, muhaliflik anlamında kılıçdaroğlu gibisin resmen

ayrıca olay tamamen şu cümleler ile özetlenebilir,

Elbette en bahtiyar odur ki :
dünya için ahiretini unutmasin ;
ahireti dunyaya feda etmesin ;

mühendis olunarak da ahireti düşünerek de pek ala yaşanabilir. şüphesiz ki insanlık ve dünyanın yararına işler yapmak da aslında islamın öğretilerindendir. kısacası uhreviyatı düşünerek mühendis olunabilir. dinini yaşayarak para kazanmak için illaki ilahiyat veya imam hatip okumasına gerek yoktur.
n\a
(01/01/2016 - 22:57)
helal teletabi +1
simko
(01/01/2016 - 22:58)
Şimdi dini sorguya çeksem dinini bilmez ama gelip vaaz verir. Git Sahihi Buhari oku gel tartışalım.
murat59
(01/01/2016 - 23:06)
yokluktur.
Alperen34400
(01/01/2016 - 23:15)
@emcekare Ne boş adamsın yazmış olmak için yazmayın Biraz Mantık Biraz Mantık Lütfen...Anlayacağını düşünmüyorum ama yinede yazayım belki anlayabilirsin.Öncelikle Şöyle söyleyim Bizler(yani hakiki anlamda müslümanca yaşamaya çalışanlar)Ne yaparsak Yapalım Allah Rızası için yaparız.Bizlerin okula gelmesi Sınava girmesi İyi bir iş bulup çalışıp çoluk çocuğa karışmak için değil Yalnız Ve yalnızca Allah Rızası İçindir.Yoksa rızkı veren Allahtır,Her türlü insana nasip olacak olan rızık gelir seni bulur zaten bundan en ufak bir şüphemiz yoktur.Hz. Peygamber (S.A.V.) efendimiz şöyle buyurdu: "Helali arayıp taleb etmek; ALLAH Teâlâ´nın yolunda kahramanca savaşmak gibidir. Helali arayıp taleb etmekten dolayı yorgun geceleyen kimse, ALLAH Teâlâ kendisinden razı olmuş olduğu halde gecelemiş olur."Yani bizler bu okula Helal rızık peşinde olduğumuz için geldik Senin Gibi KONUŞMUŞ OLMAK İÇİN KONUŞANLAR kendilerini bişey sanarlar MÜHENDİSLİĞİ MÜHENDİSLİK OKUMAK İSTEYENLER YAPACAKMIŞ DİNDARLAR MARMARA İLAHİYAT OKUYACAKMIŞ!!!LAFA BAK BİRAZ TARİH bilgin varsa Müslüman Bİlim adamlarının Buluşlarına Bir bakmanı tavsiye ederim ayrıca Peygamberimiz(sav): "İnsanoğlu öldüğü zaman, bütün amellerinin sevabı da sona erer. Şu üç şey bundan müstesnadır: Sadaka-i câriye, istifade edilen ilim, kendisine dua eden hayırlı evlat."´´ İstifade edilen ilim: Yani Aramızdan Yeni Yunus Çengeller çıkıp kitap yayınlaması Bu kitaplardan İnsanların İstifade etmesi de Bizim Bu Hadisde ki sevabı almamız için birer Nimet olabilir.Kısacası Güzel Kardeşim Lütfen Yorum Yaparken Saçmalama bir daha;Müslümanım Ve Allah Rızası için bu okula geliyorum Senin gibi geri kafalılara Rağmen MÜHENDİSLİK Okuyorum Ve Allahın izniyle SENDen kat ve kat daha başarılı Mühendis olacağım. Son olarak Şu sözü çok severim Paylaşayım Necip Fazıldan ´´Deden Bile Söndüremedi İslam´ın Nurunu. Sen mi Söndüreceksin Ebu Cehilin Torunu ?´´
Son Romalı Yandım SEZAR
(01/01/2016 - 23:35)
Dünya üzerinde kendi inancını -ki kesinlikle bireysel bir kavramdır- bizimkiler gibi pazarlayan başka bir topluluk var mıdır çok merak ediyorum !

