usis - mkm

AnasayfaDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
ırak kürtlerinin nankörlüğü
bilmeyenler izlesin 91 de çoğumuz ya bebek ya da doğmamışken olanları







şuan ırak Türkmenleri zor durumda ve kaçıyorlar.Kuzey Irak Kürtleri ise şuan resmen işleri zora sokma derdinde

insanlar sığınacak geliyorlar sınırda tanıdığın gelecek öyle alınacak diyorlar.böyle şey var mı ya.tanıdığı olmayan ölecek mi ya da o tanıdık gelene kadar ne olacak o insanlara.size böyle mi yapıldı 91 de

eğer ki Türkiye o zaman sınırlarını kapatsaydı şuan kuzey ırakta 1 tane kürt olmayacaktı.Saddam kürtlerden intikam almaya geliyordu ve karşısında kimse yoktu.katliam yapacaktı.o zaman genç olanlar şimdi 35-40 yaşında herşeyi hatırlıyorlar ve isteseler engellerler.

kimse bana ışıd ile savaşıyor ya daha ne yapsın demesin.peşmergenin tek hedefi var toprak ve güç kazanmak kimse bana bunu Türkmenler için yapıyorlar demesin


gönderen: n\a - 18/06/2014 - 06:38
 Konu Hakkında Yapılan Yorumlar:
yorum yapan(tarih) yorum
husee
(18/06/2014 - 07:22)
Sana ne ki. Onarin İrakta kendi aralarindaki mesele. İyi o zaman Turkiyeye sigindilar diye her Turke borçlu mu hissedecekler.Turkiyeye yapilmis bir nankörlük yok ortada
n\a
(18/06/2014 - 07:38)
ya bir yürü git ya kendi aralarındaki meseleymiş siyasi vizyonun yok belli ki.sanırsın ırak homojen bir yapıda tek güç var.nasıl ki iran şiileri destekliyor Kürtler Kuzey ırak yönetimini Türkiyede Türkmenleri destekliyor bunu bilmiyorsan diyecek lafım yok gerçekten hayal alemindesin.Orada Türkmen katliamı olursa bu ülkenin canı kanar bunu bilemeyecek kadar cahil misin?yoksa safa mı yatıyorsun çözemedim

buradaki Kürtler nasıl ki Kuzey Iraktaki Kürtleri ilgilendiriyor.soydaşları diye sahip çıkıyor,yeri geliyor onların teröristlerini bile sınır dışı operasyonu göz önüne alarak teröristleri barındırıyorsa

bu ülkede de soydaşlarını önemse hayır onu geçtim bırak soydaşları orada kim öyle bekletilse aynı tepkiyi gösteririm.insan olan senden aman dileyene böyle davranmaz.

bunu geçtim Türkmenlere zaten iyi davranırdı biraz vefası olanda onu geçtim.ya bundan 10 kat kötüsünü yaşadın işte sen nasıl böyle davranırsın.düşünce elinden tutup kaldırılan birinden başkası düşüncede onun elinden tutup kaldırmasını beklerim.

düşünün ya Allah korusunun bu ülkenin başına böyle birşey geldi avrupadan saldırı var herkes doğuya kaçıyor.Diyarbakırda hat kurmuşlar doğuda akrabası olmayan geçemiyor böyle bir mantık sana doğru mu geliyor?gerekli aramanı yaparsın geçirirsin zaten o insanların çoğu bizim ülkemize geleceklerdir.

yazık ya gerçekten şu durumu bile savunanlar var ya pes diyorum


husee
(18/06/2014 - 08:34)
İnsan olan diye baslasn haklisin. Barzani ayni şeyi suriye kurtlerine de yaptı. Ama sen nankorlukle basliyorsun. Birde Türkmen liderinin en son yaptigi aciklama: Bu çamuru basimiza Türkiye sardi şeklindeydi.Türkiye koruyormusmus. çok fazla heyecan yapiyon bence
serxun
(18/06/2014 - 09:35)
KDP, yani barzaninin birlikleri Rojava sınırına HENDEK kazınca oradaki Kürtlere ambargo uygulayınca neden Nankör demedinde şimdi diyorsun??? Hani sen Türksün ve yanlış Türklere yapılıyor diye mi?? Onlar senin soydaşın tamam da peki diğerleri Kürtler Uzaylı mı?? Ulan Kürtler ile Türklerin her meselesine nankörlük, ihanet gibi sözleri o kadar kolay ve fazla sıkıştırıyorsunuz ki insan tiksiniyor artık. Uzaya bi Kürt çıksa ve deseki biz bağımsız olmak istıyoruz Türkiyeden kınama yapılır. Yahu ortadoğuda 30 AArap devleti var sıkıntı olmuyorda Kürtler mi sıkıntı??