Ya tamam anladık iyisin(iz), hoşsun(uz). Cennete de gireceksin belki. Ama yani yapma böyle. Belki ben senin girdiğin yere girmek istemiyorum. Bir de böyle düşün... *%#$~

Allah yar ve yardımcınız olsun. Bak ben hiç pr yapıyor muyum ;)

kıssadan hisse; buhari´den mevlana´dan sözler paylaşmak yerine buhari, mevlana olmayı deneyin. belki kimse sizi takdir etmeyecek ama zaten amacınız da bu değil ki! değil mi?
n\a
(01/01/2016 - 23:49)
hayat bi sınav değil mi zaten ?@dmbrt eğer sınav için bana göre doğru olan paylaşımda bulunuyorsa birisi hepimizin böyle olması gerekir
ObiWanUmudi
(02/01/2016 - 03:08)
Nehirler sürekli denizlere akar.. ama denizler hep boştur
İsmailabiy
(02/01/2016 - 03:27)
36:8-9-10
seyyah_989
(02/01/2016 - 09:07)
Allah razı olsun konuyu açan arkadaştan da, hoş yorumlar yapanlardan da.
Serbest kürsü´de artık niye ise; herşeye isyan edercesine paylaşımlar yapılıyor. Böyle paylaşımlar gerekiyordu.
bizon
(02/01/2016 - 10:10)
Burası laik bir platform olarak kalsın, mühendislik dışında şeyler konuşulmasın. Yoksa millet coşuyor, her taraf bu başlıklarla doluyor küfürleşmeler oluyor falan filan. Yoksa ben de biliyorum Buhari´den girip Gazali´den çıkmayı..

Bu arada okuldaki dini afişler falan o kadar çok ki. İlahiyatta bu kadar var mıdır bilmem. Geçen yılbaşıyla alakalı bir şey gördüm. Dünyanın en büyük problemine karşı bir duruş sergiledikleri için o imanperver insancıkları selamlıyorum.
bizon
(02/01/2016 - 10:11)
Kainattaki en yüksek hakikati söyleyeyim: Bazı şeyleri kesin olarak bilemeyiz. İşte bütün hakikat bu.
talatabi
(02/01/2016 - 10:50)
@bizon,
laiklik demek din konuşmamak mi demek ?
yoksa a305 yönetimi, siteyi dini bir şekilde mi yönetmeye başladı mı ki burası laik bir yer olarak kalsın ? (!)

oplusa
(02/01/2016 - 11:52)
Şunu anlatmak istiyor sanırım, burası bunun platformu değil , elbette bu bölge serbest kürsü ama farklı görüşteki insanlar burada atışıyor , küfürleşiyor , zıt gidiyor bunların üstüne neden yardımlaşma azaldı. Bu başlıkta yazılan kötü bir şey yok fakat yorumlarda hemen kutuplaşmalar ortaya çıkmış. Laik kalsın bana kalırsa yanlış bir cümle olmuş, siyaset dışı kalsın bu platform daha doğru sanki.
talatabi
(02/01/2016 - 12:01)
@oplusa , çok doğru diyorsun +1

ben de senin dediğini anlamaya çalıştım ama baktım ki öyle görünmüyor. o yüzden yazdım. yoksa ben de siyaset dışı kalması , gerçek anlamda mühendislik konuşulması taraftariyim. geçen aylarda platon ve diğer nickli ama ayni kişi olan elemanın yazdıklarına karşı çıktığım gibi .
teşekkürler
rnk
(02/01/2016 - 12:12)
ahali iki güruha ayrıldılar:
Birinci güruhu:
Kendini tanımış ve aklı başında ve kalbi yerinde oldukları için, o sarayın içindeki acaiblere baktıkları zaman dediler: "Bunda büyük bir iş var." Hem anladılar ki: Beyhude değil, âdi bir oyuncak değil. Onun için merak ettiler. "Acaba tılsımı nedir, içinde ne var?" deyip düşünürken, birden o muarrif üstadın beyan ettiği nutkunu işittiler. Anladılar ki, bütün esrarın anahtarları ondadır. Ona müteveccihen gittiler ve dediler: "Esselâmü Aleyke ya Eyyühel Üstad! Hakkan, şöyle bir muhteşem sarayın, senin gibi sadık ve müdakkik bir muarrifi lâzımdır. Seyyidimiz sana ne bildirmişse lütfen bize bildiriniz." Üstad ise, evvel zikri geçen nutukları onlara dedi. Bunlar güzelce dinlediler, iyice kabul edip tam istifade ettiler. Padişahın marziyatı dairesinde amel ettiler. Onların şu edebli muamele ve vaziyetleri o padişahın hoşuna geldiğinden onları has ve yüksek ve tavsif edilmez diğer bir saraya davet etti, ihsan etti. Hem öyle bir Cevvad-ı Melik´e lâyık ve öyle muti´ ahaliye şayeste ve öyle edebli misafirlere münasib ve öyle yüksek bir kasra şâyan bir surette ikram etti, daimî onları saadetlendirdi.
İkinci güruh ise;
akılları bozulmuş, kalbleri sönmüş olduklarından, saraya girdikleri vakit, nefislerine mağlub olup lezzetli taamlardan başka hiçbir şeye iltifat etmediler; bütün o mehasinden gözlerini kapadılar ve o üstadın irşadatından ve şakirdlerinin ikazatından kulaklarını tıkadılar. Hayvan gibi yiyerek uykuya daldılar. İçilmeyen, fakat bazı şeyler için ihzar edilen iksirlerden içtiler. Sarhoş olup öyle bağırdılar, karıştırdılar; seyirci misafirleri çok rahatsız ettiler. Sâni´-i Zîşan´ın düsturlarına karşı edebsizlikte bulundular. Saray sahibinin askerleri de onları tutup, öyle edebsizlere lâyık bir hapse attılar.
Ey benimle bu hikâyeyi dinleyen arkadaş! Elbette anladın ki: O Hâkim-i Zîşan bu kasrı, şu mezkûr maksadlar için bina etmiştir.

kasva.
(02/01/2016 - 12:14)
Tahammul gostermek yerine neden siyaset disi olsun diyoruz ki? Muhendislik de konusalim ama siyaset de konusalim. Neden tahammul edemiyoruz? Ben de ara sira siyasi konularda fikirlerimi soyledim ve ciddi anlamda hakarete maruz kaldim. Ama daha sonra fikirlerimi anlayan arladaslardan bazilari ozelden ozur diledi helallik istedi. Demem o ki herkes en uc da olsa fikrini yazip soylesin biz de karsi cikiyorsak bile uygun sekilde karsi cikalim.
n\a
(02/01/2016 - 12:22)
Serbest Kürsü olmuş mu Sana KÜRSÜ :)
bizon
(02/01/2016 - 12:28)
Laik kelimesini özellikle kullandım. Böyle bazı kelimeler vardır hala içgüdüleriyle hareket eden insanlar hemen oltaya düşer. Bu site din dışı (seküler-laik) ve siyaset dışı (apolitik) olursa daha faydalı olur ders açısından.

Yoksa ben de siyaset ve din konusunda zerre derinliği olmayan ve yüz yüze bu konuları konuşamayacak insanların buradan saydırıp rahatlaması isterim ama başka siteler var bu iş için.


oplusa
(02/01/2016 - 12:31)
tahammül göstermek bireysel bir şey , buradan insanların tahammül göstermesini sağlayabilir misin ? Ben hiç sanmıyorum. bir de siyasetin oplusa,talatabi,bizon(aklımda kalan nickler özel bir kastım yok ) gibi sahte isimler yerine söylenilenin bir değer gösterdiği platformlarda veya yerlerde konuşmak bence daha doğru, o açıdan ben burada ki siyasetle alakalı muhabbetlere katılmıyorum.
Son Romalı Yandım SEZAR
(02/01/2016 - 12:51)
Neden burada siyaset konuşulmasın ki arkadaş? Bence asıl yeri burası. Hatta buradaki gibi din de konuşulsun, ateizm de. 4 sene boyunca yüzlerce derse, sınava giriyoruz. Hep hesap kitap arkadaş. Bari serbest kürsü de biraz sosyal konulara değinelim. Zaten bu konunun altında bu kadar çok yorumun olmasının asıl nedeni içimizdekileri biriktirmemizdendir. Hep bir linç edilme, fişlenme korkusuyla normal hayatta söylenmeyen şeyler burada söyleniyor. Kimsenin sesi burada kısılmasın bari. Konuşun, tartışın ve rahatlayın arkadaş..!

Her görüşten, ama her görüşten insan yazsın. Böyle kabuklarınıza çekilmeyin. Bari burada korkmayın.