Bunları yazmamın sebebi konuyu kavrama açısından önemli. Zira Kürtler Türkmenlere ilk gün çağrı yapmış ve reddedilmiştir. Şuan ise ciddi bir bölümü Peşmerge güçlerinin koruması altındadır. Sırf yukarda yazdığım yaklaşımdan ötürü Türkmen Lideri hem yardımı reddetmiş hemde şimdilerde basında böyle bir imaj oluşturmaya çalışıyor. Oradaki Türkler şuan en savunmasız unsurlar. Ve tekinin dahi ölmesi insan olan herkesi üzer üzecektirde. Ama emin ol YNK peşmerge güçleri gerçekten özverili bir şekilde bu lanet IŞİDle mücadele ediyor.

Benim sana sorum şu, bu İŞİD nasıl böyle palazlandı? Kim bunlara silah mühimmat ve personel sağladı? Sağlarkanki amacı Rojavada ki oluşumu yok etmek değilmiydi? Hangi ülkenin sınırları elek gibi bu camilere açıldı? Peki o zamanlar öldürülenler aleviler yada kürtlerken sustunmu?(sussan Dahi şuan Türkler ölüyorsa biz susmamalıyız) El Nusryı şuan terör örgütleri listesinden kim çıkardı? Hani bunlara ve macro resme bakarsan ihanet ve sözümona nankörlüğü hemcecik kürtlere yakıştırmazsın. Bu arada bazı kahramanlara çağrım var. Hani izin verin öldürelim şu hainleri diyarbakırı alt üst edelimci bazı kahramanlaradır çağrım. Hadi buyurun, sınır elek gibi gidin Türkler öldürülürken elinizi taşın altına koyun. Ona yetmiyorsa kalıbınız İstanbulda bu Işidin bir yığın yeri var gidin bakalım sorun hesabını !!!

Son olarak şunu belirteyim orada türkmenleri vu cendereye sokan türkiye dir. Ve şuan elini uzatanda kürtler. Irak merkez hükümeti tek maytap patlatmadann kaçarken onlarla savaşan kürtler. Ki ayrıca eğer bu kafa kesici caniler Rojavaya saldırırken destek olmasalardı şuan bu illet olmayacaktı. Ama doğru ya kürtler kendilerini yöneteceğine türkler pisi pisine ölsünler daha iyi !!
husee
(18/06/2014 - 09:45)
Serxun iyi yazmissin. İnan artik bunların söyleye şöyle dilim sisti. Artik yazmaya useniyor insan. Antartikada Kürt devleti kurulsa burdakiler ihanetle sucluyo. Suçlayan da kendini kahraman saniyo
n\a
(18/06/2014 - 09:55)
serxun sen gerçekten peşmergenin saldırılarının Türkmenler için yapıldığını mı sanıyorsun?kuzey ırak yönetimi fırsat bu fırsat diyor şuan Işidin elinde 500 milyon dolar binlerce askeri araç var geçtim toprak-güç devlet kurma isteğini sadece bunlar için bile ugandaya giderlerdi.musala tabikide gideceklersanki peşmerge kahraman gibi kazancı yokmuş gibi davranılmıyor mu?

insanlık dersi almak istiyorsanız 91e bakın o sırada ıraktan sızan Kürt çoğunluklu pkk terör estiyordu yinede o insanlara sırtını dönmedi.almıyorum dese yüz binlerce kürt ölecekti.hala da diyorum iyiki de sırtını dönmemiş her ne kadar şimdi o insanlar aynı insanlar nankörlük yapsa bile

bu ülke suriyedeki ve kuzey ıraktaki Kürtlere neden karşılar bir düşün bakalım?onların bizim topraklarımızla ilgili hiçbir planı yok diyebilir misin ben inanmıyorum.bırak haklıyı haksızı bunları düşünürken sen olsan ister misin?

eğer kürtler dese biz afrikada ülke kurucaz bana ne gitsin kursunlar ama benim topraklarımda gözün varsa tabiki de seni istemem hiç kimse istemez.

olayıbitirmişler
(18/06/2014 - 10:00)
uzun uzadıya tartışın hadi sanki biriniz diğerinin görüşünü kabul edicek.