Zaten hakaret yada küfür edeni site yönetimi uzaklaştırır. Bu kadar basit.
sadeceokur
(02/01/2016 - 14:35)
son romalı yandım sezar arkadaşıma katılıyorum herkes yazabilmeli istediğini gelsin uç islam savunanı da yazsın ateisti de yazsın ne kadar demokratik sosyal bir ortam olur çok da hoş olur
efeee
(02/01/2016 - 15:11)
ne üflüyorsunuz siz ?
efeee
(02/01/2016 - 15:12)
keşke bu arkadaşlara bişey yedirip içirmeseydik
integral
(02/01/2016 - 16:32)
@efeee sen niye aşağılamaya çalışıyorsun ki ? , işte böyle anlayıs yuzunden ben de burada siyasi dini bişi paylasılması taraftarı değilim biri bişi paylasınca zıt gorustekiler hemen bi asagılamaya calısıolar paylasana, kusura bakmayın da böyle anlayısla devam edeceksek paylasmasın kimse bişi
efeee
(02/01/2016 - 17:28)
@integral ne aşağılaması dayıcım böyle bi konunun burda olmasına gülüyorum laf sokuyorum aynı şeyi savunuyoruz yani senle
emcekare
(02/01/2016 - 19:02)
@alperen boş adamın kralı sensin yüzüme söyle delikanlıdan terbiyesizlik yapma haddini bil bu birr

Mantık okuduğunu anlamaktır. Sen önce okumayı öğren, arkadaşının yazdıklarını tümüyle oku. Sonra anlamayı öğren, benim yazdıklarımı anla. Sonrada çarpıtmamayı iftira atmamayı hakaret etmemeyi saldırmamayı adam olmayı öğren. Dediklerine uzun uzadıya cevap vermeyeceğim, tama mi ile mantık dışı ve saçma sapan laflar.Sana özelden numaramı atacağım. Buluşalım mutlaka yuz yüze.

@chkdsk madem dinden para kazanılmaz, neden diyanet bakanlığı bütçesi 5.7 milyar lira ile, sağlık bakanlığından fazla? Neden imam, muzeyyin vb. Din adamlarının maaşı en düşük 2.000 liradan başlıyor? Milli eğitimde çalışan din öğretmenlerini saymıyorum bile. Birde vakıf dernek ile din sömürüsü yapıp para toplayan özel sektör var. Bu ülkede dinimizi sömürüp, insanların dini duyguları ile oynayıp geçinen ailesi ile birlikte 20 milyon insan var. Sana sonuna kadar katılıyorum, peygamberimiz zamanında imamlar maaşlı değildi. Para için değil, Allah için, ümmet için dine hizmet edilir. Gönüllü olarak..

@rnk nın yazdığından anladığım, kısaca bu dünya fani, asıl önemli olan ahiret, bu sebeple bu dünyadaki şeyleri duşunmeyin uzulmeyin, dunyevi işler boş, karışmayın gibisinden özellikle son cümlesinden anlaşıldığı üzere merak etmeyin karışmayın dünyaya gibisinden mesaj vererek, mühendislik öğrencilerini araştırmaktan bilimden uzaklaştıran bir anlayış çıkardım. Ki zaten oyle demek istemiş, yoruma kapalı. Hani şu bilim günahtır gavur icadı, haramdır vs diye düşünenler ile aynı zihniyet.

Oysa bunu hiçbir gerçek müslüman kabul etmemeli.Siz burda sallayın dünyayı ahirete bakın, merak etmeyin dünyayı umursamayın bu dünya için çalışmayın derken, elin gavuru, bu dünya için , halkları için bilim yapmakta ve müslüman alemine kan kusturmakradır.

Hıristiyan Abd, bilim ile, savaş teknolojisi ile geçmişten bu yana dolaylı dolaysız 10 milyon müslümanı katletmiştir.

Ortodoks Rusyanın Türk İslam toplumuna zulumleri malum. Bugün Rusyanın tüm dünyayı ve insanlığı yeryüzünden 5 kere silecek kadar tam 9.000 nükleer bombası bulunmakta. Adamlar bilim ile dünyayı değiştirsin, islam âlemini kontrol altına alsın, sizin zihniyetiniz ise :" Salla bu dünyayı yea ahirete bak, Allah´a havale et, asıl hesap orada., dünyevi şeyler boş, merak etmeyin bu dünyanın hiçbişeyini " deyip gavurların ekmeğine yağ sürmeye devam edin.

Sizin zihniyetiniz yüzünden, Müslümanları bilimden soğutacak saçma sapan şeyh şuh ucube alimlerin sözleri ile, islama en büyük zararı veriyorsunuz. Guçsuzleştiriyorsunuz.

Evet sizin zihniyetinizde rmk gibi olaya bakanların, bu okulda okumasının mantığı yok. Boyle zihniyet hiçbirşey üretemez. Yunus Çengelin tırnağı olamaz. Yunus Hocamız dindardı ama bilime ve dünyaya önem veriyordu. Boşverelim bunları ahirete bakalım sadece demiyordu.Bize sadece ahiret için çalışacak değil, aynı zamanda dünyadaki müslüman alemi ve vatanı için çalışacak mühendisler gerek.





emcekare
(02/01/2016 - 19:19)
@talatabi evet hem muhendis hem dindar olunur gayet tabi. Ama bazı sözde dindarlar gibi, bilimi günah olarak gören zihniyetler gibi düşünenlerden, dünyayı dünyevi şeyleri boşverenden, merak etmeyin dünyayı sitenden ve bu zihniyetleri savunan dan zerre kadar muhendis olmaz. Hiçbişey olmaz.

@son romalı. Sen isim değiştirmişsin hemen tanıdım Platon. Nasılda kendine yer açmaya çalışmışsın. Terörist propagandanı dile getirmek için uğraşıyorsun ki başlamışsın ufaktan.

@talatabi Dünyanın müslüman ülkeler dışında hiçbir ülkesinde din konuşulmaz, tartışılmaz. Avrupada bir kişiye dinini mezhebini sormak küfür etmek olarak algılanıyor.

Müslüman ülkelerinde din konuşuluyor. Sonuç? Katliamlar,mezhepçilik kafa kesmeler, Irak, Suriye, kadınlara tecavüz, Sivasta insan yakmalar vs oluşuyor. Din hassas bir konudur. Modern toplumlarda, aklı başında insanlar dini tarrışmaz kendince yaşar.

Herkesin müslümanlığı kendine. Başkası ile paylaşılmaz. Din konuşulmaz. Tartışılmaz. Herşey gayet açık ve nettir, isteyen uyar istemeyen uymaz. Din dışı hurafeleri, yeni yetme Gülen, Saidi nursi gibi ve benzeri tüm şeyhlerin şuan terörist ilan edilen kişilerin yazılarını alıp paylaşmak neyin mantığı? Banane kardeşim senin şeyhinin yazılarından. Kur-an dan başka, peygamberden ehlibeytinden başka kimseyi tanımam, sözüne itibar etmem. Yok mevlanaymış saidi nursiymiş gülenmiş. Arkadaşım okuma yazma bilmeyen cahillere din öğretmek içindi bu şeyhler. Şimdi herkes okuma öğrendi ve Kuran öğrendi. Bu din somuruculerine peygamber şirkçilerine ihtiyaç kalmadı. Allah ile aranızda Kuran ve peygamberden başka kimse olmasın. Okuduğunuzu anlayacak durumdasınız. Kimsenin anlatmasına ihtiyaç yok.


emcekare
(02/01/2016 - 19:29)
Evet aklı başında toplumlar din konuşmaz dedik. İnsanların inancı tartışılmaz. Herkesin dini inancı kendinedir.

İkincisi ise siyasetin bazı konuları tartışılmaz. Terör konuları tartışmaya kapalıdır.

@Son romalı arkadaş bu konuyu gündeme getirecek yine Pkk yı ve bölünmeyi vs savunacak.

Hiçbir dünya ülkesinde , o ülkedeki Hiçbir kimse, o ülkenin bölünmesi, teröristlerin savunulması konusunda zerre kadar bir fikir dahi beyan edemezler. Adamı saniyesinde hapise tıkarlar.

Sen git Almanyada 4 milyon türk var, Berlinde çoğunluğuz burayı çevirelim özerklik ilan ettik, dilimiz okulumuz herşey bizim hakkımız de bakalım...

Yada Fransada devlete silah doğrultan cihatçıları savun bakalım ne yapıyorlar.

Sonuçta diğer gelişmiş demokrasileri ornek alarak yorumlamak gerekirse, din ve bazı suç unsuru teşkil eden siyasi konular kesinlikle tartışmaya kapalıdır. Kişiler yorumda bulunmamalıdır. Sakıncalıdır. Müslüman müslümanı katlederken hergun, elin gavurunuh ekmeğine yağ sürersiniz. zerre kadar faydası yoktur zararından başka.
Son Romalı Yandım SEZAR
(02/01/2016 - 19:32)
@emce xırre kereye - platon kim arkadaş? Terörist propagandasından neyi kastediyorsun?? Hakaret ve küfür derken bundan bahsetmiştim işte!!
emcekare
(02/01/2016 - 19:50)
#son romalı yaw he he öyle.