özet : kürtler nankördür.


serxun
(18/06/2014 - 10:14)
Belkide gerçekten tartışmk anlamsız çünkü farklı eksenlerdeyiz. Ben de çıkıp desem ki 91 de Türkiye çıkarı olmasa yardım etmezdi. Eee nereye kadar gider bu tartışma? Birisi çıkıp deseki neticede hepimiz Osmanlıdan arda kalanlarız türkiyenindir oralar. Biriside deseki madem osmanlıdan arda kalanlarız git önce balkanlara diş geçir sonra kürtlere. Biriside deseki türkiye hepitopu 90 yıllık bi ülke nedir bu ego. Yani bu uzar gider. Umarım türkmenlerin canına zarar gelmez. Umarım kürtler hasret oldukları ülkelerine eğer istiyorlarsa kavuşurlar. Hepinize iyi günler
fri.badi
(18/06/2014 - 10:24)
bordo klavyeliler toplanmış yine. konuşun anasını satayım, klavyenize kuvvet yazın. ülkeyi klavyenizden kurtarın.

Haydin koçlarım, Türkiye´nin geleceği klavyenize bağlı.
n\a
(18/06/2014 - 10:31)
91 deki zarar milyarlarca dolardı.kapatsa ne olacaktı abd mi savaş açacaktı rusya mı iran mı açacaktı.ya neyse zaten herkes herşeyi çok net görüyor ve bu ülkenin topraklarında gözü olmayanla bir sıkıntımız olmadı.olmazda.
serxun
(18/06/2014 - 10:35)
´´Bu topraklarda gözümüz var. Var, çünkü kökümüz burada. Ama merak etmeyin. Bu toprakları alıp gitmek için değil. Bu toprakların gelip dibine gömülmek için..." Hrant Dink
n\a
(18/06/2014 - 10:50)
Ne dediğimi sen de herkes de çok iyi anladı demagojiye gerek yok
gnta16
(18/06/2014 - 10:56)
Eğer ortadoğudaki insanlara acıyorsanız türkmen kürt diye ayırmayın. Biz burda kaybediyoruz. Artık şu bağnaz geri görüşlü fikirlerinizden kurtulun. Ordaki türkmen olunca, kürt olunca veya arap ne değişecek sen ordaki herhangi bir insanı yakınen tanısan belki onu senle aynı milletinden olan insanlardan daha çok seveceksin. Birde kin güdüp durmayın yok onlar bize şöyle yaptı biz onlara böyle yaptık çokcuk musunuz lan üniversite okuyorsunuz belki 4-5 yıla çoluk çocuk sahini olcaksınız.

kim yapmış olursa olsun orada insanlar can havliyle nereye kaçsak diye düşünürken oturup izlemek ya da bazı şeyleri fırsat bilip ona göre davranmak insanlığa sığmaz.
1112
(18/06/2014 - 12:57)
gnta16 dediklerinde haklısın ama yine insan nankörlüğü görünce söylemeden edemiyor..hemen atlamayın nankörlüğü yapan kürtler değil orda ki türkmen liderlerin ta kendisi muhabir soruyor can güvenliğinizi kim sağlıyo bu qeşmer cevap veriyor; peşmerge sağlıyor ama onlar kürd..vs.vs. kerkük zaten bir kürt şehri musulda aynı şekilde açın bakın tarihe...kalkıp bu şehrin kürdistana dahil olmasını engellemek adına çeşitli entrikalar çevirip battıkça batmanın anlamı yok...ayrıca acıtasyon da yapmayın artık... ve şuan orda ki türkmenleri sadece ve sadece PEŞMERGE KORUMAKTADIR...
Gear up
(19/06/2014 - 15:14)
"bordo klavyeliler toplanmış"



Yorum Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir.
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.