Ben küfür etmedim sana hakarette. Terörü savunuyorsun demek hakaret içeren bir kelime değildir. Sen ne dedin bana kürtçe o ne küfür mü
chkdska
(02/01/2016 - 20:02)
` Bu ülkede dinimizi sömürüp, insanların dini duyguları ile oynayıp geçinen ailesi ile birlikte 20 milyon insan var. ` :) 20 milyon pek rastgele bir sayi olarak durmuyor.
Ciddi anlamda onyargilarin var.
Bilim ve Din iliskisi uzerine ya tam olgunlasmamis bi dualizmle yaklasiyorsun ya da dinin kaynagini (Kuran) sana yanlis anlatanlara karsi buyuk bir ofken var ve her `din` diyeni onlar gibi dusunuyor saniyorsun.
Allah feraset versin.
Son Romalı Yandım SEZAR
(02/01/2016 - 20:07)
Kürtçe diye bir dil olmadığına göre, küfür yada hakaret için gerekli kelimeleri de yok. Dağ türkçesinden bahsediyorsan başka tabi.

Terörü savunuyorsun demek tam olarak hakarettir.
rnk
(02/01/2016 - 20:19)
Islamiyet güneş gibidir. Üflemekle sönmez.
Gözünü kapayan yanlız kendine gündüzü gece yapar.
rnk
(02/01/2016 - 20:21)
Zarara kendi rızasıyla gidene merhamet edilmez layık da değildir.
rnk
(02/01/2016 - 20:23)
Kabir ise, zulümatlı bir kuyu ağzı değil; nuraniyetli âlemlerin kapısıdır.
Son Romalı Yandım SEZAR
(02/01/2016 - 20:27)
"Zarara kendi rızasıyla gidene merhamet edilmez layık da değildir." Tırsmadım değil.
rnk
(02/01/2016 - 22:04)
#Zamanın geçti kabirden başka mekânın var mı

rnk
(02/01/2016 - 22:05)
"Bir harf kâtibsiz olmaz" bildikleri halde, nasıl bir harfinde bir kitab yazılan şu kâinat kitabını, kâtibsiz zannediyorlar.
rnk
(02/01/2016 - 22:08)
Sivrisineğin gözünü halkeden, Güneş´i dahi o halketmiştir.
rnk
(02/01/2016 - 22:10)
Madem eşya var ve san´atlıdır. Elbette bir ustaları var.
Alperen34400
(02/01/2016 - 22:40)
BEyler @emcekare denilen Zatı aradım Aradığım kişiye ulaşılamıyor.Bana bide delikanlıysan demiş Biz Delikanlığı Muhsin Yazıcıoğlundan Abdullah Çatlılardan öğrendik iki üç çapulcuya bırakmaya niyetimiz Yok.Benimle konuşurken seviyene dikkat et Ayrıca Benim kutsalımla dinimle ilgili laf söylerken de bir kere daha düşün ;)
Son Romalı Yandım SEZAR
(02/01/2016 - 23:04)
delikanlılık
abdullah çatlı
iki üç çapulcu

bu adam yıldız mezunu bir mühendis olacak! vay anasını sayın seyirciler. aferin sana.
Alperen34400
(03/01/2016 - 01:52)
Niye zoruna mı gitti?Sizin gibiler mi mezun olmalı hep?Akıl hep sizlere mi verilmiş sadece?Diplomamın fotokopisinide sana whatsapptan atarım kardeşim :)
oplusa
(03/01/2016 - 07:44)
Siyaset konuşabilmek beceri istiyor,hoşgörü istiyor, saygı istiyor. Bunların olmadığı yerde siyaset konuşulmasın demek kötü birşey değil bence :))) ..
emcekare
(03/01/2016 - 11:55)
@alperen

Bak hele şu klavye artistine. Gece daima tel.im kapalıdır. Özelden yazdım tekrar. Bakalım buluşunca ne yapacaksın görülecek

Şimdi sus konuşma artislik yapma klavye başında yazmak kolay, sabret yüzüme karşı yaparsın
Haydalarolsunhocam
(04/01/2016 - 12:57)
Fizik.

Yorum Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir.
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.